Weet ik veel. Ik zit midden in een potje hearthstone en de frustratie neemt de overhandquote:Op maandag 2 april 2018 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Is deze post een soort experiment over hoe ver je de Nederlandse taal kunt pushen ofzo? Het lijkt wel op een zin maar ik geloof niet dat er iets van klopt.
nr 15quote:Op maandag 2 april 2018 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen de nummer laatst. Wel mooi dat je in ieder geval Fortuna of NEC als kampioen krijgt en geen Jong Ajax.
Toen ik het typte stond het nog 2-2 voor Jong Ajax waardoor de ploegen erboven zowaar ietwat leken uit te lopen.quote:Op maandag 2 april 2018 17:25 schreef Caland het volgende:
Jong Ajax kan toch gewoon kampioen worden als ze vrijdag winnen
Als ik jou was zou ik snel naar hem toegaan.quote:Op maandag 2 april 2018 17:26 schreef KingRoland het volgende:
Heftige ochtend gehad
Droomde over christus
Heerlijk vriendquote:Op maandag 2 april 2018 17:26 schreef KingRoland het volgende:
Heftige ochtend gehad
Droomde over christus
huhquote:Op maandag 2 april 2018 17:25 schreef Caland het volgende:
echt een prachtige competitie..quote:Op maandag 2 april 2018 17:25 schreef Caland het volgende:
Ik zou het wel humor vinden als Fortuna het wordtquote:Op maandag 2 april 2018 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
echt een prachtige competitie..
hopelijk haalt volendam nog de play offsquote:Op maandag 2 april 2018 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het wel humor vinden als Fortuna het wordt
Maar dat is dan meer omdat ik nog wel wat nacompetitiepotjes wil meepakken straks
Bij foxie hadden ze het vandaag over de derby Volendam - Jong Az (lol)quote:Op maandag 2 april 2018 17:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
hopelijk haalt volendam nog de play offs
speelt Platje er nog?quote:Op maandag 2 april 2018 17:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
hopelijk haalt volendam nog de play offs
alles hypenquote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij foxie hadden ze het vandaag over de derby Volendam - Jong Az (lol)
en jack tuypgodquote:Op maandag 2 april 2018 17:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee maar je moeder heeft er wel last van
Pas 29 zie ikquote:Op maandag 2 april 2018 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zit bij Telstar kwam ik vandaag achter
Die hebben ook nog echt gras volgens mij.quote:Op maandag 2 april 2018 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het wel humor vinden als Fortuna het wordt
Maar dat is dan meer omdat ik nog wel wat nacompetitiepotjes wil meepakken straks
Gaat je niks aanquote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
Dat wordt weer feest op de pot.quote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
Het wordt wel steeds kouderquote:Op maandag 2 april 2018 18:11 schreef KingRoland het volgende:
ZATERDAG FUCKING 19 GRADEN ZONNIG JAAAAAAAAAAAA
flutcontinentquote:Op maandag 2 april 2018 18:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds kouder
Vanmorgen was het nog 21 en gisteren 23
Heb t totaal niet gevolgdquote:Op maandag 2 april 2018 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beleggers zijn niet echt blij met de beste man.
https://twitter.com/elonmusk/status/980566101124722688?s=19quote:Op maandag 2 april 2018 18:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb t totaal niet gevolgd
Hoezo duikt die koers ineens zo
Nounou, 2%.quote:Op maandag 2 april 2018 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beleggers zijn niet echt blij met de beste man.
Verschillende dingen.quote:Op maandag 2 april 2018 18:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb t totaal niet gevolgd
Hoezo duikt die koers ineens zo
Atm op 3.95%quote:
Dat bedrijf maakte altijd al verliesquote:Op maandag 2 april 2018 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Atm op 3.95%
En kijk het op maand
[ afbeelding ]
Ja en tegen vertrouwen blijven ze geld geven, maar als vertrouwen wegvalt houdt het een keer op he?quote:Op maandag 2 april 2018 18:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat bedrijf maakte altijd al verlies
Toch zuur voor al die mensen die zo'n auto hebben gekocht maanden geleden.quote:Op maandag 2 april 2018 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja en tegen vertrouwen blijven ze geld geven, maar als vertrouwen wegvalt houdt het een keer op he?
zou interessant zijn als mensen nu hun orders gaan cancelen.quote:Op maandag 2 april 2018 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch zuur voor al die mensen die zo'n auto hebben gekocht maanden geleden.
DSB effectquote:Op maandag 2 april 2018 18:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou interessant zijn als mensen nu hun orders gaan cancelen.
Gelukkig is Typisch er niet, dat zou nu met allemaal theorieën komen om zijn held maar te kunnen verdedigen. Weet je waarom het mis gaat met de productie van die Tesla 3? Omdat de heer Musk denkt dat je alles met robots kan, terwijl de Japanners (de meesters qua bouwen met behulp van robotica) al meermaals hebben gezegd dat de eindfase in het productieproces nog niet met robots kanquote:
Zou toch wat zijn he als Tesla straks failliet is en een bitcoin minder waard is dan een kilo oud papier.quote:Op maandag 2 april 2018 18:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelukkig is Typisch er niet, dat zou nu met allemaal theorieën komen om zijn held maar te kunnen verdedigen. Weet je waarom het mis gaat met de productie van die Tesla 3? Omdat de heer Musk denkt dat je alles met robots kan, terwijl de Japanners (de meesters qua bouwen met behulp van robotica) al meermaals hebben gezegd dat de eindfase in het productieproces nog niet met robots kan
zou wel jammer zijn als tesla failliet isquote:Op maandag 2 april 2018 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn he als Tesla straks failliet is en een bitcoin minder waard is dan een kilo oud papier.
Tesla is spending as much as General Motors every quarter – about $1 billion – to produce and sell a fraction of the vehicles that GM does. GM is also turning that invested capital into steady profits, while Tesla in the third-quarter of 2017 posted the biggest loss in its history. GM has a $25-billion war chest. Tesla only has enough cash to operate through 2018.quote:Op maandag 2 april 2018 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn he als Tesla straks failliet is en een bitcoin minder waard is dan een kilo oud papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |