Goeie nieuwe tijd!quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig kun je in een reageerbuis ook baby's maken.
Helemaal prima. You do youquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... nou, ik ga even voor mezelfIk heb altijd belachelijk lange tijd tussen relaties en tot nu toe bleek altijd dat ik als vrijgezel gelukkiger was/ben. Dus ik ga lekker egocentrisch door het leven
Beter is een petrischaaltje.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig kun je in een reageerbuis ook baby's maken.
huehuequote:Op dinsdag 3 april 2018 16:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt zeker goed. Ik ben nooit heftig dus dan red ik de 12 zeker wel.
Toch een vreemde uitspraak als je tijdens je relatie 4x p/w seks had.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee hoor, ik haat geen mannen, ik houd gewoon niet van piemels in mijn vagina.
Altijd goede Lokalokpostquote:
Zeker.quote:
* ChildoftheStars maakt notitiesquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:13 schreef MissMSX het volgende:
Ui in grove stukken fruiten.
Een rode paprika, een courgette en een wortel (of twee kleine) in grove stukken paar minuten meebakken.
Paar teentjes gechopte knoflook, theelepel koriander en theelepel komijn even meebakken.
Dan een liter groentebouillon, een blik gepelde tomaten, 200 gram gewassen rode linzen, twee blaadjes laurier en wat tomatenpuree erbij mikken en half uurtje laten pruttelen.
Laurierblaadjes eruit vissen, pureren en dan smikkelen maar.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:13 schreef MissMSX het volgende:
Ui in grove stukken fruiten.
Een rode paprika, een courgette en een wortel (of twee kleine) in grove stukken paar minuten meebakken.
Paar teentjes gechopte knoflook, theelepel koriander en theelepel komijn even meebakken.
Dan een liter groentebouillon, een blik gepelde tomaten, 200 gram gewassen rode linzen, twee blaadjes laurier en wat tomatenpuree erbij mikken en half uurtje laten pruttelen.
Laurierblaadjes eruit vissen, pureren en dan smikkelen maar.
Gedroogd inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars maakt notities
Dat klinkt heel erg lekker.
Gedroogde linzen?
#viesdikquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gedroogd inderdaad
Je kunt de soep nog aanlengen met water, maar ik hou van lekker dik
Seks hebben met maar 1 vrouw tegelijkquote:
En een paard.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Seks hebben met maar 1 vrouw tegelijk.