Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook als mannen het doen. Beetje tegen de kerk aanpissen alsof je een hond bent
Lekker beetje fisten terwijl je dat ding erin wrotquote:
Godver ik zie dit voor mequote:Op dinsdag 3 april 2018 15:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga je zwemmen loop je daar een volgezogen maandverband rond te zeulen.
Ah ja daar ben ik niet zo van. Beetje vingeren is zatquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker beetje fisten terwijl je dat ding erin wrot
Zoveel makkelijker dan tampons?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het maakt ongesteld zijn echt zoveel makkelijkerik ben er blij mee
Vier vingers is ook al mooiquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ja daar ben ik niet zo van. Beetje vingeren is zat
maarmaarmaar... als je dat lekker vindt dan is een piemel toch nooit genoegquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker beetje fisten terwijl je dat ding erin wrot
Dan heb je Air z'n pimol nog nooit gezienquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maarmaarmaar... als je dat lekker vindt dan is een piemel toch nooit genoeg
Ik zie die nooit in winkels.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het maakt ongesteld zijn echt zoveel makkelijkerik ben er blij mee
Waarom ga je ervan uit dat die duim niet bij die vier vingers zit?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mis je toch net die duim voor de extra grip op de cup denk ik ?
Klopt, vind je het erg als ik dat zo laat? Ik heb niet zoveel behoefde aan piemels namelijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb je Air z'n pimol nog nooit gezien
Hergebruik verkoopt minder goed.quote:
Prima hoor. Your lossquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, vind je het erg als ik dat zo laat? Ik heb niet zoveel behoefde aan piemels namelijk
Serieus? Ik zie overal staan dat je elke 4 à 6 uur moet hozenquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan 12 uur blijven zitten dus absoluut
En wat als die voor die tijd vol zit?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan 12 uur blijven zitten dus absoluut
Jij gaat vanaf nu alleen nog maar voor vrouwen? Begrijpelijk wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, vind je het erg als ik dat zo laat? Ik heb niet zoveel behoefde aan piemels namelijk
Ja, maar je kan ze vast ook 4 dagen laten zittenquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Serieus? Ik zie overal staan dat je elke 4 à 6 uur moet hozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |