Dit is Fquote:Op maandag 2 april 2018 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
https://cdn.seatguru.com/photos/show/?pid=11661&photoversion=1
Ja, dat wel.quote:Op maandag 2 april 2018 19:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar wel de nieuwe stijl toch?
wanneer ga jequote:Op maandag 2 april 2018 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TIJDENS JAPAN COLOMBIA WK WEDSTRIJD ZIJN WE IN JAPAN
Iets zegt mij dat je dan beter in Colombia kan zijnquote:Op maandag 2 april 2018 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TIJDENS JAPAN COLOMBIA WK WEDSTRIJD ZIJN WE IN JAPAN
Veel zin in.quote:
Leuk verhaalquote:Op maandag 2 april 2018 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
Zag net een item over de nijlpaarden van Escobar. Waren er ooit 4 die hij had gekocht van een Amerikaanse dierentuin. Zijn er nu 50 en af en toe lopen ze dwars door het dorp. Levensgevaarlijk.
Snap ik wel ja. Niet jammer dat je weer dezelfde dingen gaat bezoeken?quote:Op maandag 2 april 2018 19:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veel zin in.
Gaan beetje mix maxen met belangrijkse sights voor mn vriendin en ook beetje van het gebaande pad af. Weekje tokyo erbij. Zin in hoor
Serviequote:Op maandag 2 april 2018 19:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga in juni weekend servie
zuipen en stripclubs
Ga je ook naar de provincie Kosovo?quote:Op maandag 2 april 2018 19:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga in juni weekend servie
zuipen en stripclubs
blijf je verder in nederlandquote:Op maandag 2 april 2018 19:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veel zin in.
Gaan beetje mix maxen met belangrijkse sights voor mn vriendin en ook beetje van het gebaande pad af. Weekje tokyo erbij. Zin in hoor
moet jij wetenquote:Op maandag 2 april 2018 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb rekening gehouden met jouw spanningsboog.
Neequote:Op maandag 2 april 2018 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je ook naar de provincie Kosovo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |