Volgens mij neemt de politie na 2 waarschuwingen weldegelijk de geluidsapparatuur in beslag. Mijn ervaring is dat als je belt voor geluidsoverlast ze ook komen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:14 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Zal morgen eerst eens naar de huismeester gaan.
Politie werkt niet hoor.
Maar wat zijn nou de beste oplossingen stel hij wilt wel ooit mee werken?
Gewoon een stoeptegel met daarop spikes? En daarop de sub?
Nou mijn ervaring is dat de politie geen kut doet zelfs als de muziek op straat te horen is doen ze niks.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:30 schreef falling_away het volgende:
[..]
Volgens mij neemt de politie na 2 waarschuwingen weldegelijk de geluidsapparatuur in beslag. Mijn ervaring is dat als je belt voor geluidsoverlast ze ook komen.
(maar voor het topic zijn wraakacties van TS natuurlijk leuker)
Mijn ervaring is dat dus wel. 2 jaar in zo'n zelfde situatie gezeten. Bellen was langskomen. 2de keer bellen was meer dan waarschuwen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Nou mijn ervaring is dat de politie geen kut doet zelfs als de muziek op straat te horen is doen ze niks.
Tja als de laatste stap niet werkt koop ik wel die subwoofer van bax-shop en plak hem tegen het plafond.
Hopelijk gaat hij dan janken.
De fucktyfusquote:Op maandag 2 april 2018 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze lijkt me ook wel geschikt om je buurman mentaal kapot te maken. Succes!
Ik vind dat je aardig mild bent. Pak hem terug man!!quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Nou mijn ervaring is dat de politie geen kut doet zelfs als de muziek op straat te horen is doen ze niks.
Tja als de laatste stap niet werkt koop ik wel die subwoofer van bax-shop en plak hem tegen het plafond.
Zulke dingen doe ik niet enkel met muziek dan. Ik ga geen shit met stront ofzo doen.quote:Op woensdag 4 april 2018 00:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind dat je aardig mild bent. Pak hem terug man!!
Pis in zijn brievenbus, pur zijn uitlaat dicht, smeer zijn ramen vol met stront, doe iets!!!
quote:Op woensdag 4 april 2018 00:40 schreef DeadWorld het volgende:
Ik ga geen shit met stront ofzo doen.
wat de politie wel of niet doet is ook afhankelijk van het tijdstip. S middags zullen ze geen apparatuur in beslag nemen, s nachts na meerdere meldingen wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Nee die buurman is een lekkere.quote:Op woensdag 4 april 2018 05:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje, de goedheid in een mens komt hier wel naar boven zeg.
Is voor politie makkelijk om zelf de overlast te horen,dus kunnen ze vrij makkelijk handelen.quote:Op woensdag 4 april 2018 00:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dus wel. 2 jaar in zo'n zelfde situatie gezeten. Bellen was langskomen. 2de keer bellen was meer dan waarschuwen.
Vooral het advies van ome anarchitect en anderen negeren. Escaleren helpt niets, komen alleen ongelukken van, en uiteindelijk doe je gewoon toch niks behalve jezelf opvreten. Dus hop, woningbouw, politie bellen. Tenzij de huismeester twee meter lang en breed is gaat hij ook niets kunnen betekenen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:14 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Zal morgen eerst eens naar de huismeester gaan.
Politie werkt niet hoor.
Maar wat zijn nou de beste oplossingen stel hij wilt wel ooit mee werken?
Gewoon een stoeptegel met daarop spikes? En daarop de sub?
Moet je er dan 4 kopen of is 1 voldoende?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:14 schreef Manke het volgende:
Volgens mij is ts troll
Alsnog die link
https://www.hificorner.nl(...)solation-system.html
Lees de reviews maar, buren zijn er blij mee
De combinatie van het maximum vermogen, een krachtige bas output en een hoog volume kan daarom effect hebben op uw interieur of het humeur van uw buren.
Om dit te voorkomen heeft SVSound geluidsisolerende poten ontworpen waarmee u de algehele geluidsprestaties van de subwoofer kunt verbeteren en trillingen via de muur of vloer reduceert.
HOE WEET JE DAT EIKEL, JE KLAAGT ALLEEN HIER.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:40 schreef DeadWorld het volgende:
Als een buurman de speakers zo heeft staan zodat ik of iemand anders er alleen last van heeft dan zullen ze niets doen hoor.
Heb ik bij mijn vorige woning gehad waar de ramen eruit trilden.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT EIKEL, JE KLAAGT ALLEEN HIER.
Wat voor foto's woon gewoon in een appartement op de eerste verdieping.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:41 schreef Blue_note het volgende:
Kun je niet eens wat foto's posten van de situatie?
Ik kan me er beter in inleven met foto's. Waarschijnlijk ook nog wel wat tips.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Wat voor foto's woon gewoon in een appartement op de eerste verdieping.
Links van me woont iemand en schuin boven en hij woont boven me.
Gister liep ik toevallig wel naar buiten om 03:50 om te checken of er iemand wakker was.
Hoorde schuin boven me wel een geluid van een game op de gang.
En op de derde verdieping was er iemand TV aan het kijken.
Dit lijkt me de beste oplossing voor TS tot dusverquote:Op woensdag 4 april 2018 21:54 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik kan me er beter in inleven met foto's. Waarschijnlijk ook nog wel wat tips.
Vroeger kwam de toenmalige achterbuurman wel eens klagen als we de bbq aanstaken.
Keertje een kruiwagen met stro, en koeienstront laten branden en heb hem nooit meer gehoord, ouwe gek.
Wel op het balkon of de gallerij doen!quote:Op woensdag 4 april 2018 22:14 schreef macuscam het volgende:
[..]
Dit lijkt me de beste oplossing voor TS tot dusver
quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef DeadWorld het volgende:
Pff ben ik eindelijk verhuisd zit er weer een stumperd boven me met waarschijnlijk een (5.1 subwoofer aangesloten op zijn tv. Ik ben net naar boven gelopen en je hoort zijn TV op de gang met de deuren dicht. Bij andere mensen hoor je de TV niet alleen bij hem heb ik weer.
Voel dus iedere avond die tering bas van hem in mijn buik.
Ik heb geen zin om aan te bellen omdat hij waarschijnlijk toch niet luistert vaak genoeg mee gemaakt in mijn vorige appartement.
Nu ben ik het gewoon zat en wil die stumperd terug pakken met de ziekste soundwoofer die er is want ik laat me niet weer wegpesten door zo'n mongool die geen rekening wilt houden met zijn buren.
Dus mijn vraag is, met welke soundwoofer of iets met bas bijvoorbeeld een basgitaar, zorg ik dat de bas naar boven komt?
Want ik had begrepen dat bas bijna altijd naar beneden gaat maar nooit naar boven.
Mja ik ben bereid om ¤1000 euro uit te geven als het maar werkt.
Voor de mensen die denken dat praten helpt.
Shut the fuck up praten helpt niet met zulke stumperds.
TS wil niks met stront doen.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:54 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik kan me er beter in inleven met foto's. Waarschijnlijk ook nog wel wat tips.
Vroeger kwam de toenmalige achterbuurman wel eens klagen als we de bbq aanstaken.
Keertje een kruiwagen met stro, en koeienstront laten branden en heb hem nooit meer gehoord, ouwe gek.
Gewoon de politie bellenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:25 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik kan met andere geluiden wel leven zoals, bonken, dochen, stofzuigen etc. Alleen van bas slaan me trommelvliezen gewoon dicht.
Zal morgen ook eens proberen te overleggen met hem hoe we die bas uit mijn kamer kunnen krijgen.
Een tegel onder zijn sub zal die wel niet willen aangezien dat niet mooi staat.
Maarja ik lig nu wéér wakker door hem. Ik snap niet hoe sommige mensen dat volhouden 9 uur per dag werken en dan pas om 03;00 gaan slapen ofzo.
In een dichtbevolkte stad lekker onder het raam van je buren een vuurkorf aandoen en de bovenburen lekker uitroken: dat is niet kansloos? Rot toch op man, anders steken zulke tokkies gewoon die vuurkorf aan in hun eigen woonkamerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:16 schreef Salvad0R het volgende:
krijg je dit soort shit, van die genetische hoopjes stront die na het roken ook subwoofers willen verbieden. en vuurkorven. en vuurwerk.
kansloos schimmelvolk
Probleem is dat die niks horen op de gang.quote:
Als ze langskomen dan nodig je ze bij je binnen he, dan kunnen ze het horen. En dan gewoon elke keer de politie bellen. Kans is dat na de eerste keer hij ermee ophoudt.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Probleem is dat die niks horen op de gang.
Ik voel nu weer zo'n tyfus bas in mijn voet.
Mijn voet beweegt gewoon automatisch. Echt een dikke mongolen wonen er in een flat.
Blij als ik een gezinswoning heb.
Bas kan niet iedereen bepalen waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:53 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Als ze langskomen dan nodig je ze bij je binnen he, dan kunnen ze het horen. En dan gewoon elke keer de politie bellen. Kans is dat na de eerste keer hij ermee ophoudt.
Jij weigert categorisch elke oplossing uit te proberen. Het is alleen maar janken. Nee, bel de politie. Zij kunnen je helpen.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:04 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Bas kan niet iedereen bepalen waar het vandaan komt.
Bij een eengezinswoning heb je ook buren. Vaak grenzen de slaap- en woonkamers aan elkaar, dus dan kan je ook geluidsoverlast hebben. Ik weet er alles van.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Mijn voet beweegt gewoon automatisch. Echt een dikke mongolen wonen er in een flat.
Vrijstaande woning, achterburen uit Litouwen die hoe koud het ook is gezellig in de achtertuin oostblok techno luisteren. Blijft een kwestie van geluk.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik ga geen politie bellen, ze zijn nu al geïrriteerd.quote:Op donderdag 5 april 2018 04:53 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Als ze langskomen dan nodig je ze bij je binnen he, dan kunnen ze het horen. En dan gewoon elke keer de politie bellen. Kans is dat na de eerste keer hij ermee ophoudt.
Ja ok, maar muziek buiten is minder erg dan binnen. Wel irritant als je 10 uur per dag techno moet aan horenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:41 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Vrijstaande woning, achterburen uit Litouwen die hoe koud het ook is gezellig in de achtertuin oostblok techno luisteren. Blijft een kwestie van geluk.
Maar aangezien jij het hier al hebt over rondlopen e.d. en de politie volgens jou niets doet omdat ze geen overlast constateren is het misschien mogelijk dat je wat overgevoelig bent (geworden).quote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik ga geen politie bellen, ze zijn nu al geïrriteerd.
Iemand liegt er want ik weet zeker dat er iemand wakker is tot diep in de nacht, ik had ook gehoord dat er schijnbaar iemand is die veel gamed en een Sub heeft.
Ook heb ik gehoord dat die persoon nooit op tijd slaapt en altijd wakker is.
Daar ben ik aan de deur geweest. Hij zei wel dat ie een Sub heeft maar dat die zelden aangesloten is. Jaja..
Zo blijf je aan de gang.
Had graag gewild dat iemand het gewoon toegaf zodat ik die dempers voor ze kon kopen van ¤100 nu is het weer een welles nietus spelletje.
Raar verhaal weer.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ik ga geen politie bellen, ze zijn nu al geïrriteerd.
Iemand liegt er want ik weet zeker dat er iemand wakker is tot diep in de nacht, ik had ook gehoord dat er schijnbaar iemand is die veel gamed en een Sub heeft.
Ook heb ik gehoord dat die persoon nooit op tijd slaapt en altijd wakker is.
Daar ben ik aan de deur geweest. Hij zei wel dat ie een Sub heeft maar dat die zelden aangesloten is. Jaja..
Zo blijf je aan de gang.
Had graag gewild dat iemand het gewoon toegaf zodat ik die dempers voor ze kon kopen van ¤100 nu is het weer een welles nietus spelletje.
Heb in appartementen ook meegemaakt dat ik kon zweren dat het geluid van onder kwam maar dat ‘t toch de bovenburen waren.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:20 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ja ok, maar muziek buiten is minder erg dan binnen. Wel irritant als je 10 uur per dag techno moet aan horen
Ja heb ik gedaan op de derde verdieping boven mij was dat het geval.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:19 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb in appartementen ook meegemaakt dat ik kon zweren dat het geluid van onder kwam maar dat ‘t toch de bovenburen waren.
Kun je ‘s nachts niet buiten om het pand heen lopen om te kijken waar nog licht brandt anders?
Jawel hoor maar als beide mensen ontkennen dat hun sub aan staat heeft het weinig nut.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:29 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Raar verhaal weer.
Ik vond dit topic wel vermakelijk door alle (foute) ideetjes van mensen. Maar op alle serieuze ideetjes van mensen (compleet met linkjes naar allerlei audio-oplossingen) reageer je niet.
En nu wil je de politie niet eens bellen voor overlast die elke dag tot diep in de nacht duurt.... Nou dat soort overlast is gewoon tegen de wet he? De politie kan gewoon bij jou in je huis luisteren waar ze denken dat het vandaan komt (of een onderzoek doen). Maar blijkbaar wil je niet dat het opgelost wordt, of je bent een trol en je wilde gewoon een topic hebben met ideetjes voor vermakelijke wraakacties. Hoe het ook zij:en
Dat zijn de echte aso's.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:53 schreef DeadWorld het volgende:
In de badkamer heeft ie een droger / wasmachine staan.
Maken lage frequenties minder decibellen dan?quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Jawel hoor maar als beide mensen ontkennen dat hun sub aan staat heeft het weinig nut.
En zeg eens eerlijk de politie komt echt niet voor lage frequentie geluiden hoor.
Lage frequenties kun je bijna niet waarnemen omdat ze worden gedempt door omgeving geluiden.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:48 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Maken lage frequenties minder decibellen dan?
dat is ook miet helemaal waar, mensen horen tussen 20 en 20khzquote:Op vrijdag 6 april 2018 19:41 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Lage frequenties kun je bijna niet waarnemen omdat ze worden gedempt door omgeving geluiden.
Heb je uberhaupt de politie een keer gebeld?quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Jawel hoor maar als beide mensen ontkennen dat hun sub aan staat heeft het weinig nut.
En zeg eens eerlijk de politie komt echt niet voor lage frequentie geluiden hoor.
Heb het al eens gezegd, maar laat hem die dingen aanzetten en nodig dan hem en buren eens uit bij jou?quote:Op vrijdag 13 april 2018 01:27 schreef DeadWorld het volgende:
Het is nog niet op gelost welke subwoofer raden jullie me aan?
Me boven buren en er naast ontkennen allebei terwijl ik zelf die speakers heb gezien.
Schijnt dat die jonge begeleidt woont.
Zoals ik al zei de politie hoort niks buiten en dan komen ze echt niet hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de politie een keer gebeld?
Nee, pagina na pagina wordt dat getipt maar elke keer negeer je het.
Precies dan zou je niet eens zo'n dure speakers in je huis zetten. (Als je niet dom bent tenminste)quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:28 schreef je_Buurman het volgende:
sterkte DeadWorld
als je asociale buren hebt kun je alles vergeten
politie / verhuurder / instanties gaan uiteindelijk niets helpen
terugpakken werkt vaak ook niet of zelfs averechts
en voor die clowns die steeds over "praten" beginnen: als zulke mensen tot rede vatbaar zouden zijn, begrip zouden kunnen opbrengen voor een ander, zouden ze zich in eerste instantie al sociaal gedragen
Oke dan koop ik gewoon een van 100-200 euro om te beginnen.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:42 schreef anti-loper het volgende:
Deadworld een subwoofer van onderen voel je trouwens ook.
Ik heb sindskort paar blackas als onderburen en als zij hun subwoofer aanzetten dan voel je dat ook gewoon in mijn kamer. Gelukkig zijn het nette blackas en doen ze het vaak s'avonds niet. S'middags maakt het mij eerlijk gezegd ook niet zo veel uit
Koop gewoon meteen een fatsoenlijke van 500. Dan hoef je niet eerst 100-200 uit te geven. Heb je er zelf ook wat aanquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:36 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Oke dan koop ik gewoon een van 100-200 euro om te beginnen.
Als dat niet werkt een van 500.
Dan heb ik er trouwens gelijk 3 met die samsung van mij er bij alleen dat is niks.
Waarom zouden ze buiten komenquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:34 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Zoals ik al zei de politie hoort niks buiten en dan komen ze echt niet hoor.
Waarom zou jij de lul zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:01 schreef DeadWorld het volgende:
Kan een mod dit topic niet op Prive zetten? Dalijk kijkt die gozer mee of zoekt op dezelfde termen als ik en ben ik nog meer de lul.
Binnen hoor je ook geen nummer ofzo puur de bas.quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zouden ze buiten komenNodig ze binnen uit bij jou, als jij iets hoort dan horen zij het ook wel. Dan kunnen ze het evt navragen bij de buren...
Anders lees je ff me reacties er staat toch dat ik al 100x aangebeld heb man.quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom zou jij de lul zijn?
Het isgewoon een ok verhaal wat ik snap.
Maar volgens mij ben jij nu dus de gene die dit fout doet.
Ipv dus eerst even te overleggen met je buur alleen uit je vooroordelen?
Volgens mij zijn er wat meer probleempjes dan alleen de bas van de burenquote:Op zaterdag 14 april 2018 02:54 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Anders lees je ff me reacties er staat toch dat ik al 100x aangebeld heb man.
Ben zelfs al paar keer binnen geweest heb de speakers zelf gezien.
Ze ontkennen allebei heb boven aangebeld en schuin tegenover.
Trouwens denk je echt dat iemand toe gaat geven dat hij/zij nachten lang muziek draait of TV kijkt met harde bas.
Dan geloof je nog te veel in de goedheid van de mens.
Man man man man.
Tegenwoordig bestaan er meer debielen die alleen aan zichzelf denken dan aan anderen hoor..
En zeg eerlijk zou jij er voor uit komen als je nachten lang wakker bent en je buur heeft er last van?
Ja jij misschien wel, maar terring leiers niet die hebben overal schijt aan
wow rustig! Waarom bel je de politie niet bij zulke extreme overlast?quote:Op zaterdag 14 april 2018 02:54 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Trouwens denk je echt dat iemand toe gaat geven dat hij/zij nachten lang muziek draait of TV kijkt met harde bas.
Man man man man.
Tegenwoordig bestaan er meer debielen die alleen aan zichzelf denken dan aan anderen hoor..
En zeg eerlijk zou jij er voor uit komen als je nachten lang wakker bent en je buur heeft er last van?
Zoek contact met de wijkagent, die komt heus wel bij je binnen op de koffie hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2018 02:49 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Binnen hoor je ook geen nummer ofzo puur de bas.
Ik weet uit ervaring dat de politie alleen komt als z÷ BUITEN iets horen ik kan het weten heb eerder een keer gebeld voor andere buren.
En dat werkte voor geen klote de politie komt NIET voor geluidsoverlast schijnbaar zijn er nog debielen die dat geloven.
De politie komt alleen ff kijken of ze buiten wat horen en rijden weer verder.
Je moet het zelf oplossen dat is met alles zo hoor, denk je nou echt dat de politie komt.
:s :s
Hij negeert sowieso alles. Zelfs de 'terugpaktips' compleet met linkjes.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de politie een keer gebeld?
Nee, pagina na pagina wordt dat getipt maar elke keer negeer je het.
Fok jou, je durft gewoon niet aan te bellen omdat je bang bent dat hij groter is dan jij. "Zulke stumperds", dat kun je niet weten als je hem nog nooit hebt gesproken en most of all: nee, mensen zouden meer als jij moeten zijn, meteen terugpakken om niksquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef DeadWorld het volgende:
Pff ben ik eindelijk verhuisd zit er weer een stumperd boven me met waarschijnlijk een (5.1 soundwoofer) aangesloten op zijn tv. Ik ben net naar boven gelopen en je hoort zijn TV op de gang met de deuren dicht. Bij andere mensen hoor je de TV niet alleen bij hem heb ik weer.
Voel dus al iedere avond die tering bas van hem in mijn buik.
Ik heb geen zin om aan te bellen omdat hij waarschijnlijk toch niet luistert vaak genoeg mee gemaakt in mijn vorige appartement.
Nu ben ik het gewoon zat en wil die stumperd terug pakken met de ziekste soundwoofer die er is want ik laat me niet weer wegpesten door zo'n mongool die geen rekening wilt houden met zijn buren.
Dus mijn vraag is, met welke soundwoofer of iets met bas bijvoorbeeld een basgitaar, zorg ik dat de bas naar boven komt?
Want ik had begrepen dat bas bijna altijd naar beneden gaat maar nooit naar boven.
Mja ik ben bereid om ¤1000 euro uit te geven als het maar werkt.
Voor de mensen die denken dat praten helpt.
Shut the fuck up praten helpt niet met zulke stumperds.
Dat weet je niet eens manquote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:28 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Willen ze meestal niet aan beginnen .
Zwakke hap, TS.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:11 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat hij zo gaat reageren.
-Sorry maar hij staat helemaal niet hard
-Ik ben het echt niet hoor.
-Hij wordt boos en zet hem nog harder.
Bullshit, dan had je dat allang in dit topic gemeld omdat je het toch al een kwal van een vent vindt. Je bent niet langs geweest.quote:Op maandag 2 april 2018 00:26 schreef DeadWorld het volgende:
Ben vandaag langs geweest hij wil niks doen.
Ga je nu echt even kritiek leveren op de woonproblemen van andere mensen? Jij durft niet bij je bovenbuurman aan te bellen en wil meteen gevalletje studentensociëteit-oorlogquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:53 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Een beetje schijt in je tuin van honden nou nou wat erg.
24/7 bas door je lichaam lijkt me erger
Een beetje schijt ruim je zo op met een zakje. En anders zet je er toch een hek voor zodat ze er niet in kunnen.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:01 schreef DeadWorld het volgende:
Kan een mod dit topic niet op Prive zetten? Dalijk kijkt die gozer mee of zoekt op dezelfde termen als ik en ben ik nog meer de lul.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:01 schreef DeadWorld het volgende:
Jij wil geen advies, je wil alleen maar horen wat je wil horen. Daar zijn wij hier niet voor, man.quote:Op zaterdag 14 april 2018 02:54 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Man man man man.
Volgens mij sta jij op het punt om hem eens een goeie klap voor zn kankersmoel te geven ofniet?quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Heb ik hier nu echt zoveel posts op een rij aan gespendeerd? Tering jantje.
Ik haat volk als TS, die zijn altijd van die a-relaxte lafbekken die een ongeluk zien en dan de camera op hun telefoon aanzetten in plaats van 112 bellen, en dan daarna ook echt denken dat ze iets goeds deden "Want bewijsmateriaal!!111!!".
Welke regio woon je? Rotterdam? Den Haag? Noord-Brabant?
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:24 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij op het punt om hem eens een goeie klap voor zn kankersmoel te geven ofniet?
Kalm aan ouwe
Jij bent meer van de politie bellenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Heb ik hier nu echt zoveel posts op een rij aan gespendeerd? Tering jantje.
Ik haat volk als TS, die zijn altijd van die a-relaxte lafbekken die een ongeluk zien en dan de camera op hun telefoon aanzetten in plaats van 112 bellen, en dan daarna ook echt denken dat ze iets goeds deden "Want bewijsmateriaal!!111!!".
Welke regio woon je? Rotterdam? Den Haag? Noord-Brabant?
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:57 schreef macuscam het volgende:
[..]
ArnieAlberts breekt TS in tweeën als 'ie daar aanbelt
Kan ik ook reageren en jou een debiel vinden?quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:14 schreef DeadWorld het volgende:
Maarja jullie hoeven niet te reageren hoor.
Je reageert zelf op mijn topics dus doe niet zo debiel
Jij bent meer van een heel topic volspammen over hoe je iemand wil terugpakken waar je pas één fucking week woont en die je nog niet eens face to face gesproken hebt. Sneue haas.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:57 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Jij bent meer van de politie bellenPolitie lost niks op
Je opent zelf dit topic en kunt ook zulke reacties verwachten, dus doe zelf niet zo debiel en DOE WAT AAN JE FUCKING PROBLEEM, in plaats van elke nacht om 3:30u op FOK! je verhaal te doen. Ooit aan gedacht om rond 3:30, als je weer wakker ligt, daar aan te bellen? Als ze niet reageren, dan EINDELIJK je teringherrie aan te zetten?quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:14 schreef DeadWorld het volgende:
Maarja jullie hoeven niet te reageren hoor.
Je reageert zelf op mijn topics dus doe niet zo debiel
Dat denk ik zelf eigenlijk wel, want als ik dat angstige "De politie doet toch niks!" en "Ja nee praten heeft toch geen zin ik ken zulke mensen" hoor, dan is TS een fucking takje. Dan kan zelfs clown Milko (google maar) hem in elkaar timmeren.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:57 schreef macuscam het volgende:
[..]
ArnieAlberts breekt TS in tweeën als 'ie daar aanbelt
Ik heb ze wel face toe face gesproken meerdere keren vriend.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
J
[..]
Jij bent meer van een heel topic volspammen over hoe je iemand wil terugpakken waar je pas één fucking week woont en die je nog niet eens face to face gesproken hebt. Sneue haas.
Ja misschien wel , maar vind het best stom om om 03;30 aan te bellen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je opent zelf dit topic en kunt ook zulke reacties verwachten, dus doe zelf niet zo debiel en DOE WAT AAN JE FUCKING PROBLEEM, in plaats van elke nacht om 3:30u op FOK! je verhaal te doen. Ooit aan gedacht om rond 3:30, als je weer wakker ligt, daar aan te bellen? Als ze niet reageren, dan EINDELIJK je teringherrie aan te zetten?
Je zit godverdomme aan het eind van je fucking topic en je bent op hetzelfde punt als in je OP. Dat is sneu.
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |