Bij lange vlucht wel lekker, af en toe onboard camera kijken, mapje kijken daarna 1 dollar wifi aanzettenquote:Op maandag 2 april 2018 21:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Daar maak ik eigenlijk nooit gebruik van.
WiFi is wel een goeie ja.quote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij lange vlucht wel lekker, af en toe onboard camera kijken, mapje kijken daarna 1 dollar wifi aanzetten
GODEN
bootquote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
kan niet met de auto naar thailand makker
Fietsenquote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
kan niet met de auto naar thailand makker
Lijkt me wat aan de lange kant.quote:Op maandag 2 april 2018 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Londen - Pattaya. En dan met de tuktuk
Ben je misschien zwanger?quote:Op maandag 2 april 2018 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ze OMGEWISSELD. Dus het was een lange douchebeurt.
Ik doe vreemde dingen de laatste tijd. Ik was laatst met m’n mobiele zaklamp onder de bank aan het schijnen of m’n mobiel daar misschien lag. Huh.
Is het een meisje of een jongen?quote:Op maandag 2 april 2018 21:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn neef in Thailand heeft een baby gekregen, die is in Pattaya geboren.
WAT EEN GOD.
Een jongenquote:Op maandag 2 april 2018 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het een meisje of een jongen?
zaklampen zijn vaak mobielquote:Op maandag 2 april 2018 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ze OMGEWISSELD. Dus het was een lange douchebeurt.
Ik doe vreemde dingen de laatste tijd. Ik was laatst met m’n mobiele zaklamp onder de bank aan het schijnen of m’n mobiel daar misschien lag. Huh.
jij bent de achterneefquote:Op maandag 2 april 2018 21:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
weet eigenlijk niet wat het dan van mij is
achterneef?
Ja achterneef.quote:Op maandag 2 april 2018 21:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
weet eigenlijk niet wat het dan van mij is
achterneef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |