abo van Fox nemenquote:Op maandag 2 april 2018 14:34 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik wil graag fox Sports docu's gaan kijken maar heb geen abo van Fox. Enig idee hoe je dit kunt doen?
https://campagnes.foxsports.nl/abonnerenquote:Op maandag 2 april 2018 14:34 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik wil graag fox Sports docu's gaan kijken maar heb geen abo van Fox. Enig idee hoe je dit kunt doen?
Sorry ik bedoelde eigenlijk meer, hoe kun je die docu's kijken zonder dat je daar een abo moet afsluiten.quote:Op maandag 2 april 2018 14:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://campagnes.foxsports.nl/abonneren
Had het verkeerd verwoord, ik bedoelde eigenlijk of het mogelijk is om b.v. voor een klein bedrag je ook inlog gegevens krijgt op de fox site voor alleen de filmpjes daar. Of 24 uur lid oid.quote:
Fox Sports GO waarschijnlijkquote:Op maandag 2 april 2018 14:38 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Had het verkeerd verwoord, ik bedoelde eigenlijk of het mogelijk is om b.v. voor een klein bedrag je ook inlog gegevens krijgt op de fox site voor alleen de filmpjes daar. Of 24 uur lid oid.
Kijk of er een dagpas is en probeer het, zo niet ben je een paar euro kwijt..quote:Op maandag 2 april 2018 14:38 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Had het verkeerd verwoord, ik bedoelde eigenlijk of het mogelijk is om b.v. voor een klein bedrag je ook inlog gegevens krijgt op de fox site voor alleen de filmpjes daar. Of 24 uur lid oid.
Tegen de nummer laatst. Wel mooi dat je in ieder geval Fortuna of NEC als kampioen krijgt en geen Jong Ajax.quote:
Al die 2e elftallen maken het er niet leuker op in de Jupiler League vind ik.quote:Op maandag 2 april 2018 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen de nummer laatst. Wel mooi dat je in ieder geval Fortuna of NEC als kampioen krijgt en geen Jong Ajax.
Ajax staat alweer voorquote:Op maandag 2 april 2018 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al die 2e elftallen maken het er niet leuker op in de Jupiler League vind ik.
Klassiekertjequote:
Anna ziet er uit alsof ze ergens tussen de 10 en de 40 jaar oud isquote:Op maandag 2 april 2018 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is Anna, ze heeft onverzadigbare honger.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |