Gelukkig zijn mensen bereid om een fortuin te betalen omdat het een Tesla is.quote:Op maandag 2 april 2018 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tesla is spending as much as General Motors every quarter – about $1 billion – to produce and sell a fraction of the vehicles that GM does. GM is also turning that invested capital into steady profits, while Tesla in the third-quarter of 2017 posted the biggest loss in its history. GM has a $25-billion war chest. Tesla only has enough cash to operate through 2018.
To make matters worse, Tesla is striving and failing to build a pretty simple vehicle. The Model 3 is basically an electric Honda Accord. And Honda without noticeable effort builds and sells over 100,000 of those every single month in the US alone.
De 1 zit al tientallenjaren in de business en de ander pas net, logisch welquote:Op maandag 2 april 2018 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tesla is spending as much as General Motors every quarter – about $1 billion – to produce and sell a fraction of the vehicles that GM does. GM is also turning that invested capital into steady profits, while Tesla in the third-quarter of 2017 posted the biggest loss in its history. GM has a $25-billion war chest. Tesla only has enough cash to operate through 2018.
To make matters worse, Tesla is striving and failing to build a pretty simple vehicle. The Model 3 is basically an electric Honda Accord. And Honda without noticeable effort builds and sells over 100,000 of those every single month in the US alone.
Terecht wel in deze vergelijking. Wat zijn die Honda's lelijk en dan niet op een leuke Multipla manier.quote:Op maandag 2 april 2018 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mensen bereid om een fortuin te betalen omdat het een Tesla is.
quote:Op maandag 2 april 2018 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he, Azie. Je zou er maar wonen.
Misschien kun je eens een foto van jouw auto naar Musk mailen, dan kan hij die als voorbeeld voor het volgende model van Tesla gebruiken.quote:Op maandag 2 april 2018 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht wel in deze vergelijking. Wat zijn die Honda's lelijk en dan niet op een leuke Multipla manier.
Edit: Oh, kennelijk is de Accord niet die nog lelijkere Prius die je in Nederland ziet rijden.
Isuzu Trooper genot.quote:Op maandag 2 april 2018 19:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter gaan die mensen Isuzu rijden.
Binnenkort vliegen met BA vriendquote:Op maandag 2 april 2018 19:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter gaan die mensen Isuzu rijden.
Welke vluchtquote:Op maandag 2 april 2018 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Binnenkort vliegen met BA vriend
Volgens mij 350quote:Op maandag 2 april 2018 19:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En het belangrijkste, welk vliegtuig.
Hopelijk geen 777
Ik heb het gisteravond met de samenvatting op de Duitstalige Eurosport moeten doen.quote:Op maandag 2 april 2018 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTEN
Genoten gisteren.quote:Op maandag 2 april 2018 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTEN
Het was een geweldige ervaring.quote:Op maandag 2 april 2018 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het gisteravond met de samenvatting op de Duitstalige Eurosport moeten doen.
Volgende week wel van start tot finish voor de tv.
Ik ving iets op over je geslaagde zoektocht.quote:Op maandag 2 april 2018 19:21 schreef KingRoland het volgende:
zometeen een lekkere grote sappige worst eten boys
wat deze weekquote:Op maandag 2 april 2018 19:22 schreef KingRoland het volgende:
niet halal
vorige week was ik trouwens moslim, was wel te doen. misschien ramadan volgend jaar ofzo
volgende week scientology?quote:Op maandag 2 april 2018 19:22 schreef KingRoland het volgende:
niet halal
vorige week was ik trouwens moslim, was wel te doen. misschien ramadan volgend jaar ofzo
Dat zou een hoop losmaken in de wereld.quote:Op maandag 2 april 2018 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je eens een foto van jouw auto naar Musk mailen, dan kan hij die als voorbeeld voor het volgende model van Tesla gebruiken.
Weer gelachen om Frans Bauer.quote:Op maandag 2 april 2018 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ving iets op over je geslaagde zoektocht.
Op Heathrow gaat dat niet lukken, behalve als we op dezelfde dag vliegen toevalligerwijs.quote:Op maandag 2 april 2018 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal eens opzoeken
Maar regel voor ons even lounge acces
Waarom op City wel?quote:Op maandag 2 april 2018 19:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Op Heathrow gaat dat niet lukken, behalve als we op dezelfde dag vliegen toevalligerwijs.
Gelukkig kon je wel truckers op ijs en politieachtervolgingen zienquote:Op maandag 2 april 2018 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet kunnen kijken, in Luxemburg hadden ze alleen RTL 4,5,7,8.
Hele weekend gedaan dus.quote:Op maandag 2 april 2018 19:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig kon je wel truckers op ijs en politieachtervolgingen zien
Omdat de lounge in city niet door BA wordt gedaan, maar door een externe. En ik ken daar die mensen goed.quote:
Op seatguru staat dat ze verschillende 777 configuraties hebbenquote:Op maandag 2 april 2018 19:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, want die zooi is nog niet gerefurbed.
4-class en 3-classquote:Op maandag 2 april 2018 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op seatguru staat dat ze verschillende 777 configuraties hebben
Wij betalen 400quote:Op maandag 2 april 2018 19:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
LOT had laatst ook goede aanbiedingen vanuit Amsterdam naar Tokyo.
Dus ik kan ze de groeten doen.quote:Op maandag 2 april 2018 19:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Omdat de lounge in city niet door BA wordt gedaan, maar door een externe. En ik ken daar die mensen goed.
Finnair is idd prima.quote:Op maandag 2 april 2018 19:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij betalen 400
Heen met finnair naar Osaka
Terug BA vanaf Tokyo
Wel tevreden mee. Finnair was echt prima
Ik zie op seatguru al wel fotos van die nieuwe BC stoelen inso. Met dat geborduurde kussenpatroon erin zeg maar.quote:
link eensquote:Op maandag 2 april 2018 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie op seatguru al wel fotos van die nieuwe BC stoelen inso. Met dat geborduurde kussenpatroon erin zeg maar.
Wel jammer dat je nog niet iedereen in de BA lounges kent.quote:Op maandag 2 april 2018 19:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Maar bij BA lounges kan niet, die zijn streng.
BA lounges viesdruk maat.quote:Op maandag 2 april 2018 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel jammer dat je nog niet iedereen in de BA lounges kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |