Dit is Fquote:Op maandag 2 april 2018 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
https://cdn.seatguru.com/photos/show/?pid=11661&photoversion=1
Ja, dat wel.quote:Op maandag 2 april 2018 19:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar wel de nieuwe stijl toch?
wanneer ga jequote:Op maandag 2 april 2018 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TIJDENS JAPAN COLOMBIA WK WEDSTRIJD ZIJN WE IN JAPAN
Iets zegt mij dat je dan beter in Colombia kan zijnquote:Op maandag 2 april 2018 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Veel zin in.quote:
Leuk verhaalquote:Op maandag 2 april 2018 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
Zag net een item over de nijlpaarden van Escobar. Waren er ooit 4 die hij had gekocht van een Amerikaanse dierentuin. Zijn er nu 50 en af en toe lopen ze dwars door het dorp. Levensgevaarlijk.
Snap ik wel ja. Niet jammer dat je weer dezelfde dingen gaat bezoeken?quote:Op maandag 2 april 2018 19:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veel zin in.
Gaan beetje mix maxen met belangrijkse sights voor mn vriendin en ook beetje van het gebaande pad af. Weekje tokyo erbij. Zin in hoor
Serviequote:Op maandag 2 april 2018 19:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga in juni weekend servie
zuipen en stripclubs
Ga je ook naar de provincie Kosovo?quote:Op maandag 2 april 2018 19:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga in juni weekend servie
zuipen en stripclubs
blijf je verder in nederlandquote:Op maandag 2 april 2018 19:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veel zin in.
Gaan beetje mix maxen met belangrijkse sights voor mn vriendin en ook beetje van het gebaande pad af. Weekje tokyo erbij. Zin in hoor
moet jij wetenquote:Op maandag 2 april 2018 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb rekening gehouden met jouw spanningsboog.
Neequote:Op maandag 2 april 2018 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je ook naar de provincie Kosovo?
Ga je naar Japan? Nice.quote:Op maandag 2 april 2018 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
kosovo = servië vriendquote:Op maandag 2 april 2018 19:58 schreef KingRoland het volgende:
hebben ze ook een soort van Volendam in Kosovo?
Neuj. Kyoto is al best lang geleden en toen was ik er ook maar 1 dag. Osaka heb ik wel beetje gezien maar kan je lekker eten. Tokyo is Tokyoquote:Op maandag 2 april 2018 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Snap ik wel ja. Niet jammer dat je weer dezelfde dingen gaat bezoeken?
en zuid-korea?quote:Op maandag 2 april 2018 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanaf nu tm juni gaat het behalve over wielrennen ook over japan in deze sc
LibreOfficequote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens wat is een goede gratis word achtig programma
probeer jij mijn een ban aan te smeren?quote:Op maandag 2 april 2018 20:15 schreef KingRoland het volgende:
het gaat hier toch dagelijks over noord-korea
(lol)
https://www.investintech.com/articles/tenwordalternatives/quote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens wat is een goede gratis word achtig programma
Niet gek als het erin gehost wordtquote:Op maandag 2 april 2018 20:15 schreef KingRoland het volgende:
het gaat hier toch dagelijks over noord-korea
(lol)
quote:Op maandag 2 april 2018 20:23 schreef Caland het volgende:
Liever praten over die loempiadraaiers dan dat aidswielrennen
Aidswielrennen? Doen ze dat nu ook al voor Alpe d'Huzes?quote:Op maandag 2 april 2018 20:23 schreef Caland het volgende:
Liever praten over die loempiadraaiers dan dat aidswielrennen
Ja, ze volgen de trends best goed. Is nu ook een LP alleen maar over bier.quote:Op maandag 2 april 2018 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Opper had nieuwe Lonely Planet gehaald. Staat keiveel in over craftbeer
Voor sights en reismogelijkheden tussen steden nog altijd handig om bij te hebben.quote:Op maandag 2 april 2018 20:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Is lonely planet niet gewoon een gesponsord vodje
Mwah, dat valt goed mee. Andersom is het wel ernstig soms. Dat mensen adverteren dat ze in de Lonely Planet staan, maar dat dit dan niet blijkt te kloppen.quote:Op maandag 2 april 2018 20:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Heb er in canada veel mee kunnen doen iig. Stonden wat leuke hike routes in.quote:Op maandag 2 april 2018 20:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |