Ik heb al heel lang geen note meer van je gekregen, Dinoquote:
Da’s meer om plek voor Warhammer te hebbenquote:
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ook bier drinken. Altijd bier drinken.
Mijn fust is nog niet leeg en ik ben tripel-moe. Kom helpen!quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ook bier drinken. Altijd bier drinken.
Ah, prioriteiten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da’s meer om plek voor Warhammer te hebben
Zelfs met huurder heb ik plek voor twee extra menschen in huis zonder dat ze erg in de weg zitten.
Ja maar als het je dan ineens lukt ben je een sletquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef HostiMeister het volgende:
Maar is slutshaming een ding dan? Hoe meer hoe beter is toch het credo?
Voor buitenstaanders worden altijd lijntjes getrokken. Ik vraag me af of de persoon in kwestie ook af turft of een notitieblokje bijhoudenquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef HostiMeister het volgende:
Maar is slutshaming een ding dan? Hoe meer hoe beter is toch het credo?
Dit is Fok! Het is of pandapunten sparen, of 2 keer per week naar swingerparties.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar als het je dan ineens lukt ben je een slet
Ja goed bezig!quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit al klaar om een lijntje te trekken.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Fok! Het is of pandapunten sparen, of 2 keer per week naar swingerparties.
Ja maar, er is niets mis met een slet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar als het je dan ineens lukt ben je een slet
Waar zitten de SE's dan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Fok! Het is of pandapunten sparen, of 2 keer per week naar swingerparties.
Teveel ervaring, ditdat.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar, er is niets mis met een slet.
Is hier toch sowieso een grote inteeltbende?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor buitenstaanders worden altijd lijntjes getrokken. Ik vraag me af of de persoon in kwestie ook af turft of een notitieblokje bijhouden
Ja dat is wel waar jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan ik weer gerust slapen vannacht.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar, er is niets mis met een slet.
Duurt lang!quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liniaaltje erbij. Hello Kitty-pen.
De wattes?quote:
Als je een stukadoor inhuurt ga je die toch ook niet afwijzen omdat die teveel ervaring heeft?quote:
Pandaswingers.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus man, wel beetje bijblijven hoorquote:
Alleen van horen zeggen.... Maarja er worden ook wel eens losse flodders geschoten huehue dus de vraag is vaak dan wel of iets waar is of nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is hier toch sowieso een grote inteeltbende?
Ja, jij vind dat intimiderend?quote:
Deze SC is wel de grootste ons-doet-ons kliek op Fok jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is hier toch sowieso een grote inteeltbende?
Gast, kom op. Even uit die Malta versnelling.quote:
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag, vrouw? Met je Jezus. Die is al te druk met sturen hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jezus man, wel beetje bijblijven hoor
Als ie het bij Elvi niet doet, dan is het bij mij ook ijdele hoop.quote:
Iedereen weet dat je slet bentquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:07 schreef HeatWave het volgende:
AH, deze discussie weer. Ik ben van don't ask, don't tell and everybody happy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |