Voor een goede isolatie ben je wel 10.000 euro kwijt en niks helpt tegen bas.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:42 schreef kiffer het volgende:
Zou je die 1000 euro niet beter uit kunnen geven aan isolatie ?
Ik huur een appartement ik mag geen verlaagd plafond aanbrengen etc.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:42 schreef kiffer het volgende:
Zou je die 1000 euro niet beter uit kunnen geven aan isolatie ?
Verkeerd begrepen. Bas draagt gewoon goed door muren en steen en dat heb je nou eenmaal dichter onder je dan boven je. Gewoon de speaker naar boven richten en eventueel hoog wegzetten.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef DeadWorld het volgende:
Want ik had begrepen dat bas bijna altijd naar beneden gaat maar nooit naar boven.
Nee, gelijk oorlog voeren is veel leuker voor de potentie van dit topic.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen. Bas draagt gewoon goed door muren en steen en dat heb je nou eenmaal dichter onder je dan boven je. Gewoon de speaker naar boven richten en eventueel hoog wegzetten.
Of de buurman even uitnodigen om bij jou te komen luisteren, zodat hij mogelijkerwijs wat begrip kan opbrengen voor de situatie.
En wat voor speaker zou dan werken? Je moet dan wel een speaker van 2000 watt hebben denk ik?quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen. Bas draagt gewoon goed door muren en steen en dat heb je nou eenmaal dichter onder je dan boven je. Gewoon de speaker naar boven richten en eventueel hoog wegzetten.
Of de buurman even uitnodigen om bij jou te komen luisteren, zodat hij mogelijkerwijs wat begrip kan opbrengen voor de situatie.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:48 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nee, gelijk oorlog voeren is veel leuker voor de potentie van dit topic.
Of je huurt een fatsoenlijk appartement. In mijn huurappartement heb ik nooit last gehad van overlast terwijl de muziek bij de bovenburen regelmatig behoorlijk hard stond.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:50 schreef DeadWorld het volgende:
[..]Die mensen die een 5.1 setje op hun TV aansluiten zijn gewoon aso.
En die 5.1 setjes klinken niet eens mooi.
Denk als je bovenburen een goede soundwoofer hebben dat je die bas wel voelt en hoort.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:51 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Of je huurt een fatsoenlijk appartement. In mijn huurappartement heb ik nooit last gehad van overlast terwijl de muziek bij de bovenburen regelmatig behoorlijk hard stond.
Ja, maar hij was degene die overlast veroorzaakte.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:50 schreef macuscam het volgende:
Onnoman vertelt een heel ander verhaal![]()
KLB / Mijn benedenburen
Iets met een 10 inch conus. Dat is veel belangrijker.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:48 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
En wat voor speaker zou dan werken? Je moet dan wel een speaker van 2000 watt hebben denk ik?
Ik heb zelf een soundwoofer van 200 watt van samsung geloof dat hij 100 euro koste daar komt echt geen zware bas uit.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Iets met een 10 inch conus. Dat is veel belangrijker.
2000W is flauwekul. Een KRK 10s doet iets van 160W en dat is echt genoeg om het stucwerk van de muur te trillen.
welke versterker moet ik daarbij kopen?quote:
ja, laten we even een samsung woofer vergelijken met een KRK studiowoofer.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:07 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik heb zelf een soundwoofer van 200 watt van samsung geloof dat hij 100 euro koste daar komt echt geen zware bas uit.
Het is een actieve speaker. De versterker zit er al in.quote:KRK 10s welke versterker moet ik daarbij kopen?
Ik denk dat ik toch voor die krk10s ga aangezien ik zelf ooit weer wil gaan beginnen met producen zijn ze wel handig. Bas is ook de reden waardoor ik zwaar depressief ben geworden. Ik heb zelfs oorsuizen gekregen door bas en hoor steeds die dreun in me oor terwijl er vaak geen muziek aan staat dus dat blijft voor altijd waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ja, laten we even een samsung woofer vergelijken met een KRK studiowoofer.
[..]
Het is een actieve speaker. De versterker zit er al in.
Maar hij klinkt misschien te goed voor je doel. Je kan ook een basversterker op de kop tikken op marktplaats of bij de lokale kringloop.
Dit. TS woont daar sinds vorige week donderdag en kijk hoe hij reageertquote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent net verhuisd, en je hoort muziek. En je gaat gewoon gelijk degene terugpakken zonder dat je even gaat praten
Ik ga één keer langs morgen ga ik langs zijn deur of hij zijn tyfus ding tussen 00;00-06;00 uit wil zetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent net verhuisd, en je hoort muziek. En je gaat gewoon gelijk degene terugpakken zonder dat je even gaat praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |