abo van Fox nemenquote:Op maandag 2 april 2018 14:34 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik wil graag fox Sports docu's gaan kijken maar heb geen abo van Fox. Enig idee hoe je dit kunt doen?
https://campagnes.foxsports.nl/abonnerenquote:Op maandag 2 april 2018 14:34 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik wil graag fox Sports docu's gaan kijken maar heb geen abo van Fox. Enig idee hoe je dit kunt doen?
Sorry ik bedoelde eigenlijk meer, hoe kun je die docu's kijken zonder dat je daar een abo moet afsluiten.quote:Op maandag 2 april 2018 14:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://campagnes.foxsports.nl/abonneren
Had het verkeerd verwoord, ik bedoelde eigenlijk of het mogelijk is om b.v. voor een klein bedrag je ook inlog gegevens krijgt op de fox site voor alleen de filmpjes daar. Of 24 uur lid oid.quote:
Fox Sports GO waarschijnlijkquote:Op maandag 2 april 2018 14:38 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Had het verkeerd verwoord, ik bedoelde eigenlijk of het mogelijk is om b.v. voor een klein bedrag je ook inlog gegevens krijgt op de fox site voor alleen de filmpjes daar. Of 24 uur lid oid.
Kijk of er een dagpas is en probeer het, zo niet ben je een paar euro kwijt..quote:Op maandag 2 april 2018 14:38 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Had het verkeerd verwoord, ik bedoelde eigenlijk of het mogelijk is om b.v. voor een klein bedrag je ook inlog gegevens krijgt op de fox site voor alleen de filmpjes daar. Of 24 uur lid oid.
Tegen de nummer laatst. Wel mooi dat je in ieder geval Fortuna of NEC als kampioen krijgt en geen Jong Ajax.quote:
Al die 2e elftallen maken het er niet leuker op in de Jupiler League vind ik.quote:Op maandag 2 april 2018 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen de nummer laatst. Wel mooi dat je in ieder geval Fortuna of NEC als kampioen krijgt en geen Jong Ajax.
Ajax staat alweer voorquote:Op maandag 2 april 2018 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al die 2e elftallen maken het er niet leuker op in de Jupiler League vind ik.
Klassiekertjequote:
Anna ziet er uit alsof ze ergens tussen de 10 en de 40 jaar oud isquote:Op maandag 2 april 2018 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is Anna, ze heeft onverzadigbare honger.
[ afbeelding ]
nee zeker omdat ze voor spek en bonen mee doenquote:Op maandag 2 april 2018 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al die 2e elftallen maken het er niet leuker op in de Jupiler League vind ik.
en nog aan de flesquote:Op maandag 2 april 2018 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Of 3.quote:Op maandag 2 april 2018 16:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Anna ziet er uit alsof ze ergens tussen de 10 en de 40 jaar oud is
Dit heb ik ergens gezien. Tv?quote:Op maandag 2 april 2018 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan inkoppertjes op tweede paasdag.quote:Op maandag 2 april 2018 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit heb ik ergens gezien. Tv?
Fucking zielig wel.
Nee in de spiegelquote:Op maandag 2 april 2018 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit heb ik ergens gezien. Tv?
Fucking zielig wel.
Als in bardienst of heb je daadwerkelijk een baan?quote:Op maandag 2 april 2018 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja god iemand moet 't doen
En voor mij is het gewoon een werkdag dus meh
Nouja studerenquote:Op maandag 2 april 2018 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in bardienst of heb je daadwerkelijk een baan?
Pure frustratie. Eindelijk een keer vrij en verveel mij de tyfus.quote:Op maandag 2 april 2018 16:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja wat moet je dan zeggen
Ik vind dat je zeer kritisch bent op je vrije dag
Hoe vaak heb je je al afgetrokkenquote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pure frustratie. Eindelijk een keer vrij en verveel mij de tyfus.
Daisy Summersquote:Op maandag 2 april 2018 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1x maar dat was al vrij vroeg. Wellicht nog een keer voor het koken.
Zo in de pan.quote:Op maandag 2 april 2018 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1x maar dat was al vrij vroeg. Wellicht nog een keer voor het koken.
Aardbeiencreme? Heet dat niet gewoon jamquote:Op maandag 2 april 2018 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Creme fraise schijnt calorierijk te zijn
Niet als ik het opklop. Aardbeien kleur klinkt toch beter dan bloedspuiten door een soa.quote:Op maandag 2 april 2018 16:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Aardbeiencreme? Heet dat niet gewoon jam
Is deze post een soort experiment over hoe ver je de Nederlandse taal kunt pushen ofzo? Het lijkt wel op een zin maar ik geloof niet dat er iets van klopt.quote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet als ik het opklop. Aardbeien kleur klinkt toch beter dan bloedspuiten door een soa.
Weet ik veel. Ik zit midden in een potje hearthstone en de frustratie neemt de overhandquote:Op maandag 2 april 2018 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Is deze post een soort experiment over hoe ver je de Nederlandse taal kunt pushen ofzo? Het lijkt wel op een zin maar ik geloof niet dat er iets van klopt.
nr 15quote:Op maandag 2 april 2018 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen de nummer laatst. Wel mooi dat je in ieder geval Fortuna of NEC als kampioen krijgt en geen Jong Ajax.
Toen ik het typte stond het nog 2-2 voor Jong Ajax waardoor de ploegen erboven zowaar ietwat leken uit te lopen.quote:Op maandag 2 april 2018 17:25 schreef Caland het volgende:
Jong Ajax kan toch gewoon kampioen worden als ze vrijdag winnen
Als ik jou was zou ik snel naar hem toegaan.quote:Op maandag 2 april 2018 17:26 schreef KingRoland het volgende:
Heftige ochtend gehad
Droomde over christus
Heerlijk vriendquote:Op maandag 2 april 2018 17:26 schreef KingRoland het volgende:
Heftige ochtend gehad
Droomde over christus
huhquote:Op maandag 2 april 2018 17:25 schreef Caland het volgende:
echt een prachtige competitie..quote:Op maandag 2 april 2018 17:25 schreef Caland het volgende:
Ik zou het wel humor vinden als Fortuna het wordtquote:Op maandag 2 april 2018 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
echt een prachtige competitie..
hopelijk haalt volendam nog de play offsquote:Op maandag 2 april 2018 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het wel humor vinden als Fortuna het wordt
Maar dat is dan meer omdat ik nog wel wat nacompetitiepotjes wil meepakken straks
Bij foxie hadden ze het vandaag over de derby Volendam - Jong Az (lol)quote:Op maandag 2 april 2018 17:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
hopelijk haalt volendam nog de play offs
speelt Platje er nog?quote:Op maandag 2 april 2018 17:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
hopelijk haalt volendam nog de play offs
alles hypenquote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij foxie hadden ze het vandaag over de derby Volendam - Jong Az (lol)
en jack tuypgodquote:Op maandag 2 april 2018 17:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee maar je moeder heeft er wel last van
Pas 29 zie ikquote:Op maandag 2 april 2018 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zit bij Telstar kwam ik vandaag achter
Die hebben ook nog echt gras volgens mij.quote:Op maandag 2 april 2018 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het wel humor vinden als Fortuna het wordt
Maar dat is dan meer omdat ik nog wel wat nacompetitiepotjes wil meepakken straks
Gaat je niks aanquote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
Dat wordt weer feest op de pot.quote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
Het wordt wel steeds kouderquote:Op maandag 2 april 2018 18:11 schreef KingRoland het volgende:
ZATERDAG FUCKING 19 GRADEN ZONNIG JAAAAAAAAAAAA
flutcontinentquote:Op maandag 2 april 2018 18:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds kouder
Vanmorgen was het nog 21 en gisteren 23
Heb t totaal niet gevolgdquote:Op maandag 2 april 2018 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beleggers zijn niet echt blij met de beste man.
https://twitter.com/elonmusk/status/980566101124722688?s=19quote:Op maandag 2 april 2018 18:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb t totaal niet gevolgd
Hoezo duikt die koers ineens zo
Nounou, 2%.quote:Op maandag 2 april 2018 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beleggers zijn niet echt blij met de beste man.
Verschillende dingen.quote:Op maandag 2 april 2018 18:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb t totaal niet gevolgd
Hoezo duikt die koers ineens zo
Atm op 3.95%quote:
Dat bedrijf maakte altijd al verliesquote:Op maandag 2 april 2018 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Atm op 3.95%
En kijk het op maand
[ afbeelding ]
Ja en tegen vertrouwen blijven ze geld geven, maar als vertrouwen wegvalt houdt het een keer op he?quote:Op maandag 2 april 2018 18:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat bedrijf maakte altijd al verlies
Toch zuur voor al die mensen die zo'n auto hebben gekocht maanden geleden.quote:Op maandag 2 april 2018 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja en tegen vertrouwen blijven ze geld geven, maar als vertrouwen wegvalt houdt het een keer op he?
zou interessant zijn als mensen nu hun orders gaan cancelen.quote:Op maandag 2 april 2018 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch zuur voor al die mensen die zo'n auto hebben gekocht maanden geleden.
DSB effectquote:Op maandag 2 april 2018 18:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou interessant zijn als mensen nu hun orders gaan cancelen.
Gelukkig is Typisch er niet, dat zou nu met allemaal theorieën komen om zijn held maar te kunnen verdedigen. Weet je waarom het mis gaat met de productie van die Tesla 3? Omdat de heer Musk denkt dat je alles met robots kan, terwijl de Japanners (de meesters qua bouwen met behulp van robotica) al meermaals hebben gezegd dat de eindfase in het productieproces nog niet met robots kanquote:
Zou toch wat zijn he als Tesla straks failliet is en een bitcoin minder waard is dan een kilo oud papier.quote:Op maandag 2 april 2018 18:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelukkig is Typisch er niet, dat zou nu met allemaal theorieën komen om zijn held maar te kunnen verdedigen. Weet je waarom het mis gaat met de productie van die Tesla 3? Omdat de heer Musk denkt dat je alles met robots kan, terwijl de Japanners (de meesters qua bouwen met behulp van robotica) al meermaals hebben gezegd dat de eindfase in het productieproces nog niet met robots kan
zou wel jammer zijn als tesla failliet isquote:Op maandag 2 april 2018 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn he als Tesla straks failliet is en een bitcoin minder waard is dan een kilo oud papier.
Tesla is spending as much as General Motors every quarter – about $1 billion – to produce and sell a fraction of the vehicles that GM does. GM is also turning that invested capital into steady profits, while Tesla in the third-quarter of 2017 posted the biggest loss in its history. GM has a $25-billion war chest. Tesla only has enough cash to operate through 2018.quote:Op maandag 2 april 2018 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn he als Tesla straks failliet is en een bitcoin minder waard is dan een kilo oud papier.
Gelukkig zijn mensen bereid om een fortuin te betalen omdat het een Tesla is.quote:Op maandag 2 april 2018 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tesla is spending as much as General Motors every quarter – about $1 billion – to produce and sell a fraction of the vehicles that GM does. GM is also turning that invested capital into steady profits, while Tesla in the third-quarter of 2017 posted the biggest loss in its history. GM has a $25-billion war chest. Tesla only has enough cash to operate through 2018.
To make matters worse, Tesla is striving and failing to build a pretty simple vehicle. The Model 3 is basically an electric Honda Accord. And Honda without noticeable effort builds and sells over 100,000 of those every single month in the US alone.
De 1 zit al tientallenjaren in de business en de ander pas net, logisch welquote:Op maandag 2 april 2018 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tesla is spending as much as General Motors every quarter – about $1 billion – to produce and sell a fraction of the vehicles that GM does. GM is also turning that invested capital into steady profits, while Tesla in the third-quarter of 2017 posted the biggest loss in its history. GM has a $25-billion war chest. Tesla only has enough cash to operate through 2018.
To make matters worse, Tesla is striving and failing to build a pretty simple vehicle. The Model 3 is basically an electric Honda Accord. And Honda without noticeable effort builds and sells over 100,000 of those every single month in the US alone.
Terecht wel in deze vergelijking. Wat zijn die Honda's lelijk en dan niet op een leuke Multipla manier.quote:Op maandag 2 april 2018 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mensen bereid om een fortuin te betalen omdat het een Tesla is.
quote:Op maandag 2 april 2018 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he, Azie. Je zou er maar wonen.
Misschien kun je eens een foto van jouw auto naar Musk mailen, dan kan hij die als voorbeeld voor het volgende model van Tesla gebruiken.quote:Op maandag 2 april 2018 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht wel in deze vergelijking. Wat zijn die Honda's lelijk en dan niet op een leuke Multipla manier.
Edit: Oh, kennelijk is de Accord niet die nog lelijkere Prius die je in Nederland ziet rijden.
Isuzu Trooper genot.quote:Op maandag 2 april 2018 19:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter gaan die mensen Isuzu rijden.
Binnenkort vliegen met BA vriendquote:Op maandag 2 april 2018 19:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter gaan die mensen Isuzu rijden.
Welke vluchtquote:Op maandag 2 april 2018 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Binnenkort vliegen met BA vriend
Volgens mij 350quote:Op maandag 2 april 2018 19:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En het belangrijkste, welk vliegtuig.
Hopelijk geen 777
Ik heb het gisteravond met de samenvatting op de Duitstalige Eurosport moeten doen.quote:Op maandag 2 april 2018 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTEN
Genoten gisteren.quote:Op maandag 2 april 2018 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTEN
Het was een geweldige ervaring.quote:Op maandag 2 april 2018 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het gisteravond met de samenvatting op de Duitstalige Eurosport moeten doen.
Volgende week wel van start tot finish voor de tv.
Ik ving iets op over je geslaagde zoektocht.quote:Op maandag 2 april 2018 19:21 schreef KingRoland het volgende:
zometeen een lekkere grote sappige worst eten boys
wat deze weekquote:Op maandag 2 april 2018 19:22 schreef KingRoland het volgende:
niet halal
vorige week was ik trouwens moslim, was wel te doen. misschien ramadan volgend jaar ofzo
volgende week scientology?quote:Op maandag 2 april 2018 19:22 schreef KingRoland het volgende:
niet halal
vorige week was ik trouwens moslim, was wel te doen. misschien ramadan volgend jaar ofzo
Dat zou een hoop losmaken in de wereld.quote:Op maandag 2 april 2018 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je eens een foto van jouw auto naar Musk mailen, dan kan hij die als voorbeeld voor het volgende model van Tesla gebruiken.
Weer gelachen om Frans Bauer.quote:Op maandag 2 april 2018 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ving iets op over je geslaagde zoektocht.
Op Heathrow gaat dat niet lukken, behalve als we op dezelfde dag vliegen toevalligerwijs.quote:Op maandag 2 april 2018 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal eens opzoeken
Maar regel voor ons even lounge acces
Waarom op City wel?quote:Op maandag 2 april 2018 19:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Op Heathrow gaat dat niet lukken, behalve als we op dezelfde dag vliegen toevalligerwijs.
Gelukkig kon je wel truckers op ijs en politieachtervolgingen zienquote:Op maandag 2 april 2018 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet kunnen kijken, in Luxemburg hadden ze alleen RTL 4,5,7,8.
Hele weekend gedaan dus.quote:Op maandag 2 april 2018 19:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig kon je wel truckers op ijs en politieachtervolgingen zien
Omdat de lounge in city niet door BA wordt gedaan, maar door een externe. En ik ken daar die mensen goed.quote:
Op seatguru staat dat ze verschillende 777 configuraties hebbenquote:Op maandag 2 april 2018 19:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, want die zooi is nog niet gerefurbed.
4-class en 3-classquote:Op maandag 2 april 2018 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op seatguru staat dat ze verschillende 777 configuraties hebben
Wij betalen 400quote:Op maandag 2 april 2018 19:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
LOT had laatst ook goede aanbiedingen vanuit Amsterdam naar Tokyo.
Dus ik kan ze de groeten doen.quote:Op maandag 2 april 2018 19:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Omdat de lounge in city niet door BA wordt gedaan, maar door een externe. En ik ken daar die mensen goed.
Finnair is idd prima.quote:Op maandag 2 april 2018 19:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij betalen 400
Heen met finnair naar Osaka
Terug BA vanaf Tokyo
Wel tevreden mee. Finnair was echt prima
Ik zie op seatguru al wel fotos van die nieuwe BC stoelen inso. Met dat geborduurde kussenpatroon erin zeg maar.quote:
link eensquote:Op maandag 2 april 2018 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie op seatguru al wel fotos van die nieuwe BC stoelen inso. Met dat geborduurde kussenpatroon erin zeg maar.
Wel jammer dat je nog niet iedereen in de BA lounges kent.quote:Op maandag 2 april 2018 19:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Maar bij BA lounges kan niet, die zijn streng.
BA lounges viesdruk maat.quote:Op maandag 2 april 2018 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel jammer dat je nog niet iedereen in de BA lounges kent.
Dit is Fquote:Op maandag 2 april 2018 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
https://cdn.seatguru.com/photos/show/?pid=11661&photoversion=1
Ja, dat wel.quote:Op maandag 2 april 2018 19:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar wel de nieuwe stijl toch?
wanneer ga jequote:Op maandag 2 april 2018 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TIJDENS JAPAN COLOMBIA WK WEDSTRIJD ZIJN WE IN JAPAN
Iets zegt mij dat je dan beter in Colombia kan zijnquote:Op maandag 2 april 2018 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Veel zin in.quote:
Leuk verhaalquote:Op maandag 2 april 2018 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
Zag net een item over de nijlpaarden van Escobar. Waren er ooit 4 die hij had gekocht van een Amerikaanse dierentuin. Zijn er nu 50 en af en toe lopen ze dwars door het dorp. Levensgevaarlijk.
Snap ik wel ja. Niet jammer dat je weer dezelfde dingen gaat bezoeken?quote:Op maandag 2 april 2018 19:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veel zin in.
Gaan beetje mix maxen met belangrijkse sights voor mn vriendin en ook beetje van het gebaande pad af. Weekje tokyo erbij. Zin in hoor
Serviequote:Op maandag 2 april 2018 19:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga in juni weekend servie
zuipen en stripclubs
Ga je ook naar de provincie Kosovo?quote:Op maandag 2 april 2018 19:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga in juni weekend servie
zuipen en stripclubs
blijf je verder in nederlandquote:Op maandag 2 april 2018 19:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veel zin in.
Gaan beetje mix maxen met belangrijkse sights voor mn vriendin en ook beetje van het gebaande pad af. Weekje tokyo erbij. Zin in hoor
moet jij wetenquote:Op maandag 2 april 2018 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb rekening gehouden met jouw spanningsboog.
Neequote:Op maandag 2 april 2018 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je ook naar de provincie Kosovo?
Ga je naar Japan? Nice.quote:Op maandag 2 april 2018 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
kosovo = servië vriendquote:Op maandag 2 april 2018 19:58 schreef KingRoland het volgende:
hebben ze ook een soort van Volendam in Kosovo?
Neuj. Kyoto is al best lang geleden en toen was ik er ook maar 1 dag. Osaka heb ik wel beetje gezien maar kan je lekker eten. Tokyo is Tokyoquote:Op maandag 2 april 2018 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Snap ik wel ja. Niet jammer dat je weer dezelfde dingen gaat bezoeken?
en zuid-korea?quote:Op maandag 2 april 2018 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanaf nu tm juni gaat het behalve over wielrennen ook over japan in deze sc
LibreOfficequote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens wat is een goede gratis word achtig programma
probeer jij mijn een ban aan te smeren?quote:Op maandag 2 april 2018 20:15 schreef KingRoland het volgende:
het gaat hier toch dagelijks over noord-korea
(lol)
https://www.investintech.com/articles/tenwordalternatives/quote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens wat is een goede gratis word achtig programma
Niet gek als het erin gehost wordtquote:Op maandag 2 april 2018 20:15 schreef KingRoland het volgende:
het gaat hier toch dagelijks over noord-korea
(lol)
quote:Op maandag 2 april 2018 20:23 schreef Caland het volgende:
Liever praten over die loempiadraaiers dan dat aidswielrennen
Aidswielrennen? Doen ze dat nu ook al voor Alpe d'Huzes?quote:Op maandag 2 april 2018 20:23 schreef Caland het volgende:
Liever praten over die loempiadraaiers dan dat aidswielrennen
Ja, ze volgen de trends best goed. Is nu ook een LP alleen maar over bier.quote:Op maandag 2 april 2018 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Opper had nieuwe Lonely Planet gehaald. Staat keiveel in over craftbeer
Voor sights en reismogelijkheden tussen steden nog altijd handig om bij te hebben.quote:Op maandag 2 april 2018 20:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Is lonely planet niet gewoon een gesponsord vodje
Mwah, dat valt goed mee. Andersom is het wel ernstig soms. Dat mensen adverteren dat ze in de Lonely Planet staan, maar dat dit dan niet blijkt te kloppen.quote:Op maandag 2 april 2018 20:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Heb er in canada veel mee kunnen doen iig. Stonden wat leuke hike routes in.quote:Op maandag 2 april 2018 20:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Beter 4g ja.quote:Op maandag 2 april 2018 20:40 schreef Mansjester het volgende:
Echte reizigers gebruiken geen reisgidsen
Wel steeds goedkoper vergeleken met paar jaar geledenquote:Op maandag 2 april 2018 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet altijd beschikbaar (voor een goede prijs).
mag je met je tattoos nog wel dat ene inquote:Op maandag 2 april 2018 20:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ondertussen lekker aan t plannen
Ga voor t eerst naar Koya san. Lekker hangen bij de monikken jwz
Sowieso een bullet train?quote:Op maandag 2 april 2018 20:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ondertussen lekker aan t plannen
Ga voor t eerst naar Koya san. Lekker hangen bij de monikken jwz
Nee, dan denken ze dat hij bij de bōryokudan zit.quote:Op maandag 2 april 2018 20:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
mag je met je tattoos nog wel dat ene in
Onsenquote:Op maandag 2 april 2018 20:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
mag je met je tattoos nog wel dat ene in
weet niet wat het isquote:Op maandag 2 april 2018 20:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onsen
Dat wordt lastig ja![]()
Daarom ga ik ryokan boeken zodat we private onsen hebben. Maar vind t wel behoorlijk jammer.
Een badhuisquote:Op maandag 2 april 2018 20:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
weet niet wat het is
maar mn broertje mocht ook niet
zou alleen daarvoor al naar Japan gaan.quote:Op maandag 2 april 2018 20:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk alleen Osaka - Tokyo
We gaan een campertje huren
Nou, er zijn dus ook natuurlijke onsen waar warm vulkanisch water naar boven borrelt. Is meestal wel een omkleedhokje ed maar geen opzichters. Daar kan je nog steeds nog gewoon naartoe.quote:
https://schminkengrime.nl/mehron-procoloring-tattoo-verbergenquote:Op maandag 2 april 2018 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou, er zijn dus ook natuurlijke onsen waar warm vulkanisch water naar boven borrelt. Is meestal wel een omkleedhokje ed maar geen opzichters. Daar kan je nog steeds nog gewoon naartoe.
Ja lijkt me ook goed werken als je in water van 50 graden gaat zittenquote:Op maandag 2 april 2018 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://schminkengrime.nl/mehron-procoloring-tattoo-verbergen
Nap gaat nooit naar de saunaquote:Op maandag 2 april 2018 21:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook goed werken als je in water van 50 graden gaat zitten
Je weet maar nooit he.quote:Op maandag 2 april 2018 21:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook goed werken als je in water van 50 graden gaat zitten
Vanochtend nog in Warschauquote:Op maandag 2 april 2018 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
737, zeer waarschijnlijk de PH-BGE
Eerst vond ik de Embraer niets.quote:Op maandag 2 april 2018 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat moet goed komen dan.
Terug donderdagavond wel met Embraertje 190
Vlieg alleen, maar dan nog prettig. 10 F voorlopig.quote:Op maandag 2 april 2018 21:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Eerst vond ik de Embraer niets.
Maar nu vind ik het een prettig vliegtuig, met een fijne opstelling als je met z'n 2en vliegt
Ik vind zon middenrij met drie teringvervelend. Vooral als je met een debiel zit die de stoel nog voor de take off in de achterste modus zet.quote:Op maandag 2 april 2018 21:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Eerst vond ik de Embraer niets.
Maar nu vind ik het een prettig vliegtuig, met een fijne opstelling als je met z'n 2en vliegt
Sowieso mensen die hun stoel perse naar achteren moeten hebbenquote:Op maandag 2 april 2018 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind zon middenrij met drie teringvervelend. Vooral als je met een debiel zit die de stoel nog voor de take off in de achterste modus zet.
Die optie mag er best af voor continentale vluchten.quote:Op maandag 2 april 2018 21:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die hun stoel perse naar achteren moeten hebben
die mensen moeten doodquote:Op maandag 2 april 2018 21:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 2 april 2018 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die optie mag er best af voor continentale vluchten.
Hij werd toen boos omdat ik met mijn knieën in zijn rug zat te poeren.quote:Op maandag 2 april 2018 21:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nee niks nou nouquote:
Dit is crewbash JC.quote:Op maandag 2 april 2018 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee niks nou nou
Van die dwergen die denken dat ze ff naar achter kunnen
vertel het onsquote:Op maandag 2 april 2018 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
WOW.
Blijkbaar ging er net iets mis met shampoo - douchecreme.
Goeie keuzequote:Op maandag 2 april 2018 21:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Denk dat ik in augustus met Emirates ga vliegen ipv BA
Ik heb ze OMGEWISSELD. Dus het was een lange douchebeurt.quote:
Bij lange vlucht wel lekker, af en toe onboard camera kijken, mapje kijken daarna 1 dollar wifi aanzettenquote:Op maandag 2 april 2018 21:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Daar maak ik eigenlijk nooit gebruik van.
WiFi is wel een goeie ja.quote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij lange vlucht wel lekker, af en toe onboard camera kijken, mapje kijken daarna 1 dollar wifi aanzetten
GODEN
bootquote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
kan niet met de auto naar thailand makker
Fietsenquote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
kan niet met de auto naar thailand makker
Lijkt me wat aan de lange kant.quote:Op maandag 2 april 2018 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Londen - Pattaya. En dan met de tuktuk
Ben je misschien zwanger?quote:Op maandag 2 april 2018 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ze OMGEWISSELD. Dus het was een lange douchebeurt.
Ik doe vreemde dingen de laatste tijd. Ik was laatst met m’n mobiele zaklamp onder de bank aan het schijnen of m’n mobiel daar misschien lag. Huh.
Is het een meisje of een jongen?quote:Op maandag 2 april 2018 21:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn neef in Thailand heeft een baby gekregen, die is in Pattaya geboren.
WAT EEN GOD.
Een jongenquote:Op maandag 2 april 2018 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het een meisje of een jongen?
zaklampen zijn vaak mobielquote:Op maandag 2 april 2018 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ze OMGEWISSELD. Dus het was een lange douchebeurt.
Ik doe vreemde dingen de laatste tijd. Ik was laatst met m’n mobiele zaklamp onder de bank aan het schijnen of m’n mobiel daar misschien lag. Huh.
jij bent de achterneefquote:Op maandag 2 april 2018 21:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
weet eigenlijk niet wat het dan van mij is
achterneef?
Ja achterneef.quote:Op maandag 2 april 2018 21:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
weet eigenlijk niet wat het dan van mij is
achterneef?
Sowquote:Op maandag 2 april 2018 21:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn neef in Thailand heeft een baby gekregen, die is in Pattaya geboren.
WAT EEN GOD.
jaquote:
Nu ben je kaal?quote:Op maandag 2 april 2018 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
WOW.
Blijkbaar ging er net iets mis met shampoo - douchecreme.
Dat kan in Pattaya altijd nog aangepast wordenquote:Op maandag 2 april 2018 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het een meisje of een jongen?
kloptquote:Op maandag 2 april 2018 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan in Pattaya altijd nog aangepast worden
Viespeuk..quote:Op maandag 2 april 2018 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Bangkok en Pattaya, die ga ik binnen 5 jaar nog bezoeken
Gebruik gewoon je telefoon als wekker, debiel.quote:Op maandag 2 april 2018 22:42 schreef JanCees het volgende:
Mijn wekker loopt nu opeens 6 minuten voor
Kut Kosovo
Neequote:Op maandag 2 april 2018 22:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gebruik gewoon je telefoon als wekker, debiel.
Hoax, Kosovaren worden gewekt door de oproep van Allah..quote:Op maandag 2 april 2018 22:42 schreef JanCees het volgende:
Mijn wekker loopt nu opeens 6 minuten voor
Kut Kosovo
Lolquote:Murderer Walks Free After Judge Doesn’t Show Up For 15 Minutes
https://www.8shit.net/mur(...)w-up-for-15-minutes/
Bakkes jijquote:Op maandag 2 april 2018 22:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gebruik gewoon je telefoon als wekker, debiel.
Dat ze maar mag branden in de hel.quote:Op maandag 2 april 2018 23:57 schreef DonRaja het volgende:
Allemaal nog gecondoleerd met Winnie. #madiba
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |