Gesprek werkt ook niet.quote:Op maandag 2 april 2018 16:22 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ja, iets dat je voelt kan je moeilijk overstemmen met geluidin dat geval zou ik wel even een gesprek aanknopen.
Woon je in een normaal flatgebouw of is het een complex waar ze speciale gevallen begeleid laten wonen?quote:Op maandag 2 april 2018 00:26 schreef DeadWorld het volgende:
Ben vandaag langs geweest hij wil niks doen.
Omdat hij niks weet. Koop dit en geef het ze kado.quote:Op maandag 2 april 2018 00:26 schreef DeadWorld het volgende:
Ben vandaag langs geweest hij wil niks doen.
En dat moet helpen?quote:Op maandag 2 april 2018 19:58 schreef Manke het volgende:
[..]
Omdat hij niks weet. Koop dit en geef het ze kado.
8 stks hifi Isolatie voeten
http://s.aliexpress.com/aeq6ZRvQ
Geen idee, maar het isoleert het getril van het apparaat van de grond.quote:
Alles kanquote:Op maandag 2 april 2018 17:32 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Gesprek werkt ook niet.
Maar die krks 10 soundwoofer kan je moeilijk tegen het plafond zetten want de bas komt vanuit de voorkant
Welke was dat?quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:26 schreef Manke het volgende:
[..]
Geen idee, maar het isoleert het getril van het apparaat van de grond.
Eerder postte ik een link naar een duurdere, misschien een idee om de webshop te bellen met de vraag of het werkt bij jouw probleem.
als je nou zelf even terug leest. Hij heeft blijkbaar al eerder moeite gedaan om je een link te geven.quote:
7.2 deze gastquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Ik voel ts ook maar niet op een homo manier.
Ik ben zelf ook verhuisd (alhoewel moet nog verschrikkelijk veel gebeuren en zit in spagaat). Die kankerkanker kortpittige kapsel buuf laat dr kleine keffertjes elke ochtend in mijn verse voor en achtertuin schijten. De laatste jaren ben ik al vrij agressief. Heb ik nieuwe buren en wil ik geen kawaai maken weetjewel. Hoe pak je die kutdingen terug. Ik ga die beesten vergiftigen met stukjes vlees ik zweer het
Inderdaad iets typisch Hollands: flats & appartementencomplexen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:36 schreef Aiciu het volgende:
Only in Holland
Je woont in een flat en dan hoor je elkaar nou eenmaal.
Vergiftig dan die buurvrouw, die hondjes (hoe irritant dan ook) kunnen er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Ik voel ts ook maar niet op een homo manier.
Ik ben zelf ook verhuisd (alhoewel moet nog verschrikkelijk veel gebeuren en zit in spagaat). Die kankerkanker kortpittige kapsel buuf laat dr kleine keffertjes elke ochtend in mijn verse voor en achtertuin schijten. De laatste jaren ben ik al vrij agressief. Heb ik nieuwe buren en wil ik geen kawaai maken weetjewel. Hoe pak je die kutdingen terug. Ik ga die beesten vergiftigen met stukjes vlees ik zweer het
Onzin. Honden zijn te trainen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Vergiftig dan die buurvrouw, die hondjes (hoe irritant dan ook) kunnen er ook niets aan doen.
Lastig soms, ik ken het. Nou ja, niet met schijt, maar met blaffen.
Mijn buurvrouw had eerst alleen een beagle die blafte (loeide) als hij alleen was. Helaas was dat ook een paar keer per maand tot diep in de nacht (als in tot een uur of 3, doordeweeks).
Nu heeft ze sinds een half jaar er nog een hond bij en nu blaffen die 2 zo'n beetje de hele dag.
De buurvrouw kent 2 'oplossingen', zelf schreeuwen tegen de honden. Wat niets doet, behalve dat en de honden blaffen en zij schreeuwt. Of de honden in de tuin pleuren waar ze met gemak een uurtje of 2 achter elkaar door blaffen. Dan heeft zij er minder last van.
Wel met haar gepraat erover, ze was ermee bezig. Maar nu na een half jaar geen enkele verbetering moet ik concluderen dat ik hiermee moet leren leven.
Heb ze gelukkig wel af kunnen leren steeds tegen het hek aan te beuken, al blaffend en wel zodra ik of mijn dieren buiten zijn, hulde voor een stevige plons water!
Vond de buurvrouw niet zo leuk, maar mijn opgetrokken wenkbrouw maakte dat ze er niet al teveel van durfde te zeggen.
Al met al, soms dus ook wel momentjes dat ik die honden de nek om wil draaien. Maar zij kunnen er niets aan doen, zijn gewoon (domme) honden. Maar een vriendschap met de buurvrouw (anders dan gewoon fatsoenlijk doen) zit er niet meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |