Tsja ik heb er niet mega last van maar voelde natuurlijk wel verschil.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben nog steeds een kutwijf maar voel mezelf pilloos veel beterdus mocht ik ooit weer iets aan seks gaan doen, komt die troep mijn lijf niet in
Ik heb genoeg kinderen in mijn levenquote:
Waarschijnlijk vissen ze het eruit en eten ze het op.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Iew, dit gat ligt vol met sliertjes en bonkjes!"
zijn er meerdere van 10 in je leven?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb genoeg kinderen in mijn leven.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vissen ze het eruit en eten ze het op.
Nee eerst nog even laten rotten op een smerig plekjequote:Op dinsdag 3 april 2018 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vissen ze het eruit en eten ze het op.
Nog niet 100%.quote:
#zininquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee eerst nog even laten rotten op een smerig plekje
Als je HW ziet tegenwoordig zou je hem niet meer herkennen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn er meerdere van 10 in je leven?
Mij is afgeraden die dingen (preventief) te slikken omdat dat echt hele gore troep is voor je lijf en je van de bijwerkingen meer last kan hebben dan de malaria zelfquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh.Ik had voor iets van 3 maanden aan malariapillen bij me en er is nooit iets gebeurt.
Ja, ik had ze ook alleen bij me omdat ik in eerste instantie van plan was om nog naar Laos en Sulawesi te gaan. Daar werd het toch wel echt aangeraden om te slikken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij is afgeraden die dingen (preventief) te slikken omdat dat echt hele gore troep is voor je lijf en je van de bijwerkingen meer last kan hebben dan de malaria zelf
Nee, 1 lijkt me meer dan genoegquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn er meerdere van 10 in je leven?
Een slimme meid is op alles voorbereidquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik had ze ook alleen bij me omdat ik in eerste instantie van plan was om nog naar Laos en Sulawesi te gaan. Daar werd het toch wel echt aangeraden om te slikken.
Of aan de rode klats zijn tijdens een vlucht van 13 uur.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel echt mijn nachtmerrie, ongesteld worden in zo'n land
Dat je het zo in de stoel voelt lekken?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of aan de rode klats zijn tijdens een vlucht van 13 uur.
Mja, mijn lever vindt de troep waarschijnlijk nog niet heel fijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een slimme meid is op alles voorbereid
En de hele boel verschonen in een mini-toilet, tijdens turbulentie.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat je het zo in de stoel voelt lekken?
Tussenlanding omdat ze denken dat er iemand vermoord is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de hele boel verschonen in een mini-toilet, tijdens turbulentie.
OMG! nog ergerquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of aan de rode klats zijn tijdens een vlucht van 13 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |