Ja, omdat ik de komende nachten nog moet slapen hier. Morgen vroeg hoor ik hem weer kotsen dus.quote:
Niet hem de schuld geven maar de verhuurder.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:06 schreef DeadWorld het volgende:
Ja, omdat ik de komende nachten nog moet slapen hier. Morgen vroeg hoor ik hem weer kotsen dus.
Jawel, hij moet zijn focking soundwoofer uitzetten. En hij kots waarschijnlijk zo hard als een dier. Want je kunt alles eruit horen lopen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:09 schreef Werkman het volgende:
[..]
Niet hem de schuld geven maar de verhuurder.
Wat is dat voor een ranzige gehorige teringzooi daar?
Woningen met de kwaliteit van karton dat je alles kan horen.
Blijkbaar niet, aldus de OP.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:21 schreef Samuel24 het volgende:
je zegt dat die man nooit buiten komt.. maar uuh....hoe gaat hij dan naar zijn werk?
Alleen naar zijn werk ja. Buiten zijn werk komt hij nooit buiten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:21 schreef Samuel24 het volgende:
je zegt dat die man nooit buiten komt.. maar uuh....hoe gaat hij dan naar zijn werk?
dit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je zo druk maken om een onbekende dan heb je zelf ook geen leven.
Om naar zijn auto te lopen.quote:
Jawel omdat ik zijn gekots iedere dag hoor en zijn focking soundwoofer.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je zo druk maken om een onbekende dan heb je zelf ook geen leven.
en jij vind dat je het moeilijk hebt met zo'n buurman?quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:27 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Om naar zijn auto te lopen.
Verder niet wij weten ook wanneer hij vakantie heeft bv omdat we hem dan iedere dag horen kotsen en zijn auto staat dan twee weken op de zelfde plek :lol:
Wat voor buren heb jij dan beste Anthonie?quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:28 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
en jij vind dat je het moeilijk hebt met zo'n buurman?moet je eens kijken wat voor buren ik heb...want die zijn pas echt kut!
Nou ik heb ook een buurman van links die heeft Disco lichten aan iedere dag en als wifi code 'Maximum Disco'. Hahahaquote:Op woensdag 21 maart 2018 00:28 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
en jij vind dat je het moeilijk hebt met zo'n buurman?moet je eens kijken wat voor buren ik heb...want die zijn pas echt kut!
buren die super kut zijn en een zeer hoog tokkie-gehalte hebben. bah! en ieder weekend moeten ze weer eens zo nodig een fessie bouwen tot laat in de nacht en dan dreunt de hele buurt hier weg.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:29 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
Wat voor buren heb jij dan beste Anthonie?
met harde muziek en alles. en dan ook nog eens tot diep in de nacht?quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:30 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Nou ik heb ook een buurman van links die heeft Disco lichten aan iedere dag en als wifi code 'Maximum Disco'. Hahaha
Die gast langs me heeft iedere dag tyfus muziek op. Maar goed ik woon tegenover jeugdzorgquote:Op woensdag 21 maart 2018 00:34 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
buren die super kut zijn en een zeer hoog tokkie-gehalte hebben. bah! en ieder weekend moeten ze weer eens zo nodig een fessie bouwen tot laat in de nacht en dan dreunt de hele buurt hier weg.![]()
en als ik dan probeer te slapen word ik steeds wakker omdat ze weer in de tuin lopen te schreeuwen omdat ze dronken ben.
ja dus.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:37 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Die gast langs me heeft iedere dag tyfus muziek op. Maar goed ik woon tegenover jeugdzorg
Ja politie boeit ze niks staan zelfs in de krant. Daarom zeg ik blij als ik hier weg ben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:36 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
met harde muziek en alles. en dan ook nog eens tot diep in de nacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |