Hij negeert sowieso alles. Zelfs de 'terugpaktips' compleet met linkjes.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de politie een keer gebeld?
Nee, pagina na pagina wordt dat getipt maar elke keer negeer je het.
Fok jou, je durft gewoon niet aan te bellen omdat je bang bent dat hij groter is dan jij. "Zulke stumperds", dat kun je niet weten als je hem nog nooit hebt gesproken en most of all: nee, mensen zouden meer als jij moeten zijn, meteen terugpakken om niksquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef DeadWorld het volgende:
Pff ben ik eindelijk verhuisd zit er weer een stumperd boven me met waarschijnlijk een (5.1 soundwoofer) aangesloten op zijn tv. Ik ben net naar boven gelopen en je hoort zijn TV op de gang met de deuren dicht. Bij andere mensen hoor je de TV niet alleen bij hem heb ik weer.
Voel dus al iedere avond die tering bas van hem in mijn buik.
Ik heb geen zin om aan te bellen omdat hij waarschijnlijk toch niet luistert vaak genoeg mee gemaakt in mijn vorige appartement.
Nu ben ik het gewoon zat en wil die stumperd terug pakken met de ziekste soundwoofer die er is want ik laat me niet weer wegpesten door zo'n mongool die geen rekening wilt houden met zijn buren.
Dus mijn vraag is, met welke soundwoofer of iets met bas bijvoorbeeld een basgitaar, zorg ik dat de bas naar boven komt?
Want ik had begrepen dat bas bijna altijd naar beneden gaat maar nooit naar boven.
Mja ik ben bereid om ¤1000 euro uit te geven als het maar werkt.
Voor de mensen die denken dat praten helpt.
Shut the fuck up praten helpt niet met zulke stumperds.
Dat weet je niet eens manquote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:28 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Willen ze meestal niet aan beginnen .
Zwakke hap, TS.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:11 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat hij zo gaat reageren.
-Sorry maar hij staat helemaal niet hard
-Ik ben het echt niet hoor.
-Hij wordt boos en zet hem nog harder.
Bullshit, dan had je dat allang in dit topic gemeld omdat je het toch al een kwal van een vent vindt. Je bent niet langs geweest.quote:Op maandag 2 april 2018 00:26 schreef DeadWorld het volgende:
Ben vandaag langs geweest hij wil niks doen.
Ga je nu echt even kritiek leveren op de woonproblemen van andere mensen? Jij durft niet bij je bovenbuurman aan te bellen en wil meteen gevalletje studentensociëteit-oorlogquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:53 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Een beetje schijt in je tuin van honden nou nou wat erg.
24/7 bas door je lichaam lijkt me erger
Een beetje schijt ruim je zo op met een zakje. En anders zet je er toch een hek voor zodat ze er niet in kunnen.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:01 schreef DeadWorld het volgende:
Kan een mod dit topic niet op Prive zetten? Dalijk kijkt die gozer mee of zoekt op dezelfde termen als ik en ben ik nog meer de lul.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:01 schreef DeadWorld het volgende:
Kan een mod dit topic niet op Prive zetten? Dalijk kijkt die gozer mee of zoekt op dezelfde termen als ik en ben ik nog meer de lul.
Jij wil geen advies, je wil alleen maar horen wat je wil horen. Daar zijn wij hier niet voor, man.quote:Op zaterdag 14 april 2018 02:54 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Anders lees je ff me reacties er staat toch dat ik al 100x aangebeld heb man.
Ben zelfs al paar keer binnen geweest heb de speakers zelf gezien.
Ze ontkennen allebei heb boven aangebeld en schuin tegenover.
Trouwens denk je echt dat iemand toe gaat geven dat hij/zij nachten lang muziek draait of TV kijkt met harde bas.
Dan geloof je nog te veel in de goedheid van de mens.
Man man man man.
Tegenwoordig bestaan er meer debielen die alleen aan zichzelf denken dan aan anderen hoor..
En zeg eerlijk zou jij er voor uit komen als je nachten lang wakker bent en je buur heeft er last van?
Ja jij misschien wel, maar terring leiers niet die hebben overal schijt aan
Volgens mij sta jij op het punt om hem eens een goeie klap voor zn kankersmoel te geven ofniet?quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Heb ik hier nu echt zoveel posts op een rij aan gespendeerd? Tering jantje.
Ik haat volk als TS, die zijn altijd van die a-relaxte lafbekken die een ongeluk zien en dan de camera op hun telefoon aanzetten in plaats van 112 bellen, en dan daarna ook echt denken dat ze iets goeds deden "Want bewijsmateriaal!!111!!".
Welke regio woon je? Rotterdam? Den Haag? Noord-Brabant?
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:24 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij op het punt om hem eens een goeie klap voor zn kankersmoel te geven ofniet?
Kalm aan ouwe
Jij bent meer van de politie bellenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Heb ik hier nu echt zoveel posts op een rij aan gespendeerd? Tering jantje.
Ik haat volk als TS, die zijn altijd van die a-relaxte lafbekken die een ongeluk zien en dan de camera op hun telefoon aanzetten in plaats van 112 bellen, en dan daarna ook echt denken dat ze iets goeds deden "Want bewijsmateriaal!!111!!".
Welke regio woon je? Rotterdam? Den Haag? Noord-Brabant?
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:57 schreef macuscam het volgende:
[..]
ArnieAlberts breekt TS in tweeën als 'ie daar aanbelt
Kan ik ook reageren en jou een debiel vinden?quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:14 schreef DeadWorld het volgende:
Maarja jullie hoeven niet te reageren hoor.
Je reageert zelf op mijn topics dus doe niet zo debiel
Jij bent meer van een heel topic volspammen over hoe je iemand wil terugpakken waar je pas één fucking week woont en die je nog niet eens face to face gesproken hebt. Sneue haas.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:57 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Jij bent meer van de politie bellenPolitie lost niks op
Je opent zelf dit topic en kunt ook zulke reacties verwachten, dus doe zelf niet zo debiel en DOE WAT AAN JE FUCKING PROBLEEM, in plaats van elke nacht om 3:30u op FOK! je verhaal te doen. Ooit aan gedacht om rond 3:30, als je weer wakker ligt, daar aan te bellen? Als ze niet reageren, dan EINDELIJK je teringherrie aan te zetten?quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:14 schreef DeadWorld het volgende:
Maarja jullie hoeven niet te reageren hoor.
Je reageert zelf op mijn topics dus doe niet zo debiel
Dat denk ik zelf eigenlijk wel, want als ik dat angstige "De politie doet toch niks!" en "Ja nee praten heeft toch geen zin ik ken zulke mensen" hoor, dan is TS een fucking takje. Dan kan zelfs clown Milko (google maar) hem in elkaar timmeren.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:57 schreef macuscam het volgende:
[..]
ArnieAlberts breekt TS in tweeën als 'ie daar aanbelt
Ik heb ze wel face toe face gesproken meerdere keren vriend.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
J
[..]
Jij bent meer van een heel topic volspammen over hoe je iemand wil terugpakken waar je pas één fucking week woont en die je nog niet eens face to face gesproken hebt. Sneue haas.
Ja misschien wel , maar vind het best stom om om 03;30 aan te bellen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je opent zelf dit topic en kunt ook zulke reacties verwachten, dus doe zelf niet zo debiel en DOE WAT AAN JE FUCKING PROBLEEM, in plaats van elke nacht om 3:30u op FOK! je verhaal te doen. Ooit aan gedacht om rond 3:30, als je weer wakker ligt, daar aan te bellen? Als ze niet reageren, dan EINDELIJK je teringherrie aan te zetten?
Je zit godverdomme aan het eind van je fucking topic en je bent op hetzelfde punt als in je OP. Dat is sneu.
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |