Beter 4g ja.quote:Op maandag 2 april 2018 20:40 schreef Mansjester het volgende:
Echte reizigers gebruiken geen reisgidsen
Wel steeds goedkoper vergeleken met paar jaar geledenquote:Op maandag 2 april 2018 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet altijd beschikbaar (voor een goede prijs).
mag je met je tattoos nog wel dat ene inquote:Op maandag 2 april 2018 20:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ondertussen lekker aan t plannen
Ga voor t eerst naar Koya san. Lekker hangen bij de monikken jwz
Sowieso een bullet train?quote:Op maandag 2 april 2018 20:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ondertussen lekker aan t plannen
Ga voor t eerst naar Koya san. Lekker hangen bij de monikken jwz
Nee, dan denken ze dat hij bij de bōryokudan zit.quote:Op maandag 2 april 2018 20:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
mag je met je tattoos nog wel dat ene in
Onsenquote:Op maandag 2 april 2018 20:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
mag je met je tattoos nog wel dat ene in
weet niet wat het isquote:Op maandag 2 april 2018 20:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onsen
Dat wordt lastig ja![]()
Daarom ga ik ryokan boeken zodat we private onsen hebben. Maar vind t wel behoorlijk jammer.
Een badhuisquote:Op maandag 2 april 2018 20:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
weet niet wat het is
maar mn broertje mocht ook niet
zou alleen daarvoor al naar Japan gaan.quote:Op maandag 2 april 2018 20:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk alleen Osaka - Tokyo
We gaan een campertje huren
Nou, er zijn dus ook natuurlijke onsen waar warm vulkanisch water naar boven borrelt. Is meestal wel een omkleedhokje ed maar geen opzichters. Daar kan je nog steeds nog gewoon naartoe.quote:
https://schminkengrime.nl/mehron-procoloring-tattoo-verbergenquote:Op maandag 2 april 2018 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou, er zijn dus ook natuurlijke onsen waar warm vulkanisch water naar boven borrelt. Is meestal wel een omkleedhokje ed maar geen opzichters. Daar kan je nog steeds nog gewoon naartoe.
Ja lijkt me ook goed werken als je in water van 50 graden gaat zittenquote:Op maandag 2 april 2018 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://schminkengrime.nl/mehron-procoloring-tattoo-verbergen
Nap gaat nooit naar de saunaquote:Op maandag 2 april 2018 21:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook goed werken als je in water van 50 graden gaat zitten
Je weet maar nooit he.quote:Op maandag 2 april 2018 21:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook goed werken als je in water van 50 graden gaat zitten
Vanochtend nog in Warschauquote:Op maandag 2 april 2018 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
737, zeer waarschijnlijk de PH-BGE
Eerst vond ik de Embraer niets.quote:Op maandag 2 april 2018 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat moet goed komen dan.
Terug donderdagavond wel met Embraertje 190
Vlieg alleen, maar dan nog prettig. 10 F voorlopig.quote:Op maandag 2 april 2018 21:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Eerst vond ik de Embraer niets.
Maar nu vind ik het een prettig vliegtuig, met een fijne opstelling als je met z'n 2en vliegt
Ik vind zon middenrij met drie teringvervelend. Vooral als je met een debiel zit die de stoel nog voor de take off in de achterste modus zet.quote:Op maandag 2 april 2018 21:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Eerst vond ik de Embraer niets.
Maar nu vind ik het een prettig vliegtuig, met een fijne opstelling als je met z'n 2en vliegt
Sowieso mensen die hun stoel perse naar achteren moeten hebbenquote:Op maandag 2 april 2018 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind zon middenrij met drie teringvervelend. Vooral als je met een debiel zit die de stoel nog voor de take off in de achterste modus zet.
Die optie mag er best af voor continentale vluchten.quote:Op maandag 2 april 2018 21:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die hun stoel perse naar achteren moeten hebben
die mensen moeten doodquote:Op maandag 2 april 2018 21:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 2 april 2018 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die optie mag er best af voor continentale vluchten.
Hij werd toen boos omdat ik met mijn knieën in zijn rug zat te poeren.quote:Op maandag 2 april 2018 21:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nee niks nou nouquote:
Dit is crewbash JC.quote:Op maandag 2 april 2018 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee niks nou nou
Van die dwergen die denken dat ze ff naar achter kunnen
vertel het onsquote:Op maandag 2 april 2018 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
WOW.
Blijkbaar ging er net iets mis met shampoo - douchecreme.
Goeie keuzequote:Op maandag 2 april 2018 21:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Denk dat ik in augustus met Emirates ga vliegen ipv BA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |