Ik denk dat het gewoon vet is.quote:
Je weet het maar nooit. Beyonce heeft het over jelly.quote:
Maar die is dan ook geestelijk gehandicappedquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Beyonce heeft het over jelly.
Ben 2x zo lang duhquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
duh, geen grammetje vet aan dat kind
en volgens mij vreet ze nog meer dan ik ook
Ja, als je zeppelin bent misschienquote:
Mja ik weet niet wat jij eet maar over het algemeen eet ik niet zoveel hoor. Dan heb ik gewoon honger.quote:
Ze is klein, geen lelijke trolquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu stel ik me MeMo zo voor:
[ afbeelding ]
ik eet de laatste tijd sowieso amperquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja ik weet niet wat jij eet maar over het algemeen eet ik niet zoveel hoor. Dan heb ik gewoon honger.
Maar daardoor kan ik op andere momenten weer meer eten.
Momenteel ben ik een beetje de hele tijd aan het eten al een paar weken, en dat merk ik echt wel helaas![]()
Ik ga dus voor een voedselvergiftigingskuur naar vietnam
Soul Of A Nation. Afro-Centric Visions In The Age of Black Power: Underground Jazz, Street Funk & The Roots Of Rap 1968-79quote:
Klopt wel aardigquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu stel ik me MeMo zo voor:
[ afbeelding ]
Is niet goed voor je!quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik eet de laatste tijd sowieso amper
Klinkt wel interessant.. zal het straks eens luisteren.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:34 schreef Barbusse het volgende:
Soul Of A Nation. Afro-Centric Visions In The Age of Black Power: Underground Jazz, Street Funk & The Roots Of Rap 1968-79
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |