Ik kan me er beter in inleven met foto's. Waarschijnlijk ook nog wel wat tips.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Wat voor foto's woon gewoon in een appartement op de eerste verdieping.
Links van me woont iemand en schuin boven en hij woont boven me.
Gister liep ik toevallig wel naar buiten om 03:50 om te checken of er iemand wakker was.
Hoorde schuin boven me wel een geluid van een game op de gang.
En op de derde verdieping was er iemand TV aan het kijken.
Dit lijkt me de beste oplossing voor TS tot dusverquote:Op woensdag 4 april 2018 21:54 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik kan me er beter in inleven met foto's. Waarschijnlijk ook nog wel wat tips.
Vroeger kwam de toenmalige achterbuurman wel eens klagen als we de bbq aanstaken.
Keertje een kruiwagen met stro, en koeienstront laten branden en heb hem nooit meer gehoord, ouwe gek.
Wel op het balkon of de gallerij doen!quote:Op woensdag 4 april 2018 22:14 schreef macuscam het volgende:
[..]
Dit lijkt me de beste oplossing voor TS tot dusver
quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef DeadWorld het volgende:
Pff ben ik eindelijk verhuisd zit er weer een stumperd boven me met waarschijnlijk een (5.1 subwoofer aangesloten op zijn tv. Ik ben net naar boven gelopen en je hoort zijn TV op de gang met de deuren dicht. Bij andere mensen hoor je de TV niet alleen bij hem heb ik weer.
Voel dus iedere avond die tering bas van hem in mijn buik.
Ik heb geen zin om aan te bellen omdat hij waarschijnlijk toch niet luistert vaak genoeg mee gemaakt in mijn vorige appartement.
Nu ben ik het gewoon zat en wil die stumperd terug pakken met de ziekste soundwoofer die er is want ik laat me niet weer wegpesten door zo'n mongool die geen rekening wilt houden met zijn buren.
Dus mijn vraag is, met welke soundwoofer of iets met bas bijvoorbeeld een basgitaar, zorg ik dat de bas naar boven komt?
Want ik had begrepen dat bas bijna altijd naar beneden gaat maar nooit naar boven.
Mja ik ben bereid om ¤1000 euro uit te geven als het maar werkt.
Voor de mensen die denken dat praten helpt.
Shut the fuck up praten helpt niet met zulke stumperds.
TS wil niks met stront doen.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:54 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik kan me er beter in inleven met foto's. Waarschijnlijk ook nog wel wat tips.
Vroeger kwam de toenmalige achterbuurman wel eens klagen als we de bbq aanstaken.
Keertje een kruiwagen met stro, en koeienstront laten branden en heb hem nooit meer gehoord, ouwe gek.
Gewoon de politie bellenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:25 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik kan met andere geluiden wel leven zoals, bonken, dochen, stofzuigen etc. Alleen van bas slaan me trommelvliezen gewoon dicht.
Zal morgen ook eens proberen te overleggen met hem hoe we die bas uit mijn kamer kunnen krijgen.
Een tegel onder zijn sub zal die wel niet willen aangezien dat niet mooi staat.
Maarja ik lig nu wéér wakker door hem. Ik snap niet hoe sommige mensen dat volhouden 9 uur per dag werken en dan pas om 03;00 gaan slapen ofzo.
In een dichtbevolkte stad lekker onder het raam van je buren een vuurkorf aandoen en de bovenburen lekker uitroken: dat is niet kansloos? Rot toch op man, anders steken zulke tokkies gewoon die vuurkorf aan in hun eigen woonkamerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:16 schreef Salvad0R het volgende:
krijg je dit soort shit, van die genetische hoopjes stront die na het roken ook subwoofers willen verbieden. en vuurkorven. en vuurwerk.
kansloos schimmelvolk
Probleem is dat die niks horen op de gang.quote:
Als ze langskomen dan nodig je ze bij je binnen he, dan kunnen ze het horen. En dan gewoon elke keer de politie bellen. Kans is dat na de eerste keer hij ermee ophoudt.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Probleem is dat die niks horen op de gang.
Ik voel nu weer zo'n tyfus bas in mijn voet.
Mijn voet beweegt gewoon automatisch. Echt een dikke mongolen wonen er in een flat.
Blij als ik een gezinswoning heb.
Bas kan niet iedereen bepalen waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:53 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Als ze langskomen dan nodig je ze bij je binnen he, dan kunnen ze het horen. En dan gewoon elke keer de politie bellen. Kans is dat na de eerste keer hij ermee ophoudt.
Jij weigert categorisch elke oplossing uit te proberen. Het is alleen maar janken. Nee, bel de politie. Zij kunnen je helpen.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:04 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Bas kan niet iedereen bepalen waar het vandaan komt.
Bij een eengezinswoning heb je ook buren. Vaak grenzen de slaap- en woonkamers aan elkaar, dus dan kan je ook geluidsoverlast hebben. Ik weet er alles van.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Mijn voet beweegt gewoon automatisch. Echt een dikke mongolen wonen er in een flat.
Vrijstaande woning, achterburen uit Litouwen die hoe koud het ook is gezellig in de achtertuin oostblok techno luisteren. Blijft een kwestie van geluk.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik ga geen politie bellen, ze zijn nu al geïrriteerd.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:53 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Als ze langskomen dan nodig je ze bij je binnen he, dan kunnen ze het horen. En dan gewoon elke keer de politie bellen. Kans is dat na de eerste keer hij ermee ophoudt.
Ja ok, maar muziek buiten is minder erg dan binnen. Wel irritant als je 10 uur per dag techno moet aan horenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:41 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Vrijstaande woning, achterburen uit Litouwen die hoe koud het ook is gezellig in de achtertuin oostblok techno luisteren. Blijft een kwestie van geluk.
Maar aangezien jij het hier al hebt over rondlopen e.d. en de politie volgens jou niets doet omdat ze geen overlast constateren is het misschien mogelijk dat je wat overgevoelig bent (geworden).quote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik ga geen politie bellen, ze zijn nu al geïrriteerd.
Iemand liegt er want ik weet zeker dat er iemand wakker is tot diep in de nacht, ik had ook gehoord dat er schijnbaar iemand is die veel gamed en een Sub heeft.
Ook heb ik gehoord dat die persoon nooit op tijd slaapt en altijd wakker is.
Daar ben ik aan de deur geweest. Hij zei wel dat ie een Sub heeft maar dat die zelden aangesloten is. Jaja..
Zo blijf je aan de gang.
Had graag gewild dat iemand het gewoon toegaf zodat ik die dempers voor ze kon kopen van ¤100 nu is het weer een welles nietus spelletje.
Raar verhaal weer.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik ga geen politie bellen, ze zijn nu al geïrriteerd.
Iemand liegt er want ik weet zeker dat er iemand wakker is tot diep in de nacht, ik had ook gehoord dat er schijnbaar iemand is die veel gamed en een Sub heeft.
Ook heb ik gehoord dat die persoon nooit op tijd slaapt en altijd wakker is.
Daar ben ik aan de deur geweest. Hij zei wel dat ie een Sub heeft maar dat die zelden aangesloten is. Jaja..
Zo blijf je aan de gang.
Had graag gewild dat iemand het gewoon toegaf zodat ik die dempers voor ze kon kopen van ¤100 nu is het weer een welles nietus spelletje.
Heb in appartementen ook meegemaakt dat ik kon zweren dat het geluid van onder kwam maar dat ‘t toch de bovenburen waren.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:20 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ja ok, maar muziek buiten is minder erg dan binnen. Wel irritant als je 10 uur per dag techno moet aan horen
Ja heb ik gedaan op de derde verdieping boven mij was dat het geval.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:19 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb in appartementen ook meegemaakt dat ik kon zweren dat het geluid van onder kwam maar dat ‘t toch de bovenburen waren.
Kun je ‘s nachts niet buiten om het pand heen lopen om te kijken waar nog licht brandt anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |