abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 april 2018 @ 17:46:17 #276
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178512373
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt de politie een keer gebeld?

Nee, pagina na pagina wordt dat getipt maar elke keer negeer je het.
Hij negeert sowieso alles. Zelfs de 'terugpaktips' compleet met linkjes.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178513184
Deze TS. :')

In je vorige huis sliep de buurman maar twee uur per dag, ging hij welbewust elke dag luid kotsen en, vlak voor zijn twee uur slaap, elke dag op de grond bonken en nog even stofzuigen.

Nu is het weer iemand die een 5.1-setje heeft aangesloten, want dat is een beetje de kern van je probleem. O ja, hij heeft ook een wasmachine en -droger in de badkamer staan. Ook in een flat is daar bijzonder weinig raars aan en ja, dan hoor je wel eens wat van je buren. Dat dat elke nacht maar door en door gaat, zowel in je oude als in je nieuwe woning, plus de frustratie dat je in een flat 'moet' wonen in plaats van in een rijtjeshuis en de totale weigering om de politie te laten komen 'omdat die toch maar buiten blijven' doen me vermoeden dat je erg goed bent in het opblazen van verhalen voor een beetje aandacht.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zaterdag 14 april 2018 @ 18:30:56 #278
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_178513256
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef DeadWorld het volgende:
Pff ben ik eindelijk verhuisd zit er weer een stumperd boven me met waarschijnlijk een (5.1 soundwoofer) aangesloten op zijn tv. Ik ben net naar boven gelopen en je hoort zijn TV op de gang met de deuren dicht. Bij andere mensen hoor je de TV niet alleen bij hem heb ik weer.

Voel dus al iedere avond die tering bas van hem in mijn buik.

Ik heb geen zin om aan te bellen omdat hij waarschijnlijk toch niet luistert vaak genoeg mee gemaakt in mijn vorige appartement.

Nu ben ik het gewoon zat en wil die stumperd terug pakken met de ziekste soundwoofer die er is want ik laat me niet weer wegpesten door zo'n mongool die geen rekening wilt houden met zijn buren.

Dus mijn vraag is, met welke soundwoofer of iets met bas bijvoorbeeld een basgitaar, zorg ik dat de bas naar boven komt?

Want ik had begrepen dat bas bijna altijd naar beneden gaat maar nooit naar boven.

Mja ik ben bereid om ¤1000 euro uit te geven als het maar werkt.

Voor de mensen die denken dat praten helpt.
Shut the fuck up praten helpt niet met zulke stumperds.
Fok jou, je durft gewoon niet aan te bellen omdat je bang bent dat hij groter is dan jij. "Zulke stumperds", dat kun je niet weten als je hem nog nooit hebt gesproken en most of all: nee, mensen zouden meer als jij moeten zijn, meteen terugpakken om niks :')

Nep-TS. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 14 april 2018 @ 18:45:59 #279
328189 ArnieAlberts
pi_178513635
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:28 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Willen ze meestal niet aan beginnen .
Dat weet je niet eens man _O-
  zaterdag 14 april 2018 @ 18:54:14 #280
328189 ArnieAlberts
pi_178513831
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:11 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Ja maar ik ben bang dat hij zo gaat reageren.

-Sorry maar hij staat helemaal niet hard
-Ik ben het echt niet hoor.
-Hij wordt boos en zet hem nog harder.
Zwakke hap, TS. :') Je leeft niet in een comedy, als je gelijk gaat 'terugpakken' gaat 'ie geheid naar optie 3.

Bakfietsmoeder zei perfect hoe je die weg gaat moeten behandelen, bij reactie 1/2 kun je de woningbouw inschakelen en bij optie 3 OOK, maar mag je full terror gaan.

Lafbek. Je woont er net een week. :')
  zaterdag 14 april 2018 @ 18:58:28 #282
328189 ArnieAlberts
pi_178513932
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:26 schreef DeadWorld het volgende:
Ben vandaag langs geweest hij wil niks doen.
Bullshit, dan had je dat allang in dit topic gemeld omdat je het toch al een kwal van een vent vindt. Je bent niet langs geweest.
  zaterdag 14 april 2018 @ 19:04:55 #283
328189 ArnieAlberts
pi_178514067
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:53 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Een beetje schijt in je tuin van honden nou nou wat erg.

24/7 bas door je lichaam lijkt me erger

Een beetje schijt ruim je zo op met een zakje. En anders zet je er toch een hek voor zodat ze er niet in kunnen.
Ga je nu echt even kritiek leveren op de woonproblemen van andere mensen? Jij durft niet bij je bovenbuurman aan te bellen en wil meteen gevalletje studentensociëteit-oorlog _O-

Je bent lachwekkend.
pi_178514250
TS, ik neem aan dat hij zn deur op slot draait 's avonds? Zoja, laat epoxy in zn sleutelgat lopen 's avonds laat. En gooi dan poep door zn brievenbus. En een briefje van ¤20,-, maar dan helemaal ondergekwakt met jouw zaad. ^O^

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2018 19:13:57 ]
  zaterdag 14 april 2018 @ 19:15:09 #285
328189 ArnieAlberts
pi_178514288
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 23:01 schreef DeadWorld het volgende:
Kan een mod dit topic niet op Prive zetten? Dalijk kijkt die gozer mee of zoekt op dezelfde termen als ik en ben ik nog meer de lul.
:')____________!

Je bent een sneue haas.
  zaterdag 14 april 2018 @ 19:16:27 #286
328189 ArnieAlberts
pi_178514312
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 23:01 schreef DeadWorld het volgende:
Kan een mod dit topic niet op Prive zetten? Dalijk kijkt die gozer mee of zoekt op dezelfde termen als ik en ben ik nog meer de lul.
:')____________!

Je bent een sneue haas.
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 02:54 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Anders lees je ff me reacties er staat toch dat ik al 100x aangebeld heb man.

Ben zelfs al paar keer binnen geweest heb de speakers zelf gezien.

Ze ontkennen allebei heb boven aangebeld en schuin tegenover.

Trouwens denk je echt dat iemand toe gaat geven dat hij/zij nachten lang muziek draait of TV kijkt met harde bas.

Dan geloof je nog te veel in de goedheid van de mens.

Man man man man.

Tegenwoordig bestaan er meer debielen die alleen aan zichzelf denken dan aan anderen hoor..

En zeg eerlijk zou jij er voor uit komen als je nachten lang wakker bent en je buur heeft er last van?

Ja jij misschien wel, maar terring leiers niet die hebben overal schijt aan
Jij wil geen advies, je wil alleen maar horen wat je wil horen. Daar zijn wij hier niet voor, man.
  zaterdag 14 april 2018 @ 19:18:12 #287
328189 ArnieAlberts
pi_178514357
Heb ik hier nu echt zoveel posts op een rij aan gespendeerd? Tering jantje. :')

Ik haat volk als TS, die zijn altijd van die a-relaxte lafbekken die een ongeluk zien en dan de camera op hun telefoon aanzetten in plaats van 112 bellen, en dan daarna ook echt denken dat ze iets goeds deden "Want bewijsmateriaal!!111!!".

Welke regio woon je? Rotterdam? Den Haag? Noord-Brabant?
pi_178514473
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:

Ik haat volk als TS, die zijn altijd van die a-relaxte lafbekken die een ongeluk zien en dan de camera op hun telefoon aanzetten in plaats van 112 bellen, en dan daarna ook echt denken dat ze iets goeds deden "Want bewijsmateriaal!!111!!".

Volgens mij sta jij op het punt om hem eens een goeie klap voor zn kankersmoel te geven ofniet? _O-

Kalm aan ouwe :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2018 19:24:23 ]
pi_178514786
Als zijn antwoord was, dat die er niets aan ging doen, dan sloeg ik hem bij de eerstvolgende keer helemaal de kanker in. Grafburen met een tokkieleven moet je gelijk met de grond gelijk maken. Die voegen niets toe. Opruimen TS.
pi_178515211
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2018 19:24 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Volgens mij sta jij op het punt om hem eens een goeie klap voor zn kankersmoel te geven ofniet? _O-

Kalm aan ouwe :P
_O-

ArnieAlberts breekt TS in tweeën als 'ie daar aanbelt :D
pi_178515220
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:

Jij bent meer van de politie bellen ;) Politie lost niks op ;)
pi_178515301
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 19:57 schreef macuscam het volgende:

[..]

_O-

_O- ik zie het al voor me
pi_178515612
Maarja jullie hoeven niet te reageren hoor.

Je reageert zelf op mijn topics dus doe niet zo debiel ;)
pi_178515625
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 20:14 schreef DeadWorld het volgende:

Kan ik ook reageren en jou een debiel vinden?
  zaterdag 14 april 2018 @ 20:42:23 #295
328189 ArnieAlberts
pi_178516082
J
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 19:57 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

Jij bent meer van de politie bellen ;) Politie lost niks op ;)
Jij bent meer van een heel topic volspammen over hoe je iemand wil terugpakken waar je pas één fucking week woont en die je nog niet eens face to face gesproken hebt. Sneue haas.
  zaterdag 14 april 2018 @ 20:44:36 #296
328189 ArnieAlberts
pi_178516120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 20:14 schreef DeadWorld het volgende:

Je opent zelf dit topic en kunt ook zulke reacties verwachten, dus doe zelf niet zo debiel en DOE WAT AAN JE FUCKING PROBLEEM, in plaats van elke nacht om 3:30u op FOK! je verhaal te doen. Ooit aan gedacht om rond 3:30, als je weer wakker ligt, daar aan te bellen? Als ze niet reageren, dan EINDELIJK je teringherrie aan te zetten?

Je zit godverdomme aan het eind van je fucking topic en je bent op hetzelfde punt als in je OP. Dat is sneu.

Zo.
  zaterdag 14 april 2018 @ 20:45:33 #297
328189 ArnieAlberts
pi_178516136
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 19:57 schreef macuscam het volgende:

[..]

_O-

Dat denk ik zelf eigenlijk wel, want als ik dat angstige "De politie doet toch niks!" en "Ja nee praten heeft toch geen zin ik ken zulke mensen" hoor, dan is TS een fucking takje. Dan kan zelfs clown Milko (google maar) hem in elkaar timmeren. :')_____!
  zaterdag 14 april 2018 @ 20:46:30 #298
328189 ArnieAlberts
pi_178516156
En sowieso. "Ik ken zulke mensen" is zo'n 'Ik heb hier veel meer verstand van dan de rest'-mentaliteit. Prima dan, maar open dan ook niet een topic als je advies wil en je niet het advies krijgt dat je eigenlijk wil.
pi_178516801
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 20:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
J

[..]

Jij bent meer van een heel topic volspammen over hoe je iemand wil terugpakken waar je pas één fucking week woont en die je nog niet eens face to face gesproken hebt. Sneue haas.
Ik heb ze wel face toe face gesproken meerdere keren vriend.

Heb ook een gesprek gehad.
pi_178516842
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 20:44 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Je opent zelf dit topic en kunt ook zulke reacties verwachten, dus doe zelf niet zo debiel en DOE WAT AAN JE FUCKING PROBLEEM, in plaats van elke nacht om 3:30u op FOK! je verhaal te doen. Ooit aan gedacht om rond 3:30, als je weer wakker ligt, daar aan te bellen? Als ze niet reageren, dan EINDELIJK je teringherrie aan te zetten?

Je zit godverdomme aan het eind van je fucking topic en je bent op hetzelfde punt als in je OP. Dat is sneu.

Zo.
Ja misschien wel , maar vind het best stom om om 03;30 aan te bellen.

Terwijl ze daarvoor al ontkenden terwijl ik de speakers zelf heb gezien ben zelfs binnen geweest bij ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')