Voor een goede isolatie ben je wel 10.000 euro kwijt en niks helpt tegen bas.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:42 schreef kiffer het volgende:
Zou je die 1000 euro niet beter uit kunnen geven aan isolatie ?
Ik huur een appartement ik mag geen verlaagd plafond aanbrengen etc.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:42 schreef kiffer het volgende:
Zou je die 1000 euro niet beter uit kunnen geven aan isolatie ?
Verkeerd begrepen. Bas draagt gewoon goed door muren en steen en dat heb je nou eenmaal dichter onder je dan boven je. Gewoon de speaker naar boven richten en eventueel hoog wegzetten.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef DeadWorld het volgende:
Want ik had begrepen dat bas bijna altijd naar beneden gaat maar nooit naar boven.
Nee, gelijk oorlog voeren is veel leuker voor de potentie van dit topic.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen. Bas draagt gewoon goed door muren en steen en dat heb je nou eenmaal dichter onder je dan boven je. Gewoon de speaker naar boven richten en eventueel hoog wegzetten.
Of de buurman even uitnodigen om bij jou te komen luisteren, zodat hij mogelijkerwijs wat begrip kan opbrengen voor de situatie.
En wat voor speaker zou dan werken? Je moet dan wel een speaker van 2000 watt hebben denk ik?quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen. Bas draagt gewoon goed door muren en steen en dat heb je nou eenmaal dichter onder je dan boven je. Gewoon de speaker naar boven richten en eventueel hoog wegzetten.
Of de buurman even uitnodigen om bij jou te komen luisteren, zodat hij mogelijkerwijs wat begrip kan opbrengen voor de situatie.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:48 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nee, gelijk oorlog voeren is veel leuker voor de potentie van dit topic.
Of je huurt een fatsoenlijk appartement. In mijn huurappartement heb ik nooit last gehad van overlast terwijl de muziek bij de bovenburen regelmatig behoorlijk hard stond.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:50 schreef DeadWorld het volgende:
[..]Die mensen die een 5.1 setje op hun TV aansluiten zijn gewoon aso.
En die 5.1 setjes klinken niet eens mooi.
Denk als je bovenburen een goede soundwoofer hebben dat je die bas wel voelt en hoort.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:51 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Of je huurt een fatsoenlijk appartement. In mijn huurappartement heb ik nooit last gehad van overlast terwijl de muziek bij de bovenburen regelmatig behoorlijk hard stond.
Ja, maar hij was degene die overlast veroorzaakte.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:50 schreef macuscam het volgende:
Onnoman vertelt een heel ander verhaal![]()
KLB / Mijn benedenburen
Iets met een 10 inch conus. Dat is veel belangrijker.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:48 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
En wat voor speaker zou dan werken? Je moet dan wel een speaker van 2000 watt hebben denk ik?
Ik heb zelf een soundwoofer van 200 watt van samsung geloof dat hij 100 euro koste daar komt echt geen zware bas uit.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Iets met een 10 inch conus. Dat is veel belangrijker.
2000W is flauwekul. Een KRK 10s doet iets van 160W en dat is echt genoeg om het stucwerk van de muur te trillen.
welke versterker moet ik daarbij kopen?quote:
ja, laten we even een samsung woofer vergelijken met een KRK studiowoofer.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:07 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik heb zelf een soundwoofer van 200 watt van samsung geloof dat hij 100 euro koste daar komt echt geen zware bas uit.
Het is een actieve speaker. De versterker zit er al in.quote:KRK 10s welke versterker moet ik daarbij kopen?
Ik denk dat ik toch voor die krk10s ga aangezien ik zelf ooit weer wil gaan beginnen met producen zijn ze wel handig. Bas is ook de reden waardoor ik zwaar depressief ben geworden. Ik heb zelfs oorsuizen gekregen door bas en hoor steeds die dreun in me oor terwijl er vaak geen muziek aan staat dus dat blijft voor altijd waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ja, laten we even een samsung woofer vergelijken met een KRK studiowoofer.
[..]
Het is een actieve speaker. De versterker zit er al in.
Maar hij klinkt misschien te goed voor je doel. Je kan ook een basversterker op de kop tikken op marktplaats of bij de lokale kringloop.
Dit. TS woont daar sinds vorige week donderdag en kijk hoe hij reageertquote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent net verhuisd, en je hoort muziek. En je gaat gewoon gelijk degene terugpakken zonder dat je even gaat praten
Ik ga één keer langs morgen ga ik langs zijn deur of hij zijn tyfus ding tussen 00;00-06;00 uit wil zetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent net verhuisd, en je hoort muziek. En je gaat gewoon gelijk degene terugpakken zonder dat je even gaat praten
Ik weet hoe zulke mensen reageren, ze kopen niet voor niks zo'n set in huis. Die vorige bewoner waar ik onder woonde wou ook niet beginnen aan een koptelefoon of de soundwoofer tussen bepaalde tijden zachter zetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit. TS woont daar sinds vorige week donderdag en kijk hoe hij reageertpareltje, deze TS.
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:42 schreef jogy het volgende:
Gewoon een paar speakers met de voorkant aan het plafond vastschroeven en daarna wanneer je weg gaat een pieptoon opzetten.
Welke speakers of gewoon die KRK?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:54 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dit dus.
Hier wat tips qua "muziek" die je kan draaien om je bovenburen helemaal gek te maken, TS:
Succes! 👍
Haha wtf dat is toch geen muziekquote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:54 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dit dus.
Hier wat tips qua "muziek" die je kan draaien om je bovenburen helemaal gek te maken, TS:
Succes! 👍
Maar overigens wel een terechte klacht verder, ik voel met je mee. Er is namelijk niks vervelender dan in de herrie van een ander zitten. Vooral geluid dat van boven komt is zwaar irritant!! 😩 😤quote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:01 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Haha wtf dat is toch geen muziek
Dit moet wel werken haha.
Ik kan met andere geluiden wel leven zoals, bonken, dochen, stofzuigen etc. Alleen van bas slaan me trommelvliezen gewoon dicht.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:11 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Maar overigens wel een terechte klacht verder, ik voel met je mee. Er is namelijk niks vervelender dan in de herrie van een ander zitten. Vooral geluid dat van boven komt is zwaar irritant!! 😩 😤
Het is toch belachelijk dat jij op dit tijdstip wakker ligt van zijn muziek? Ná 22:00 uur moet hij gewoon een koptelefoon gebruiken: dat is de enige oplossing. Mocht hij dat niet willen dan weet je gelijk dat je met een tokkie te maken hebt.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:25 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik kan met andere geluiden wel leven zoals, bonken, dochen, stofzuigen etc. Alleen van bas slaan me trommelvliezen gewoon dicht.
Zal morgen ook eens proberen te overleggen met hem hoe we die bas uit mijn kamer kunnen krijgen.
Een tegel onder zijn sub zal die wel niet willen aangezien dat niet mooi staat.
Maarja ik lig nu wéér wakker door hem. Ik snap niet hoe sommige mensen dat volhouden 9 uur per dag werken en dan pas om 03;00 gaan slapen ofzo.
Niet van zijn muziek maar van zijn Sub die hij heeft aangesloten op zijn TV.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:32 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat jij op dit tijdstip wakker ligt van zijn muziek? Ná 22:00 uur moet hij gewoon een koptelefoon gebruiken: dat is de enige oplossing. Mocht hij dat niet willen dan weet je gelijk dat je met een tokkie te maken hebt.
Naja, wat het ook is: hij moet zorgen dat jij er geen last van hebt, en zeker niet om 2 uur 's nachts!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:47 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Niet van zijn muziek maar van zijn Sub die hij heeft aangesloten op zijn TV.
Heb je ook enig idee welke?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 02:08 schreef kree het volgende:
Voor het optimale effect zou je een subwoofer speaker rechtstreeks in het plafond moeten schroeven. Met lange schroeven.
Beetje ok versterker erachter en dan moet dit wel te doen zijn voor 1000 euro.
Met dat budget heb je opzich wel genoeg om ook al je andere buren om je heen "uit" te schakelen
Gehe jah, maar voor ik moeite ga doen om alles op te zoeken voor je met linkjes en instructies.quote:
wha met budget van 1000 euro kan ik me beter bedenken.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:57 schreef Harmankardon het volgende:
Cheap ass startset basgitaar met versterker kopen, naar boven richten en rammelen maar. Succes gegarandeerd.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef DeadWorld het volgende:
Pff ben ik eindelijk verhuisd zit er weer een stumperd boven me met waarschijnlijk een (5.1 soundwoofer) aangesloten op zijn tv. Ik ben net naar boven gelopen en je hoort zijn TV op de gang met de deuren dicht. Bij andere mensen hoor je de TV niet alleen bij hem heb ik weer.
Voel dus al iedere avond die tering bas van hem in mijn buik.
Ik heb geen zin om aan te bellen omdat hij waarschijnlijk toch niet luistert vaak genoeg mee gemaakt in mijn vorige appartement.
Nu ben ik het gewoon zat en wil die stumperd terug pakken met de ziekste soundwoofer die er is want ik laat me niet weer wegpesten door zo'n mongool die geen rekening wilt houden met zijn buren.
Dus mijn vraag is, met welke soundwoofer of iets met bas bijvoorbeeld een basgitaar, zorg ik dat de bas naar boven komt?
Want ik had begrepen dat bas bijna altijd naar beneden gaat maar nooit naar boven.
Mja ik ben bereid om ¤1000 euro uit te geven als het maar werkt.
Voor de mensen die denken dat praten helpt.
Shut the fuck up praten helpt niet met zulke stumperds.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]Klopt, is ook mijn ervaring. Maar als je nu iemand 250 euro geeft dan tikt die jouw buurman wel eventjes in elkaar, spaar je nog 750 euro uit.
[ afbeelding ]
Aso's luisteren maar naar 1 ding: recht van de sterkste. Moment ze dat ervaren binden ze pas in. Niet aan gesprekje, of een nachtje cel, gewoon een goede ouderwetse klap/ bloedneus o.i.d. en dan pas luisteren ze vaak.(en klagen dat het niet normaal is dat hem zoiets overkomt)
Ha, ja, dat is een goeie! Dan kom ik met mijn basgitaar wel bij TS langs om te "oefenen" omdat dat niet meer mag in mijn eigen huis.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Zoiets kan wel aardig herrie maken.
https://www.marktplaats.n(...)RI8g5mCzaIDOMz8fatVp
[ afbeelding ]
Neem ik mijn 120 watt buizenbak mee met gitaar gaan we een jamsessie houdenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ha, ja, dat is een goeie! Dan kom ik met mijn basgitaar wel bij TS langs om te "oefenen" omdat dat niet meer mag in mijn eigen huis.
Volgens mij heb je echt geen idee wat voor persoon het is en hoe redelijk degene is. Je doet nu ongelofelijk veel aannames.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:38 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik ga één keer langs morgen ga ik langs zijn deur of hij zijn tyfus ding tussen 00;00-06;00 uit wil zetten.
Wedde dat ik als antwoord krijg daar begin ik niet aan, hij staat helemaal niet hard hoor.
Dude praten heeft vaak geen zin met zulke mensen, als je een 5.1 aan je TV aansluit en iedere avond zo TV gaat kijken ben je eigenlijk al een aso..
Yes, gaan we doen! TS, dm jij ons je adres?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:14 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Neem ik mijn 120 watt buizenbak mee met gitaar gaan we een jamsessie houden
Ja, dat is echt zum kotzen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:08 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Lulletje
Je hebt t niet eens even gezegd
Dit dus, maarja er komen bijna nooit appartementen op de bovenste verdieping waar je op kunt reageren want niemand gaat daar weg..quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:36 schreef Mark031 het volgende:
In een flat moet je altijd op de bovenste verdieping wonen. Anders heb je in het ergste geval geluidsoverlast van alle kanten van je woning.![]()
Ik zou het gewoon netjes tegen hem zeggen. Vaak stopt het dan wel. Maar vaak zie je ook dat het dan een tijdje goed gaat en vervolgens begint de overlast weer. Waarschijnlijk is hij zo'n type dat denkt dat hij thuis alles kan doen en laten wat hij wil.
Lijkt me dat die wel mee wil werken, hij is zich er niet bewust van lijkt mequote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:08 schreef DeadWorld het volgende:
Maar stel hij wil wel mee werken, wat zou dan de beste oplossing zijn? Bv een stoeptegel onder zijn sub leggen?
Heb geen zin om meteen een dossier op te bouwen, de woningbouwvereniging doen vaak toch niks.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:21 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Ga eerst met hem in overleg. Laat hem zelf ook even bij jou thuis luisteren hoe het klinkt. Mocht dat niet werken dan schakel je de woningbouwvereniging in, die kunnen namelijk bemiddelen.
Het is zaak een soort dossier op te bouwen met klachten. Noteer je klachten en de tijdstippen van de overlast.
Dus hij kan die box ook andersom zetten dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:58 schreef Tamilselvi het volgende:
Bij de meeste subwoofer boxen van een 5.1 zit het bewegende bas element aan de onderkant, en daardoor gaat de bas dus ook naar beneden. Dus als je de speaker gewoon op zijn kop zet gaan de geluidsgolven toch gewoon omhoog ipv naar beneden?
Lekker dan kan ik weer verhuizen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:31 schreef Flitskikker het volgende:
Herkenbaar wel TS
Elke avond hier die bas van de tv en in het weekend teringharde muziek.
Als ik er wat van zeg zetten ze het zachter maar drie dagen later staat het weer hard.
Af en toe een filmpje of muziek op de surroundset vind ik prima, maar niet ook je reguliere tv
"Ja geen zin om steeds draadjes te wisselen"
Volgens mij kun je alleen maar zelf verhuizen
Ja precies zorg dan ook dat je geen tyfus soundwoofers in een flat zet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:36 schreef Aiciu het volgende:
Only in Holland
Je woont in een flat en dan hoor je elkaar nou eenmaal.
In heb hetzelfde met mijn tokkiebovenburen. Als iemand wat van hun overlast zegt krijgen ze een grote bek ook, terwijl het gewoon normaal is dat mensen willen slapen na een 40 urige werkweek.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:25 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik kan met andere geluiden wel leven zoals, bonken, dochen, stofzuigen etc. Alleen van bas slaan me trommelvliezen gewoon dicht.
Zal morgen ook eens proberen te overleggen met hem hoe we die bas uit mijn kamer kunnen krijgen.
Maarja ik lig nu wéér wakker door hem. Ik snap niet hoe sommige mensen dat volhouden 9 uur per dag werken en dan pas om 03;00 gaan slapen ofzo.
Ja precies, een beetje rekening met elkaar houden moet je niet willen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:36 schreef Aiciu het volgende:
Only in Holland
Tja die krks 10 lijkt me geschikt hiervoor haha.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:07 schreef kree het volgende:
Het is wel een beetje stel dit stel dat nu TS.
Haha heb je het je buur nu gewoon gevraagd al?
(stiekum hoop ik dat die buur gewoon het negeert en dat we hier de meest mooie creatieve oplossingen kunnen gaan zoeken om die hele tent kapot te maken met geluidsgolven)
Hoor je ook bas of alleen gebonk?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
In heb hetzelfde met mijn tokkiebovenburen. Als iemand wat van hun overlast zegt krijgen ze een grote bek ook, terwijl het gewoon normaal is dat mensen willen slapen na een 40 urige werkweek.
Ik voel met je mee, succes! Als je een oplossing hebt die werkt, hoor ik deze graag
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:42 schreef jogy het volgende:
Gewoon een paar speakers met de voorkant aan het plafond vastschroeven en daarna wanneer je weg gaat een pieptoon opzetten.
Ik snap je frustratie maar je moet EERST aan je bovenbuurman vragen of hij zijn subwoofer (of hoe dat ook heet) zachter zet. Schakel direct de woningbouw in als hij niet wil meewerken. Mocht na goed overleg niks veranderen dan heb je een legitieme reden om 'full terror' te gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:32 schreef DeadWorld het volgende:
Kan je ook met een afstandbediening zijn TV besturen? Dacht dat dat wel kan met een universele AB.
Of kan dat niet?
Ja maar ik ben bang dat hij zo gaat reageren.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:55 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie maar je moet EERST aan je bovenbuurman vragen of hij zijn subwoofer (of hoe dat ook heet) zachter zet. Schakel direct de woningbouw in als hij niet wil meewerken. Mocht na goed overleg niks veranderen dan heb je een legitieme reden om 'full terror' te gaan.
Het is heel vervelend, maar dit is de route die je moet bewandelen.
Die angst is begrijpelijk maar je zult het tóch moeten doen... Vraag desnoods een goede vriend/vriendin of die mee wil gaan. Blijf bovendien altijd kalm en zakelijk. Misschien is die bovenbuurman van jou wel een heel schappelijk persoon, dat zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:11 schreef DeadWorld het volgende:
Ja maar ik ben bang dat hij zo gaat reageren.
-Sorry maar hij staat helemaal niet hard
-Ik ben het echt niet hoor.
-Hij wordt boos en zet hem nog harder.
Dan vraag je hem om even mee naar beneden te lopen. Je vangt meer vliegen met stroop dus als jij je in eerste instantie vriendelijk opstelt is er nog een kleine kans op de optie: oh sorry man, ik zal m na 23u zacht zetten, bel maar ff aan als je er weer last van hebt.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:11 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Elkaar iets gunnen moet je natuurlijk niet willenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:20 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ja precies, een beetje rekening met elkaar houden moet je niet willen natuurlijk.
Om 2 uur 's nachts wakker liggen van een subwoofer heeft niks met gunnen te maken. Dat is overlast.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Elkaar iets gunnen moet je natuurlijk niet willen
Een soundwoofer dreunt altijd door maakt niet uit hoe hard hij staat.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:20 schreef Madivi het volgende:
[..]
Dan vraag je hem om even mee naar beneden te lopen. Je vangt meer vliegen met stroop dus als jij je in eerste instantie vriendelijk opstelt is er nog een kleine kans op de optie: oh sorry man, ik zal m na 23u zacht zetten, bel maar ff aan als je er weer last van hebt.
Als je gelijk passief agressief je verhaal gaat halen krijg je gegarandeerd weerstand terug. Projecteer niet meteen je oude ervaring op deze situatie.
Als hij idd laks reageert idd woningbouw benaderen (dan kan je ook ontdekken of er door vorige bewoners al over geklaagd is). Volgende stap is officieel politie bellen en geluidsoverlast melden.
Vergeet niet dat als jij dit soort grapjes uit gaat halen het alleen maar meer gaat escaleren en je zelf net zo irritante overlast veroorzaakt bij andere bewoners....
Ik hoor elke nacht wel iets als ik wakker ben, maar ik slaap daar gewoon doorheen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:23 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Om 2 uur 's nachts wakker liggen van een subwoofer heeft niks met gunnen te maken. Dat is overlast.
Dit. Dan wel de bas tegen het plafond aanzettenquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik heb een lijpe onderbuurmand gehad die dacht dat hij dj was. De mensen in de straat tegenover ons belden vaak de politie, moet je nagaan hoe hard dat geluid stond. Uiteindelijk ben ik maar verhuisdquote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:27 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik hoor elke nacht wel iets als ik wakker ben, maar ik slaap daar gewoon doorheen.
Het is een kwestie van mentaliteit, als je je niet druk maakt, dan slaap je gewoon snel in.
bullshit. Jij hebt mazzel dat je diep slaaptquote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:27 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik hoor elke nacht wel iets als ik wakker ben, maar ik slaap daar gewoon doorheen.
Het is een kwestie van mentaliteit, als je je niet druk maakt, dan slaap je gewoon snel in.
Of jij hebt geen buren met een dikke soundwoofer. Want daar slaap je niet zomaar doorheen hoor als heel je lichaam beweegt en spastisch doet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:27 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen maar langs ga. Verwacht geen wonderenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:53 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Maar wat is na al onze adviezen nu je plan van aanpak?
Oh, en is het geluid trouwens dermate hard dat je het kan vastleggen als geluidsfragment op je mobiele telefoon oid?
Ja maar dan moet je zelf muziek luisteren toch.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Noisecancelling werkt trouwens redelijk goed bij lage tonen
Belachelijk hard gepraat met basdreunen na 0:00,’s nachts. Maar dan ook gepraat op kampsterkte. En het gaat gewoon door oordopjes heen.quote:
yupquote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:20 schreef Madivi het volgende:
[..]
Dan vraag je hem om even mee naar beneden te lopen. Je vangt meer vliegen met stroop dus als jij je in eerste instantie vriendelijk opstelt is er nog een kleine kans op de optie: oh sorry man, ik zal m na 23u zacht zetten, bel maar ff aan als je er weer last van hebt.
Als je gelijk passief agressief je verhaal gaat halen krijg je gegarandeerd weerstand terug. Projecteer niet meteen je oude ervaring op deze situatie.
Als hij idd laks reageert idd woningbouw benaderen (dan kan je ook ontdekken of er door vorige bewoners al over geklaagd is). Volgende stap is officieel politie bellen en geluidsoverlast melden.
Vergeet niet dat als jij dit soort grapjes uit gaat halen het alleen maar meer gaat escaleren en je zelf net zo irritante overlast veroorzaakt bij andere bewoners....
Die terring leier is nu weer bezig en nog steeds wakker what the fuck man hoor hem ook om de 30 min pissen ofzo.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Belachelijk hard gepraat met basdreunen na 0:00,’s nachts. Maar dan ook gepraat op kampsterkte. En het gaat gewoon door oordopjes heen.
Ik slaap met teveel overlast dus ook bij mijn ouders. Klinkt triest, I know, maar als ik nog wat aan mijn zaterdag wil hebben, en niet pas om 8:00 in slaap kan vallen om vervolgens om 13:00 op te staan voor het huis te poetsen, is het helaas de enige optie.
nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:14 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je zelf muziek luisteren toch.
als het huur is heeft hij waarschijnlijk een uitkering en geen ritme nodig, dat fenomeen zal je ook bij eensgezinswoningen in de huursector aantreffenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:19 schreef DeadWorld het volgende:
Ik snap ook niet hoe verkloot ritme je dan hebt als je iedere nacht wakker bent tot 04:00-06:00 ..
Zelf als je tussen 11;00-19;00 werkt zul je toch ooit moeten slapen.
Of slapen ze dan van 05:00 tot 10;30 ofzo.
Maja ik weet wel dat er im appartementen veel vage mensen wonen. Die werken alleen om te overleven ofzo.
Mja misschien ben ik wel een gezinswoning gewend ik ben opgegroeid in een hoekwoning en een wijk waar alleen gezinnen wonen.
Ik hoop snel op een gezinswoning.
Ben echt klaar met een appartement.
Ik kan zelfs in een discotheek slapen als ik wil.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:48 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Of jij hebt geen buren met een dikke soundwoofer. Want daar slaap je niet zomaar doorheen hoor als heel je lichaam beweegt en spastisch doet.
Andere geluidem smap ik dat je daar miet over moet zeikem zoals bezoek of een hond ofzo.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:22 schreef Aiciu het volgende:
Dan liever gaan klagen, zodat diegene zich gevangen voelt in zijn eigen huis
Nederlandse zeikcultuur
Sowieso Tool. Vooral dat nieuwste album.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Zet een willekeurig album van Tool op, in combinatie met een goed geluidssysteem en hoog geluidsniveau is goed hoorbaar.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sowieso Tool. Vooral dat nieuwste album.
fijn voor je, maar je voegt niks toe hierquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik kan zelfs in een discotheek slapen als ik wil.
Sommige werken ook gewoon 8 uur per dag en hebben dan nog zo'n vertyft ritme.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 07:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
als het huur is heeft hij waarschijnlijk een uitkering en geen ritme nodig, dat fenomeen zal je ook bij eensgezinswoningen in de huursector aantreffen
die zijn er vast wel, maar is dit gezeik nu nuttig? Ga eerst eens melden dat je last van hem hebt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:33 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Sommige werken ook gewoon 8 uur per dag en hebben dan nog zo'n vertyft ritme.
Inderdaad TS, wellicht is het helemaal niet zo'n eikel die niet wil luisteren?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
die zijn er vast wel, maar is dit gezeik nu nuttig? Ga eerst eens melden dat je last van hem hebt.
Klopt mja vaak kopen ze zulke dingen niet voor niets.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
Inderdaad TS, wellicht is het helemaal niet zo'n eikel die niet wil luisteren?
Kan zomaar zijn dat hij gewoon sorry zegt en het gewoon uit zet, je weet het niet?
Ik snap niet dat je niet gewoon even aanbelt. Als je zelf niet rustig kan blijven neem dan iemand mee die dat wel goed kan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 03:17 schreef DeadWorld het volgende:
Nu nog bezig en iedere nacht wakker echt wtf.
quote:Op maandag 2 april 2018 00:26 schreef DeadWorld het volgende:
Ben vandaag langs geweest hij wil niks doen.
Maar iets zegt me dat bas dat van onderen komt niet of nauwelijks te horen is. Want ik hoor me onder buren ook nooit en in dat andere appartement ook niet.quote:Op maandag 2 april 2018 00:32 schreef macuscam het volgende:
[..]
Maar stiekem voor het vervolg van dit topic:
Als hij de enige is heeft geklaagd laat het zich wel raden dat het briefje van hem komt.quote:Op maandag 2 april 2018 14:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat ik een keer heb gedaan toen ik vervelende buren had was schijten in de wc, vervolgens met 600 boteramzakjes en handschoenen uit de wc halen, toen heel het plastic ding ingewikkeld met doorzichtig plakband, en toen die drol in zijn brievenbus gelegd
Je kan anders ook een brief plakken met oprotten met je muziek op zijn deur, hoeft niet te weten dat jij het bent
succes
Dan weet hij echt wel dat ik het was.quote:Op maandag 2 april 2018 15:09 schreef Acryl het volgende:
[..]
Als hij de enige is heeft geklaagd laat het zich wel raden dat het briefje van hem komt.
Dan die drol doen, dat werkt altijdquote:Op maandag 2 april 2018 15:18 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Dan weet hij echt wel dat ik het was.
Dan moet je het A-team inhuren.quote:Op maandag 2 april 2018 15:18 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Dan weet hij echt wel dat ik het was.
En je denkt dat je met 'terugpakken' wel op begrip en medewerking kan rekenen? Niemand heeft zin om een sociaal incapabele en passief agressieve tegemoet te komen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef DeadWorld het volgende:
Ik heb geen zin om aan te bellen omdat hij waarschijnlijk toch niet luistert vaak genoeg mee gemaakt in mijn vorige appartement.
Voor 1000 pomp ik 'm in elkaar.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef DeadWorld het volgende:
Hoe?quote:Op maandag 2 april 2018 15:45 schreef Mojo.jojo het volgende:
Op de een of andere manier bij hem kortsluiting veroorzaken als dat ding weer hard staat? Is dat niet wat?
Dan kan hij niet meer van huis weg en kan hij 24 uur per dag herrie makenquote:Op maandag 2 april 2018 15:28 schreef leolinedance het volgende:
Heeft ie een auto? Anders die in de hens steken.
Dat helpt bij bas gewoon niet...quote:Op maandag 2 april 2018 15:25 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik had ook vaak last van mijn buren, bij mij werkt het het best om muziek/tv/ventilator zo aan te zetten dat ik hun herrie niet meer kan horen. Als dat betekent dat ik de muziek op stand 100 moet zetten om ze niet meer te horen, so be it. Maar laat het ook uit als ik ze niet hoor. Sinds ik er zo mee omga, is er eigenlijk nog zelden herrie. Het grotere voordeel is dat ik mezelf niet meer zo zit op te vreten.
Succes TS, zulke situaties zijn klote.
Ja, iets dat je voelt kan je moeilijk overstemmen met geluidquote:Op maandag 2 april 2018 16:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan kan hij niet meer van huis weg en kan hij 24 uur per dag herrie maken
[..]
Dat helpt bij bas gewoon niet...
Als ik m'n koptelefoon op zet en de tv daardoorheen keihard zet, voel je die bas gewoon op je lichaam.
Gesprek werkt ook niet.quote:Op maandag 2 april 2018 16:22 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ja, iets dat je voelt kan je moeilijk overstemmen met geluidin dat geval zou ik wel even een gesprek aanknopen.
Woon je in een normaal flatgebouw of is het een complex waar ze speciale gevallen begeleid laten wonen?quote:Op maandag 2 april 2018 00:26 schreef DeadWorld het volgende:
Omdat hij niks weet. Koop dit en geef het ze kado.quote:Op maandag 2 april 2018 00:26 schreef DeadWorld het volgende:
En dat moet helpen?quote:Op maandag 2 april 2018 19:58 schreef Manke het volgende:
[..]
Omdat hij niks weet. Koop dit en geef het ze kado.
8 stks hifi Isolatie voeten
http://s.aliexpress.com/aeq6ZRvQ
Geen idee, maar het isoleert het getril van het apparaat van de grond.quote:
Alles kanquote:Op maandag 2 april 2018 17:32 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Gesprek werkt ook niet.
Maar die krks 10 soundwoofer kan je moeilijk tegen het plafond zetten want de bas komt vanuit de voorkant
Welke was dat?quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:26 schreef Manke het volgende:
[..]
Geen idee, maar het isoleert het getril van het apparaat van de grond.
Eerder postte ik een link naar een duurdere, misschien een idee om de webshop te bellen met de vraag of het werkt bij jouw probleem.
als je nou zelf even terug leest. Hij heeft blijkbaar al eerder moeite gedaan om je een link te geven.quote:
7.2 deze gastquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Ik voel ts ook maar niet op een homo manier.
Ik ben zelf ook verhuisd (alhoewel moet nog verschrikkelijk veel gebeuren en zit in spagaat). Die kankerkanker kortpittige kapsel buuf laat dr kleine keffertjes elke ochtend in mijn verse voor en achtertuin schijten. De laatste jaren ben ik al vrij agressief. Heb ik nieuwe buren en wil ik geen kawaai maken weetjewel. Hoe pak je die kutdingen terug. Ik ga die beesten vergiftigen met stukjes vlees ik zweer het
Inderdaad iets typisch Hollands: flats & appartementencomplexen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:36 schreef Aiciu het volgende:
Only in Holland
Vergiftig dan die buurvrouw, die hondjes (hoe irritant dan ook) kunnen er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Ik ben zelf ook verhuisd (alhoewel moet nog verschrikkelijk veel gebeuren en zit in spagaat). Die kankerkanker kortpittige kapsel buuf laat dr kleine keffertjes elke ochtend in mijn verse voor en achtertuin schijten. De laatste jaren ben ik al vrij agressief. Heb ik nieuwe buren en wil ik geen kawaai maken weetjewel. Hoe pak je die kutdingen terug. Ik ga die beesten vergiftigen met stukjes vlees ik zweer het
Onzin. Honden zijn te trainen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Vergiftig dan die buurvrouw, die hondjes (hoe irritant dan ook) kunnen er ook niets aan doen.
Lastig soms, ik ken het. Nou ja, niet met schijt, maar met blaffen.
Mijn buurvrouw had eerst alleen een beagle die blafte (loeide) als hij alleen was. Helaas was dat ook een paar keer per maand tot diep in de nacht (als in tot een uur of 3, doordeweeks).
Nu heeft ze sinds een half jaar er nog een hond bij en nu blaffen die 2 zo'n beetje de hele dag.
De buurvrouw kent 2 'oplossingen', zelf schreeuwen tegen de honden. Wat niets doet, behalve dat en de honden blaffen en zij schreeuwt. Of de honden in de tuin pleuren waar ze met gemak een uurtje of 2 achter elkaar door blaffen. Dan heeft zij er minder last van.
Wel met haar gepraat erover, ze was ermee bezig. Maar nu na een half jaar geen enkele verbetering moet ik concluderen dat ik hiermee moet leren leven.
Heb ze gelukkig wel af kunnen leren steeds tegen het hek aan te beuken, al blaffend en wel zodra ik of mijn dieren buiten zijn, hulde voor een stevige plons water!
Vond de buurvrouw niet zo leuk, maar mijn opgetrokken wenkbrouw maakte dat ze er niet al teveel van durfde te zeggen.
Al met al, soms dus ook wel momentjes dat ik die honden de nek om wil draaien. Maar zij kunnen er niets aan doen, zijn gewoon (domme) honden. Maar een vriendschap met de buurvrouw (anders dan gewoon fatsoenlijk doen) zit er niet meer in.
Oh zeer zeker. Het tweede appartement waar ik woonde. Daar hielden de buren ervan de honden op te jutten met dat gehuil. Dan doen ze wolven na en dan gaan die honden meedoen. En als die honden alleen zijn. 1x raden.quote:
Dat zijn ze ook, vandaar dat ze niet meer aan het hek lopen te brullen en stampen als ik of mijn dieren buiten zijn.quote:
Zoek dan uit welke ik moet kopen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Je moet de woofer ondersteboven aan het plafond hangen. Oh en hij moet minimaal 8.000 RMS zijn. Dat zijn de echte toppers. Verder zou het nog helpen als de geluidswoofer nog platina aansluitpunten heeft met diamanten coating, voor de echte earthquake experience.
Een beetje schijt in je tuin van honden nou nou wat erg.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Ja onderburen ja maar ik wil me boven buren laten voelen hoe 't is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:34 schreef Crazylikethatglue het volgende:
In mijn oude flatwoning (dus dan maakt het niet uit). Pakte ik grote vloerstaande speakers van 18kg op en die dreunde ik dan tegen een muur van de woonkamer, die bij de onderburen voor flinke schrik zorgt voor zijn bezoek die daar zitten tegen die muur. Met als gevolg dat al die zwarte die ratten de flat verlieten. Rust.
Zou alle drollen lekker bij dat lor in de brievenbus schuivenquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Beter ga je sparen voor een woning waar je daadwerkelijk recht van spreken hebt, vieze pauper met je burenhaat, je lijkt wel een wijf.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:58 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ja onderburen ja maar ik wil me boven buren laten voelen hoe 't is.
https://www.bax-shop.nl/s(...)XEAkYBCABEgJSHvD_BwE
Is deze geschikt?
Ik zie steeds meer 1 gemeenschappelijke factor in alle overlast verhalen, en dat ben jij. Jij bent zelf absoluut geen onderdeel van het probleem?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:43 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik weet hoe zulke mensen reageren, ze kopen niet voor niks zo'n set in huis. Die vorige bewoner waar ik onder woonde wou ook niet beginnen aan een koptelefoon of de soundwoofer tussen bepaalde tijden zachter zetten.
Hij wou niet eens hebben dat ik 'spikes' of een zware tegel ging kopen. Deze gast luistert waarschijnlijk ook niet. 1% kans.
Even serieus.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:53 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Een beetje schijt in je tuin van honden nou nou wat erg.
24/7 bas door je lichaam lijkt me erger
Een beetje schijt ruim je zo op met een zakje. En anders zet je er toch een hek voor zodat ze er niet in kunnen.
Dus jij vind dat die gast 24/7 zijn subwoofer aan mag hebben??quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Beter ga je sparen voor een woning waar je daadwerkelijk recht van spreken hebt, vieze pauper met je burenhaat, je lijkt wel een wijf.
Ik heb wel gepraat met hem?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Even serieus.
Je woont er nog maar net, hebt niet gepraat met de betreffende 'buurman'. Hou op met vergeldings acties voordat je dat je de normale wegen hebt geprobeerd.
Zoals jij nu denkt ben jij de probleem buur.
Vergeet vooral niet dat je meet buren hebt en dat dit soort gezeik hun last bezorgt.
Deze moet je hebben mattie: MTX Jackhammer 24"quote:
Haha dan trilt het plafond eruit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:18 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Deze moet je hebben mattie: MTX Jackhammer 24"
Past alleen niet binnen je budget. Wel 12.000 wattjes skoon aan de haak.
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:13 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Dus jij vind dat die gast 24/7 zijn subwoofer aan mag hebben??
Ja die is ook goed. Als je hem aan het plafond hangt trilt die met 30kg extra op en neer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:23 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Haha dan trilt het plafond eruit.
Maar is die van Bax-Shop ook goed genoeg? Weegt bijna 30kg.
Oh sorry, had dat ergens op de eerste pagina gelezen.quote:
Ik heb maar een buur langs me wonen. Onder mij woont niemand daar zit de berging.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Oh sorry, had dat ergens op de eerste pagina gelezen.
Maar dan nog, met je terug pak acties ben je geen haar beter. Je woont in een flat/appartenten complex. Als jij ook nog eens tering herrie gaat maken veroorzaak je enkel nog meer last.
Echt fijn voor de mensen onder/naast je. En een herrie makende bovenbuurman en een herrie makende jij.
En die buur naast je telt niet? Die zit straks met en iemand boven die herrie maakt en met jou die herrie maakt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:32 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik heb maar een buur langs me wonen. Onder mij woont niemand daar zit de berging.
En de buren langs mij zijn 7 maanden per jaar naar Spanje en bijna nooit thuis.
doe even normaal.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Beter ga je sparen voor een woning waar je daadwerkelijk recht van spreken hebt, vieze pauper met je burenhaat, je lijkt wel een wijf.
Lijkt mij als je een 5.1 setje hebt dat alleen de onderburen dat horen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
En die buur naast je telt niet? Die zit straks met en iemand boven die herrie maakt en met jou die herrie maakt.
En verder? Denk je echt dat jouw geluidswraak acties maar 1 huis verder gaan?
Want als de herrie die je bovenbuurman maakt enkel jou last bezorgt valt het wel mee. Ligt het meer aan jou dan aan die buur.
Zo niet, dan is praten met die andere buren een goede stap om te nemen. Meer mensen die last hebben maakt dat je meer poor hebt om op te staan.
Gewoon uitsmeren over de ramen. Wat denkt die kut wel niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:59 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Zou alle drollen lekker bij dat lor in de brievenbus schuiven
Bel gewoon de politie.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:46 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik huur een appartement ik mag geen verlaagd plafond aanbrengen etc.
En voor de mensen die zich afvragen waarom ik weer in een appartement ben gaan wonen?
Voor een gezinswoning wacht je gemiddeld 10 jaar en voor een huis kopen gelden ook strengere regels tegenwoordig.
Zal morgen eerst eens naar de huismeester gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:02 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Bel gewoon de politie.
Elke keer dat hij het doet. Uiteindelijk werkt dat het beste.
Volgens mij neemt de politie na 2 waarschuwingen weldegelijk de geluidsapparatuur in beslag. Mijn ervaring is dat als je belt voor geluidsoverlast ze ook komen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:14 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Zal morgen eerst eens naar de huismeester gaan.
Politie werkt niet hoor.
Maar wat zijn nou de beste oplossingen stel hij wilt wel ooit mee werken?
Gewoon een stoeptegel met daarop spikes? En daarop de sub?
Nou mijn ervaring is dat de politie geen kut doet zelfs als de muziek op straat te horen is doen ze niks.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:30 schreef falling_away het volgende:
[..]
Volgens mij neemt de politie na 2 waarschuwingen weldegelijk de geluidsapparatuur in beslag. Mijn ervaring is dat als je belt voor geluidsoverlast ze ook komen.
(maar voor het topic zijn wraakacties van TS natuurlijk leuker)
Mijn ervaring is dat dus wel. 2 jaar in zo'n zelfde situatie gezeten. Bellen was langskomen. 2de keer bellen was meer dan waarschuwen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Nou mijn ervaring is dat de politie geen kut doet zelfs als de muziek op straat te horen is doen ze niks.
Tja als de laatste stap niet werkt koop ik wel die subwoofer van bax-shop en plak hem tegen het plafond.
Hopelijk gaat hij dan janken.
De fucktyfusquote:Op maandag 2 april 2018 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze lijkt me ook wel geschikt om je buurman mentaal kapot te maken. Succes!
Ik vind dat je aardig mild bent. Pak hem terug man!!quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Nou mijn ervaring is dat de politie geen kut doet zelfs als de muziek op straat te horen is doen ze niks.
Tja als de laatste stap niet werkt koop ik wel die subwoofer van bax-shop en plak hem tegen het plafond.
Zulke dingen doe ik niet enkel met muziek dan. Ik ga geen shit met stront ofzo doen.quote:Op woensdag 4 april 2018 00:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind dat je aardig mild bent. Pak hem terug man!!
Pis in zijn brievenbus, pur zijn uitlaat dicht, smeer zijn ramen vol met stront, doe iets!!!
quote:Op woensdag 4 april 2018 00:40 schreef DeadWorld het volgende:
Ik ga geen shit met stront ofzo doen.
wat de politie wel of niet doet is ook afhankelijk van het tijdstip. S middags zullen ze geen apparatuur in beslag nemen, s nachts na meerdere meldingen wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Nee die buurman is een lekkere.quote:Op woensdag 4 april 2018 05:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje, de goedheid in een mens komt hier wel naar boven zeg.
Is voor politie makkelijk om zelf de overlast te horen,dus kunnen ze vrij makkelijk handelen.quote:Op woensdag 4 april 2018 00:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dus wel. 2 jaar in zo'n zelfde situatie gezeten. Bellen was langskomen. 2de keer bellen was meer dan waarschuwen.
Vooral het advies van ome anarchitect en anderen negeren. Escaleren helpt niets, komen alleen ongelukken van, en uiteindelijk doe je gewoon toch niks behalve jezelf opvreten. Dus hop, woningbouw, politie bellen. Tenzij de huismeester twee meter lang en breed is gaat hij ook niets kunnen betekenen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:14 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Zal morgen eerst eens naar de huismeester gaan.
Politie werkt niet hoor.
Maar wat zijn nou de beste oplossingen stel hij wilt wel ooit mee werken?
Gewoon een stoeptegel met daarop spikes? En daarop de sub?
Moet je er dan 4 kopen of is 1 voldoende?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:14 schreef Manke het volgende:
Volgens mij is ts troll
Alsnog die link
https://www.hificorner.nl(...)solation-system.html
Lees de reviews maar, buren zijn er blij mee
De combinatie van het maximum vermogen, een krachtige bas output en een hoog volume kan daarom effect hebben op uw interieur of het humeur van uw buren.
Om dit te voorkomen heeft SVSound geluidsisolerende poten ontworpen waarmee u de algehele geluidsprestaties van de subwoofer kunt verbeteren en trillingen via de muur of vloer reduceert.
HOE WEET JE DAT EIKEL, JE KLAAGT ALLEEN HIER.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:40 schreef DeadWorld het volgende:
Als een buurman de speakers zo heeft staan zodat ik of iemand anders er alleen last van heeft dan zullen ze niets doen hoor.
Heb ik bij mijn vorige woning gehad waar de ramen eruit trilden.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT EIKEL, JE KLAAGT ALLEEN HIER.
Wat voor foto's woon gewoon in een appartement op de eerste verdieping.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:41 schreef Blue_note het volgende:
Kun je niet eens wat foto's posten van de situatie?
Ik kan me er beter in inleven met foto's. Waarschijnlijk ook nog wel wat tips.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Wat voor foto's woon gewoon in een appartement op de eerste verdieping.
Links van me woont iemand en schuin boven en hij woont boven me.
Gister liep ik toevallig wel naar buiten om 03:50 om te checken of er iemand wakker was.
Hoorde schuin boven me wel een geluid van een game op de gang.
En op de derde verdieping was er iemand TV aan het kijken.
Dit lijkt me de beste oplossing voor TS tot dusverquote:Op woensdag 4 april 2018 21:54 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik kan me er beter in inleven met foto's. Waarschijnlijk ook nog wel wat tips.
Vroeger kwam de toenmalige achterbuurman wel eens klagen als we de bbq aanstaken.
Keertje een kruiwagen met stro, en koeienstront laten branden en heb hem nooit meer gehoord, ouwe gek.
Wel op het balkon of de gallerij doen!quote:Op woensdag 4 april 2018 22:14 schreef macuscam het volgende:
[..]
Dit lijkt me de beste oplossing voor TS tot dusver
quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef DeadWorld het volgende:
Pff ben ik eindelijk verhuisd zit er weer een stumperd boven me met waarschijnlijk een (5.1 subwoofer aangesloten op zijn tv. Ik ben net naar boven gelopen en je hoort zijn TV op de gang met de deuren dicht. Bij andere mensen hoor je de TV niet alleen bij hem heb ik weer.
Voel dus iedere avond die tering bas van hem in mijn buik.
Nu ben ik het gewoon zat en wil die stumperd terug pakken met de ziekste soundwoofer die er is want ik laat me niet weer wegpesten door zo'n mongool die geen rekening wilt houden met zijn buren.
Dus mijn vraag is, met welke soundwoofer of iets met bas bijvoorbeeld een basgitaar, zorg ik dat de bas naar boven komt?
TS wil niks met stront doen.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:54 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik kan me er beter in inleven met foto's. Waarschijnlijk ook nog wel wat tips.
Vroeger kwam de toenmalige achterbuurman wel eens klagen als we de bbq aanstaken.
Keertje een kruiwagen met stro, en koeienstront laten branden en heb hem nooit meer gehoord, ouwe gek.
Gewoon de politie bellenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:25 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
In een dichtbevolkte stad lekker onder het raam van je buren een vuurkorf aandoen en de bovenburen lekker uitroken: dat is niet kansloos? Rot toch op man, anders steken zulke tokkies gewoon die vuurkorf aan in hun eigen woonkamerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:16 schreef Salvad0R het volgende:
krijg je dit soort shit, van die genetische hoopjes stront die na het roken ook subwoofers willen verbieden. en vuurkorven. en vuurwerk.
kansloos schimmelvolk
Probleem is dat die niks horen op de gang.quote:
Als ze langskomen dan nodig je ze bij je binnen he, dan kunnen ze het horen. En dan gewoon elke keer de politie bellen. Kans is dat na de eerste keer hij ermee ophoudt.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Probleem is dat die niks horen op de gang.
Ik voel nu weer zo'n tyfus bas in mijn voet.
Mijn voet beweegt gewoon automatisch. Echt een dikke mongolen wonen er in een flat.
Blij als ik een gezinswoning heb.
Bas kan niet iedereen bepalen waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:53 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Als ze langskomen dan nodig je ze bij je binnen he, dan kunnen ze het horen. En dan gewoon elke keer de politie bellen. Kans is dat na de eerste keer hij ermee ophoudt.
Jij weigert categorisch elke oplossing uit te proberen. Het is alleen maar janken. Nee, bel de politie. Zij kunnen je helpen.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:04 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Bas kan niet iedereen bepalen waar het vandaan komt.
Bij een eengezinswoning heb je ook buren. Vaak grenzen de slaap- en woonkamers aan elkaar, dus dan kan je ook geluidsoverlast hebben. Ik weet er alles van.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Mijn voet beweegt gewoon automatisch. Echt een dikke mongolen wonen er in een flat.
Vrijstaande woning, achterburen uit Litouwen die hoe koud het ook is gezellig in de achtertuin oostblok techno luisteren. Blijft een kwestie van geluk.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik ga geen politie bellen, ze zijn nu al geïrriteerd.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:53 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Als ze langskomen dan nodig je ze bij je binnen he, dan kunnen ze het horen. En dan gewoon elke keer de politie bellen. Kans is dat na de eerste keer hij ermee ophoudt.
Ja ok, maar muziek buiten is minder erg dan binnen. Wel irritant als je 10 uur per dag techno moet aan horenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:41 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Vrijstaande woning, achterburen uit Litouwen die hoe koud het ook is gezellig in de achtertuin oostblok techno luisteren. Blijft een kwestie van geluk.
Maar aangezien jij het hier al hebt over rondlopen e.d. en de politie volgens jou niets doet omdat ze geen overlast constateren is het misschien mogelijk dat je wat overgevoelig bent (geworden).quote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik ga geen politie bellen, ze zijn nu al geïrriteerd.
Iemand liegt er want ik weet zeker dat er iemand wakker is tot diep in de nacht, ik had ook gehoord dat er schijnbaar iemand is die veel gamed en een Sub heeft.
Ook heb ik gehoord dat die persoon nooit op tijd slaapt en altijd wakker is.
Daar ben ik aan de deur geweest. Hij zei wel dat ie een Sub heeft maar dat die zelden aangesloten is. Jaja..
Zo blijf je aan de gang.
Had graag gewild dat iemand het gewoon toegaf zodat ik die dempers voor ze kon kopen van ¤100 nu is het weer een welles nietus spelletje.
Raar verhaal weer.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik ga geen politie bellen, ze zijn nu al geïrriteerd.
Iemand liegt er want ik weet zeker dat er iemand wakker is tot diep in de nacht, ik had ook gehoord dat er schijnbaar iemand is die veel gamed en een Sub heeft.
Ook heb ik gehoord dat die persoon nooit op tijd slaapt en altijd wakker is.
Daar ben ik aan de deur geweest. Hij zei wel dat ie een Sub heeft maar dat die zelden aangesloten is. Jaja..
Zo blijf je aan de gang.
Had graag gewild dat iemand het gewoon toegaf zodat ik die dempers voor ze kon kopen van ¤100 nu is het weer een welles nietus spelletje.
Heb in appartementen ook meegemaakt dat ik kon zweren dat het geluid van onder kwam maar dat ‘t toch de bovenburen waren.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:20 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ja ok, maar muziek buiten is minder erg dan binnen. Wel irritant als je 10 uur per dag techno moet aan horen
Ja heb ik gedaan op de derde verdieping boven mij was dat het geval.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:19 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb in appartementen ook meegemaakt dat ik kon zweren dat het geluid van onder kwam maar dat ‘t toch de bovenburen waren.
Kun je ‘s nachts niet buiten om het pand heen lopen om te kijken waar nog licht brandt anders?
Jawel hoor maar als beide mensen ontkennen dat hun sub aan staat heeft het weinig nut.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:29 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Raar verhaal weer.
Ik vond dit topic wel vermakelijk door alle (foute) ideetjes van mensen. Maar op alle serieuze ideetjes van mensen (compleet met linkjes naar allerlei audio-oplossingen) reageer je niet.
En nu wil je de politie niet eens bellen voor overlast die elke dag tot diep in de nacht duurt.... Nou dat soort overlast is gewoon tegen de wet he? De politie kan gewoon bij jou in je huis luisteren waar ze denken dat het vandaan komt (of een onderzoek doen). Maar blijkbaar wil je niet dat het opgelost wordt, of je bent een trol en je wilde gewoon een topic hebben met ideetjes voor vermakelijke wraakacties. Hoe het ook zij:en
Dat zijn de echte aso's.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:53 schreef DeadWorld het volgende:
In de badkamer heeft ie een droger / wasmachine staan.
Maken lage frequenties minder decibellen dan?quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Jawel hoor maar als beide mensen ontkennen dat hun sub aan staat heeft het weinig nut.
En zeg eens eerlijk de politie komt echt niet voor lage frequentie geluiden hoor.
Lage frequenties kun je bijna niet waarnemen omdat ze worden gedempt door omgeving geluiden.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:48 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Maken lage frequenties minder decibellen dan?
dat is ook miet helemaal waar, mensen horen tussen 20 en 20khzquote:Op vrijdag 6 april 2018 19:41 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Lage frequenties kun je bijna niet waarnemen omdat ze worden gedempt door omgeving geluiden.
Heb je uberhaupt de politie een keer gebeld?quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Jawel hoor maar als beide mensen ontkennen dat hun sub aan staat heeft het weinig nut.
En zeg eens eerlijk de politie komt echt niet voor lage frequentie geluiden hoor.
Heb het al eens gezegd, maar laat hem die dingen aanzetten en nodig dan hem en buren eens uit bij jou?quote:Op vrijdag 13 april 2018 01:27 schreef DeadWorld het volgende:
Het is nog niet op gelost welke subwoofer raden jullie me aan?
Me boven buren en er naast ontkennen allebei terwijl ik zelf die speakers heb gezien.
Schijnt dat die jonge begeleidt woont.
Zoals ik al zei de politie hoort niks buiten en dan komen ze echt niet hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de politie een keer gebeld?
Nee, pagina na pagina wordt dat getipt maar elke keer negeer je het.
Precies dan zou je niet eens zo'n dure speakers in je huis zetten. (Als je niet dom bent tenminste)quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:28 schreef je_Buurman het volgende:
sterkte DeadWorld
als je asociale buren hebt kun je alles vergeten
politie / verhuurder / instanties gaan uiteindelijk niets helpen
terugpakken werkt vaak ook niet of zelfs averechts
en voor die clowns die steeds over "praten" beginnen: als zulke mensen tot rede vatbaar zouden zijn, begrip zouden kunnen opbrengen voor een ander, zouden ze zich in eerste instantie al sociaal gedragen
Oke dan koop ik gewoon een van 100-200 euro om te beginnen.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:42 schreef anti-loper het volgende:
Deadworld een subwoofer van onderen voel je trouwens ook.
Ik heb sindskort paar blackas als onderburen en als zij hun subwoofer aanzetten dan voel je dat ook gewoon in mijn kamer. Gelukkig zijn het nette blackas en doen ze het vaak s'avonds niet. S'middags maakt het mij eerlijk gezegd ook niet zo veel uit
Koop gewoon meteen een fatsoenlijke van 500. Dan hoef je niet eerst 100-200 uit te geven. Heb je er zelf ook wat aanquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Oke dan koop ik gewoon een van 100-200 euro om te beginnen.
Als dat niet werkt een van 500.
Dan heb ik er trouwens gelijk 3 met die samsung van mij er bij alleen dat is niks.
Waarom zouden ze buiten komenquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:34 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Zoals ik al zei de politie hoort niks buiten en dan komen ze echt niet hoor.
Waarom zou jij de lul zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:01 schreef DeadWorld het volgende:
Kan een mod dit topic niet op Prive zetten? Dalijk kijkt die gozer mee of zoekt op dezelfde termen als ik en ben ik nog meer de lul.
Binnen hoor je ook geen nummer ofzo puur de bas.quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zouden ze buiten komenNodig ze binnen uit bij jou, als jij iets hoort dan horen zij het ook wel. Dan kunnen ze het evt navragen bij de buren...
Anders lees je ff me reacties er staat toch dat ik al 100x aangebeld heb man.quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom zou jij de lul zijn?
Het isgewoon een ok verhaal wat ik snap.
Maar volgens mij ben jij nu dus de gene die dit fout doet.
Ipv dus eerst even te overleggen met je buur alleen uit je vooroordelen?
Volgens mij zijn er wat meer probleempjes dan alleen de bas van de burenquote:Op zaterdag 14 april 2018 02:54 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Anders lees je ff me reacties er staat toch dat ik al 100x aangebeld heb man.
Ben zelfs al paar keer binnen geweest heb de speakers zelf gezien.
Ze ontkennen allebei heb boven aangebeld en schuin tegenover.
Trouwens denk je echt dat iemand toe gaat geven dat hij/zij nachten lang muziek draait of TV kijkt met harde bas.
Dan geloof je nog te veel in de goedheid van de mens.
Man man man man.
Tegenwoordig bestaan er meer debielen die alleen aan zichzelf denken dan aan anderen hoor..
En zeg eerlijk zou jij er voor uit komen als je nachten lang wakker bent en je buur heeft er last van?
Ja jij misschien wel, maar terring leiers niet die hebben overal schijt aan
wow rustig! Waarom bel je de politie niet bij zulke extreme overlast?quote:Op zaterdag 14 april 2018 02:54 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Trouwens denk je echt dat iemand toe gaat geven dat hij/zij nachten lang muziek draait of TV kijkt met harde bas.
Man man man man.
Tegenwoordig bestaan er meer debielen die alleen aan zichzelf denken dan aan anderen hoor..
En zeg eerlijk zou jij er voor uit komen als je nachten lang wakker bent en je buur heeft er last van?
Zoek contact met de wijkagent, die komt heus wel bij je binnen op de koffie hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2018 02:49 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Binnen hoor je ook geen nummer ofzo puur de bas.
Ik weet uit ervaring dat de politie alleen komt als z÷ BUITEN iets horen ik kan het weten heb eerder een keer gebeld voor andere buren.
En dat werkte voor geen klote de politie komt NIET voor geluidsoverlast schijnbaar zijn er nog debielen die dat geloven.
De politie komt alleen ff kijken of ze buiten wat horen en rijden weer verder.
Je moet het zelf oplossen dat is met alles zo hoor, denk je nou echt dat de politie komt.
:s :s
Hij negeert sowieso alles. Zelfs de 'terugpaktips' compleet met linkjes.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de politie een keer gebeld?
Nee, pagina na pagina wordt dat getipt maar elke keer negeer je het.
Fok jou, je durft gewoon niet aan te bellen omdat je bang bent dat hij groter is dan jij. "Zulke stumperds", dat kun je niet weten als je hem nog nooit hebt gesproken en most of all: nee, mensen zouden meer als jij moeten zijn, meteen terugpakken om niksquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef DeadWorld het volgende:
Pff ben ik eindelijk verhuisd zit er weer een stumperd boven me met waarschijnlijk een (5.1 soundwoofer) aangesloten op zijn tv. Ik ben net naar boven gelopen en je hoort zijn TV op de gang met de deuren dicht. Bij andere mensen hoor je de TV niet alleen bij hem heb ik weer.
Voel dus al iedere avond die tering bas van hem in mijn buik.
Dat weet je niet eens manquote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:28 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Willen ze meestal niet aan beginnen .
Zwakke hap, TS.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:11 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Bullshit, dan had je dat allang in dit topic gemeld omdat je het toch al een kwal van een vent vindt. Je bent niet langs geweest.quote:Op maandag 2 april 2018 00:26 schreef DeadWorld het volgende:
Ga je nu echt even kritiek leveren op de woonproblemen van andere mensen? Jij durft niet bij je bovenbuurman aan te bellen en wil meteen gevalletje studentensociëteit-oorlogquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:53 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Een beetje schijt in je tuin van honden nou nou wat erg.
24/7 bas door je lichaam lijkt me erger
Een beetje schijt ruim je zo op met een zakje. En anders zet je er toch een hek voor zodat ze er niet in kunnen.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:01 schreef DeadWorld het volgende:
Kan een mod dit topic niet op Prive zetten? Dalijk kijkt die gozer mee of zoekt op dezelfde termen als ik en ben ik nog meer de lul.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:01 schreef DeadWorld het volgende:
Jij wil geen advies, je wil alleen maar horen wat je wil horen. Daar zijn wij hier niet voor, man.quote:Op zaterdag 14 april 2018 02:54 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Man man man man.
Volgens mij sta jij op het punt om hem eens een goeie klap voor zn kankersmoel te geven ofniet?quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Heb ik hier nu echt zoveel posts op een rij aan gespendeerd? Tering jantje.
Ik haat volk als TS, die zijn altijd van die a-relaxte lafbekken die een ongeluk zien en dan de camera op hun telefoon aanzetten in plaats van 112 bellen, en dan daarna ook echt denken dat ze iets goeds deden "Want bewijsmateriaal!!111!!".
Welke regio woon je? Rotterdam? Den Haag? Noord-Brabant?
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:24 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij op het punt om hem eens een goeie klap voor zn kankersmoel te geven ofniet?
Kalm aan ouwe
Jij bent meer van de politie bellenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Heb ik hier nu echt zoveel posts op een rij aan gespendeerd? Tering jantje.
Ik haat volk als TS, die zijn altijd van die a-relaxte lafbekken die een ongeluk zien en dan de camera op hun telefoon aanzetten in plaats van 112 bellen, en dan daarna ook echt denken dat ze iets goeds deden "Want bewijsmateriaal!!111!!".
Welke regio woon je? Rotterdam? Den Haag? Noord-Brabant?
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:57 schreef macuscam het volgende:
[..]
ArnieAlberts breekt TS in tweeën als 'ie daar aanbelt
Kan ik ook reageren en jou een debiel vinden?quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:14 schreef DeadWorld het volgende:
Maarja jullie hoeven niet te reageren hoor.
Je reageert zelf op mijn topics dus doe niet zo debiel
Jij bent meer van een heel topic volspammen over hoe je iemand wil terugpakken waar je pas één fucking week woont en die je nog niet eens face to face gesproken hebt. Sneue haas.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:57 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Jij bent meer van de politie bellenPolitie lost niks op
Je opent zelf dit topic en kunt ook zulke reacties verwachten, dus doe zelf niet zo debiel en DOE WAT AAN JE FUCKING PROBLEEM, in plaats van elke nacht om 3:30u op FOK! je verhaal te doen. Ooit aan gedacht om rond 3:30, als je weer wakker ligt, daar aan te bellen? Als ze niet reageren, dan EINDELIJK je teringherrie aan te zetten?quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:14 schreef DeadWorld het volgende:
Maarja jullie hoeven niet te reageren hoor.
Je reageert zelf op mijn topics dus doe niet zo debiel
Dat denk ik zelf eigenlijk wel, want als ik dat angstige "De politie doet toch niks!" en "Ja nee praten heeft toch geen zin ik ken zulke mensen" hoor, dan is TS een fucking takje. Dan kan zelfs clown Milko (google maar) hem in elkaar timmeren.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:57 schreef macuscam het volgende:
[..]
ArnieAlberts breekt TS in tweeën als 'ie daar aanbelt
Ik heb ze wel face toe face gesproken meerdere keren vriend.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
J
[..]
Jij bent meer van een heel topic volspammen over hoe je iemand wil terugpakken waar je pas één fucking week woont en die je nog niet eens face to face gesproken hebt. Sneue haas.
Ja misschien wel , maar vind het best stom om om 03;30 aan te bellen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je opent zelf dit topic en kunt ook zulke reacties verwachten, dus doe zelf niet zo debiel en DOE WAT AAN JE FUCKING PROBLEEM, in plaats van elke nacht om 3:30u op FOK! je verhaal te doen. Ooit aan gedacht om rond 3:30, als je weer wakker ligt, daar aan te bellen? Als ze niet reageren, dan EINDELIJK je teringherrie aan te zetten?
Je zit godverdomme aan het eind van je fucking topic en je bent op hetzelfde punt als in je OP. Dat is sneu.
Zo.
Als ze weg zijn een plaat triplex over de voordeur kitten, en zo'n afzetlint om het af te maken.quote:Op zaterdag 14 april 2018 21:29 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ja misschien wel , maar vind het best stom om om 03;30 aan te bellen.
Terwijl ze daarvoor al ontkenden terwijl ik de speakers zelf heb gezien ben zelfs binnen geweest bij ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |