abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178280983
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Onzin. Honden zijn te trainen.
Oh zeer zeker. Het tweede appartement waar ik woonde. Daar hielden de buren ervan de honden op te jutten met dat gehuil. Dan doen ze wolven na en dan gaan die honden meedoen. En als die honden alleen zijn. 1x raden.
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:37:17 #177
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178281119
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Onzin. Honden zijn te trainen.
Dat zijn ze ook, vandaar dat ze niet meer aan het hek lopen te brullen en stampen als ik of mijn dieren buiten zijn.

Maar dit uitleggen aan mijn buurvrouw is een stuk lastiger dan honden trainen. Die denkt dat heel hard terug schreeuwen of ze van ellende maar buiten zetten de goede weg is. Niet dus.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178281434
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Je moet de woofer ondersteboven aan het plafond hangen. Oh en hij moet minimaal 8.000 RMS zijn. Dat zijn de echte toppers. Verder zou het nog helpen als de geluidswoofer nog platina aansluitpunten heeft met diamanten coating, voor de echte earthquake experience.
Zoek dan uit welke ik moet kopen?
pi_178281465
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Ik voel ts ook maar niet op een homo manier.

Ik ben zelf ook verhuisd (alhoewel moet nog verschrikkelijk veel gebeuren en zit in spagaat). Die kankerkanker kortpittige kapsel buuf laat dr kleine keffertjes elke ochtend in mijn verse voor en achtertuin schijten. De laatste jaren ben ik al vrij agressief. Heb ik nieuwe buren en wil ik geen kawaai maken weetjewel. Hoe pak je die kutdingen terug. Ik ga die beesten vergiftigen met stukjes vlees ik zweer het :{
Een beetje schijt in je tuin van honden nou nou wat erg.

24/7 bas door je lichaam lijkt me erger

Een beetje schijt ruim je zo op met een zakje. En anders zet je er toch een hek voor zodat ze er niet in kunnen.
pi_178281558
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:34 schreef Crazylikethatglue het volgende:
In mijn oude flatwoning (dus dan maakt het niet uit). Pakte ik grote vloerstaande speakers van 18kg op en die dreunde ik dan tegen een muur van de woonkamer, die bij de onderburen voor flinke schrik zorgt voor zijn bezoek die daar zitten tegen die muur. Met als gevolg dat al die zwarte die ratten de flat verlieten. Rust.
Ja onderburen ja maar ik wil me boven buren laten voelen hoe 't is.

https://www.bax-shop.nl/s(...)XEAkYBCABEgJSHvD_BwE

Is deze geschikt?
pi_178281585
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Ik voel ts ook maar niet op een homo manier.

Ik ben zelf ook verhuisd (alhoewel moet nog verschrikkelijk veel gebeuren en zit in spagaat). Die kankerkanker kortpittige kapsel buuf laat dr kleine keffertjes elke ochtend in mijn verse voor en achtertuin schijten. De laatste jaren ben ik al vrij agressief. Heb ik nieuwe buren en wil ik geen kawaai maken weetjewel. Hoe pak je die kutdingen terug. Ik ga die beesten vergiftigen met stukjes vlees ik zweer het :{
Zou alle drollen lekker bij dat lor in de brievenbus schuiven :)
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:00:26 #182
39581 Salvad0R
universal
pi_178281598
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:58 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Ja onderburen ja maar ik wil me boven buren laten voelen hoe 't is.

https://www.bax-shop.nl/s(...)XEAkYBCABEgJSHvD_BwE

Is deze geschikt?
Beter ga je sparen voor een woning waar je daadwerkelijk recht van spreken hebt, vieze pauper met je burenhaat, je lijkt wel een wijf.
pi_178281653
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:43 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Ik weet hoe zulke mensen reageren, ze kopen niet voor niks zo'n set in huis. Die vorige bewoner waar ik onder woonde wou ook niet beginnen aan een koptelefoon of de soundwoofer tussen bepaalde tijden zachter zetten.

Hij wou niet eens hebben dat ik 'spikes' of een zware tegel ging kopen. Deze gast luistert waarschijnlijk ook niet. 1% kans.
Ik zie steeds meer 1 gemeenschappelijke factor in alle overlast verhalen, en dat ben jij. Jij bent zelf absoluut geen onderdeel van het probleem? :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:03:19 #184
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178281661
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:53 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Een beetje schijt in je tuin van honden nou nou wat erg.

24/7 bas door je lichaam lijkt me erger

Een beetje schijt ruim je zo op met een zakje. En anders zet je er toch een hek voor zodat ze er niet in kunnen.
Even serieus.

Je woont er nog maar net, hebt niet gepraat met de betreffende 'buurman'. Hou op met vergeldings acties voordat je dat je de normale wegen hebt geprobeerd.
Zoals jij nu denkt ben jij de probleem buur.

Vergeet vooral niet dat je meet buren hebt en dat dit soort gezeik hun last bezorgt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178281869
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:00 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Beter ga je sparen voor een woning waar je daadwerkelijk recht van spreken hebt, vieze pauper met je burenhaat, je lijkt wel een wijf.
Dus jij vind dat die gast 24/7 zijn subwoofer aan mag hebben??
pi_178281923
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Even serieus.

Je woont er nog maar net, hebt niet gepraat met de betreffende 'buurman'. Hou op met vergeldings acties voordat je dat je de normale wegen hebt geprobeerd.
Zoals jij nu denkt ben jij de probleem buur.

Vergeet vooral niet dat je meet buren hebt en dat dit soort gezeik hun last bezorgt.
Ik heb wel gepraat met hem?
pi_178281968
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:51 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Zoek dan uit welke ik moet kopen?
Deze moet je hebben mattie: MTX Jackhammer 24"
Past alleen niet binnen je budget. Wel 12.000 wattjes skoon aan de haak.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_178282062
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:18 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Deze moet je hebben mattie: MTX Jackhammer 24"
Past alleen niet binnen je budget. Wel 12.000 wattjes skoon aan de haak.
Haha dan trilt het plafond eruit.

Maar is die van Bax-Shop ook goed genoeg? Weegt bijna 30kg.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:26:00 #189
39581 Salvad0R
universal
pi_178282107
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:13 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Dus jij vind dat die gast 24/7 zijn subwoofer aan mag hebben??
Ja.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:27:03 #190
39581 Salvad0R
universal
pi_178282125
* Salvad0R kijkt liefkozend naar zn subwoofer
pi_178282152
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:23 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Haha dan trilt het plafond eruit.

Maar is die van Bax-Shop ook goed genoeg? Weegt bijna 30kg.
Ja die is ook goed. Als je hem aan het plafond hangt trilt die met 30kg extra op en neer.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:31:07 #192
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178282211
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:16 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Ik heb wel gepraat met hem?
Oh sorry, had dat ergens op de eerste pagina gelezen.

Maar dan nog, met je terug pak acties ben je geen haar beter. Je woont in een flat/appartenten complex. Als jij ook nog eens tering herrie gaat maken veroorzaak je enkel nog meer last.
Echt fijn voor de mensen onder/naast je. En een herrie makende bovenbuurman en een herrie makende jij.
pi_178282236
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Oh sorry, had dat ergens op de eerste pagina gelezen.

Maar dan nog, met je terug pak acties ben je geen haar beter. Je woont in een flat/appartenten complex. Als jij ook nog eens tering herrie gaat maken veroorzaak je enkel nog meer last.
Echt fijn voor de mensen onder/naast je. En een herrie makende bovenbuurman en een herrie makende jij.
Ik heb maar een buur langs me wonen. Onder mij woont niemand daar zit de berging.

En de buren langs mij zijn 7 maanden per jaar naar Spanje en bijna nooit thuis.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:45:03 #194
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178282469
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:32 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Ik heb maar een buur langs me wonen. Onder mij woont niemand daar zit de berging.

En de buren langs mij zijn 7 maanden per jaar naar Spanje en bijna nooit thuis.
En die buur naast je telt niet? Die zit straks met en iemand boven die herrie maakt en met jou die herrie maakt.

En verder? Denk je echt dat jouw geluidswraak acties maar 1 huis verder gaan?
Want als de herrie die je bovenbuurman maakt enkel jou last bezorgt valt het wel mee. Ligt het meer aan jou dan aan die buur.
Zo niet, dan is praten met die andere buren een goede stap om te nemen. Meer mensen die last hebben maakt dat je meer poor hebt om op te staan.
pi_178282517
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:00 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

doe even normaal.
pi_178283080
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En die buur naast je telt niet? Die zit straks met en iemand boven die herrie maakt en met jou die herrie maakt.

En verder? Denk je echt dat jouw geluidswraak acties maar 1 huis verder gaan?
Want als de herrie die je bovenbuurman maakt enkel jou last bezorgt valt het wel mee. Ligt het meer aan jou dan aan die buur.
Zo niet, dan is praten met die andere buren een goede stap om te nemen. Meer mensen die last hebben maakt dat je meer poor hebt om op te staan.
Lijkt mij als je een 5.1 setje hebt dat alleen de onderburen dat horen.

Omdat de bas van die 5.1 setje aan de onderkant zit.

Dus dan hebben andere mensen er toch geen last van?
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:34:14 #197
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_178283383
Je zou het geluid moeten oppikken met een microfoon en het door je eigen speakers live laten afspelen (of je zoekt de film die hij kijkt). Gaat hij zich afvragen waar dat nagegalm vandaan komt :P
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:58:16 #198
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_178283830
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:59 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Zou alle drollen lekker bij dat lor in de brievenbus schuiven :)
Gewoon uitsmeren over de ramen. Wat denkt die kut wel niet.
pi_178283911
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:46 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Ik huur een appartement ik mag geen verlaagd plafond aanbrengen etc.

En voor de mensen die zich afvragen waarom ik weer in een appartement ben gaan wonen?

Voor een gezinswoning wacht je gemiddeld 10 jaar en voor een huis kopen gelden ook strengere regels tegenwoordig.
Bel gewoon de politie.

Elke keer dat hij het doet. Uiteindelijk werkt dat het beste.
Whatever...
pi_178292009
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:02 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Bel gewoon de politie.

Elke keer dat hij het doet. Uiteindelijk werkt dat het beste.
Zal morgen eerst eens naar de huismeester gaan.
Politie werkt niet hoor.

Maar wat zijn nou de beste oplossingen stel hij wilt wel ooit mee werken?

Gewoon een stoeptegel met daarop spikes? En daarop de sub?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')