Kut voor jequote:Op donderdag 29 maart 2018 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
Kotsen als mensen mij zien is inderdaad wel een redelijk voorkomend probleem.
Altijd een goede naam.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Nieuwe vis voor in het aquarium gekocht vandaag.
Hij heet Bob.
Ligt eraan hoe dichtbij ze staanquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lullig voor de anderen eigenlijk
Bob is altijd een toffe naam.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:17 schreef HostiMeister het volgende:
Bob is wel een toffe naam voor een vis.
Je bent zelf een Bob, Miranda.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bob is altijd een toffe naam.
Ik vind jou ook wel een Bob btw.
Ook altijd jaquote:
Prima hoor. Zou wel een Bob willen zijn, Henk.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent zelf een Bob, Miranda.
BONJOUR!quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben aan een online cursus Frans begonnen.Ik had ook gewoon op kunnen letten vroeger.
Oui.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben aan een online cursus Frans begonnen.Ik had ook gewoon op kunnen letten vroeger.
Voulez vous... *wink wink* ?quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:24 schreef Myraela het volgende:
Hon hon hon hon. Avec mon baguette? Tres explosive, non?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
Hon hon hon hon. Avec mon baguette? Tres explosive, non?
Houd jij het maar bij Duits. Met je Bratwurst.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ich habe das mit der Deutschen sprache. Lesen und verstehen ist nicht so schwierig.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al m'n talen meteen laten vallen.Ik begrijp nog best veel in het Frans, maar schrijven is echt een drama.
Die quiz in het museum.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ich habe das mit der Deutschen sprache. Lesen und verstehen ist nicht so schwierig.
En dan random hoofdletters en shit
Betty is your aunt...quote:
es tut mir leit, ich spreche keine Deutsch.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ich habe das mit der Deutschen sprache. Lesen und verstehen ist nicht so schwierig.
En dan random hoofdletters en shit
soixante-neuf!quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
filmpje van weis gevonden?quote:
Leedvermaak is helemaal jouw ding hè?quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Moet altijd zo hard lachen om dit soort compilaties met memes tussendoor.
Nee nog nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:45 schreef Trashcanman het volgende:
Elvi Garth Marenghi's darkplace al gecheckt?
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leedvermaak is helemaal jouw ding hè?
Ehm nee... Maar mocht dat zo zijn, good for youquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee nog nietstaat nog op m'n lijst. Nog 1 aflevering IT Crowd kijken en dan kijk ik of ik wat op YouTube kan vinden
Ik dacht trouwens even dat je vroeg of m'n dark place al gedekt was
Uhuh.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja jij deed die in het Duits en gewoon hoogste score he
waarom zou dat nu niet meer lukken?quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:50 schreef Lot88 het volgende:
zo eens kijken of ik mijn haar nog zelf kan invlechtenvroeger kon ik dat
ooit
lang geledenquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zou dat nu niet meer lukken?
jouw haarquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:02 schreef Elvi het volgende:
Ik kan nog steeds niks met mn haarVolgens mij moet het gewoon langer zijn ofzo.
Dinsdag extra hard werken dus.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Waarom denk ik dat het vrijdag is.
Waarom zijn veel bedrijven morgen dicht en hebben ze m'n vragen niet beantwoord over een deadline van dinsdag.
Wij zijn dotjes.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje gelijk heeft ze wel natuurlijk.
Beetje popcorn waardig verhaal?quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jou ookniet hagridquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dat zal ik niet ontkennenquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dotjes op een CAT scan misschien.
We hebben aan je gedacht tijdens de meet. Als je was meegegaan had je tegenover me gezeten.quote:
de stoel was nu leeg?quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben aan je gedacht tijdens de meet. Als je was meegegaan had je tegenover me gezeten.
uur van mijn leven verloren :’)quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Moet altijd zo hard lachen om dit soort compilaties met memes tussendoor.
ik ben caviahokken aan het schoonmaken, geen zin inquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:44 schreef MissMSX het volgende:
De deur nog uit moeten terwijl je liever op de bank gaat vegeteren
Same here, eerste paar weken zomertijd ben ik de weg kwijtquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben helemaal van de leg van dat licht 's avonds.
ik heb sowieso een langer jetlag gevoel dan normaalquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben helemaa van de leg van dat licht 's avonds. Ben nu maar eens aan het eten begonnen.
Je hebt m'n autocorrectfaal verbeterdquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Same here, eerste paar weken zomertijd ben ik de weg kwijt
Natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt m'n autocorrectfaal verbeterd![]()
Oh die heb ik ook gezien ja! Dat ene meisje is zo sneu; dat niemand haar komt ophalenquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben n docu serie aan het kijken over een of andere correctional facility voor meisjes.
e moeten respect leren hebben en niet vechten en schelden enzo.
En ze krijgen goedsdienstles van een of andere troel die steeds zegt dat God geen homo’s heeft geschapen en dat ze in zonde leven als ze wat met een vrouw krijgen enzo
ja, vind ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook gezien ja! Dat ene meisje is zo sneu; dat niemand haar komt ophalen
Ja bizar toch? Dat er dan geen pleeggezin is ofzo. Je kan dr toch niet vasthouden tot ze 18 is? En dan ineens loslaten en verwachten dat het wel goed komtquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, vind ik ook![]()
Dus dan blijf je maar langer vastzitten..
zoiets zat ik idd ook te denken...quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja bizar toch? Dat er dan geen pleeggezin is ofzo. Je kan dr toch niet vasthouden tot ze 18 is? En dan ineens loslaten en verwachten dat het wel goed komt
He wat? Je luistert Netflix?!quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoiets zat ik idd ook te denken...
Ik luister overigens alleen, als ik op de fiets zit, dus ik heb geen idee hoe iedereen eruit ziet
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben aan je gedacht tijdens de meet. Als je was meegegaan had je tegenover me gezeten.
Elvi wilde apart met Zwabber zittenquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]wat niemand die tegenover een van de leukste fokchicks wilde zitten?
Waren er hotelkamers geboekt?quote:
Neequote:Op donderdag 29 maart 2018 20:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]wat niemand die tegenover een van de leukste fokchicks wilde zitten?
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee![]()
Waarschijnlijk omdat ik eten jat. Gelukkig zat ik tussen Fax en Sting gesandwicht.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan ik noch ontkennen, noch bevestigen.
oeh heb je wel een wens gedaan?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee![]()
Waarschijnlijk omdat ik eten jat. Gelukkig zat ik tussen Fax en Sting gesandwicht.
elvi met zweepjequote:Op donderdag 29 maart 2018 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik laat graag wat over aan de fantasie.
zin in slagroom nu.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:46 schreef STING het volgende:
Keuringsdienst van waarde gaat over room
Verkopen ze dat gewoon in de supermarkt? Spuitbussen?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja ik woon dicht bij duitsland en vind slagroom zonder suiker gewoon lekkerder
Gewoon een boerka eroverquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je al meer over je cover-up?
Maar is neem ik aan alsnog wel zoet toch? Ik vind de slagroom in Duitsland nu niet anders smaken dan hier in Nederland ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zwarte censuur balkquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja 5 uur zittenquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf nog nooit gezien in ieder geval.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verkopen ze dat gewoon in de supermarkt? Spuitbussen?
geen idee koop altijd zelfopklopquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verkopen ze dat gewoon in de supermarkt? Spuitbussen?
zonder suiker. Dus stuk minder zoet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Maar is neem ik aan alsnog wel zoet toch? Ik vind de slagroom in Duitsland nu niet anders smaken dan hier in Nederland ofzo
Vijf uur zitten en tien uur vozen?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja 5 uur zittenkrijg als het goed is aankomende week een voorstel tekening op de mail. Hij heeft een foto gemaakt van mijn huidige en opgeschreven wat ik wil
Hij mag wel 10 uur aan mij zitten
klinkt goedquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf uur zitten en tien uur vozen?
Ze betaald in naturaquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf uur zitten en tien uur vozen?
Geile donderquote:
Ja dat ben ik ook maar niet ieder cadeau is even leuk.quote:
Geil.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ook gedragen worden, anders schuren ze over de grond.
Met die Britse comédienne?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:09 schreef Elvi het volgende:
CL heb jij ooit de serie Miranda gekeken? Want ik denk dat je veel zult herkennen. Ik vind jou wel een Miranda.
Ew.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:29 schreef Scary_Mary het volgende:
Er is ook een Amerikaanse Miranda..
Goede avond allen
Zo nog even een flinke klodder nemenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo nog even een flinke klodder nemen
En een toefje slagroomquote:
Dat heet man zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat is dat met jouw obsessie van scharen?
Ik had nog een halive lieter Franziskaner staan. Die is nu op. Gelukkig nog een flesje wijn meegepikt op het station.quote:
huehuequote:Op donderdag 29 maart 2018 21:36 schreef STING het volgende:
[..]
Is gezond he, eiwitten na het sporten.
Eng idee dat de biervoorraad zo snel op is.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had nog een halive lieter Franziskaner staan. Die is nu op. Gelukkig nog een flesje wijn meegepikt op het station.
Maar ze mogen er wel grapjes over maken.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]grote broers mogen zulke dingen niet denken over hun kleine zusje.
ffsquote:
Zou scharen met miss niet afslaan hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar ze mogen er wel grapjes over maken.
Dino kan zich daar denk ik ook wel achter scharen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Zou scharen met miss niet afslaan hoor.
Air nu:quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wie zou het eerste bot worden?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort fratsen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wie zou het eerste bot worden?
Ik heb nog een plastic literfles met 'bier' staan maar ik durf het niet aan daar aan te beginnen. Dan maar wijn.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Eng idee dat de biervoorraad zo snel op is.
blauwtjequote:Op donderdag 29 maart 2018 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort fratsen.
Heb je weer een slakkenspoor achtergelaten?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jouw wonderbaarlijke verschijning nu in r en p.. Wat een toeval.
Dat maak jij er van.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jouw wonderbaarlijke verschijning nu in r en p.. Wat een toeval.
nee.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je weer een slakkenspoor achtergelaten?
Zijn piemel?quote:
nee strakke lipjes nog.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Jouw schaamlippen slepen niet over de vloer?
Als je te hard schaart krijg je wel blauwe plekken ja.quote:
Beurse venusheuvel.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je te hard schaart krijg je wel blauwe plekken ja.
paarsjequote:Op donderdag 29 maart 2018 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je te hard schaart krijg je wel blauwe plekken ja.
Lijkt me geen pretje.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wel eens gehad doordat ik verkeerd op zadel terecht kwam met paardrijden.
Wutquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wel eens gehad doordat ik verkeerd op zadel terecht kwam met paardrijden.
Waar heb je die vandaan gehaald dan?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog een plastic literfles met 'bier' staan maar ik durf het niet aan daar aan te beginnen. Dan maar wijn.
Gekregen met Sinterklaas.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan gehaald dan?
dat meisje komt gewoon even zijn haren knippen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Komt hier een of andere Europese zakenman met een geblondeerde Armeense het hotel binnenlopen. Even de timer op een uur en dan is het meisje weer beneden.
Past mooi bij Air's paarse, eenogige bangmaker.quote:
Niks mis mee.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Komt hier een of andere Europese zakenman met een geblondeerde Armeense het hotel binnenlopen. Even de timer op een uur en dan is het meisje weer beneden.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Past mooi bij Air's paarse, eenogige bangmaker.
Jij dus.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ooo. Dan lijkt het me iig wel veilig om te drinken.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Gekregen met Sinterklaas.Komt uit Duitsland.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hou het vanavond wel even bij de wijn.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ooo. Dan lijkt het me iig wel veilig om te drinken.
Verrassing als de broek uitgaat...quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets. Ongemakkelijk hoge hakken.
Kalende man. Dus snelle knipbeurt.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat meisje komt gewoon even zijn haren knippen.
heb niet gezegd welke harenquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kalende man. Dus snelle knipbeurt.
Ah. 1 van de gedeelde interessesquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verrassing als de broek uitgaat...
quote:
Ja hoi.quote:Healthy Fest is hét festival in Nederland waar sport, mind, food én friends samenkomen
Hele dag naar m'n schoenen kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat trekt ie niet. Zoveel fitgirls in yogapants.
Loopt ie de hele dag kwijlend rond
schoenenstarendquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat trekt ie niet. Zoveel fitgirls in yogapants.
Loopt ie de hele dag kwijlend rond
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Squatmeisje moest er wel om lachen en begreep het wel toen ik dat uitlegde.
daawwhhquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hele dag naar m'n schoenen kijken.
Geile move wel.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat naar de schoenen staren als er vlak voor je iemand hipthrusts ligt te doen op de grond.
Dino is een platvoetjequote:Op donderdag 29 maart 2018 22:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]Dino toch. Ik kan me jou echt niet zo verlegen voorstellen
Tegenvaller wel.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dino is een platvoetjeziet er stoer uit maar is heeeeeel lief en gevoelig
air toch?quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb geen geile boyz bij mijn workout
Beetje zeesterren is geen workout.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wie verzint dit soort onzin?quote:
Gluten zijn slecht voor jequote:Op donderdag 29 maart 2018 22:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
naja, de oefening zelf is wel een goede voor de glutes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je dikke kont van ja.
Ja dat blijktquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je dikke kont van ja.heb ik die daarvan??
![]()
Wut?quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zijn vrij verkrijgbaar op de interwebs vernam ik van de week.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Goede kont welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je dikke kont van ja.
mag het weten
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oja, dat zei je alquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze doet nog wel eens modellenwerk.
Fax kruipt nu huilend in een hoekjequote:Op donderdag 29 maart 2018 22:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze doet nog wel eens modellenwerk.
Ok Olivier B. Bommelquote:
Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
Kunnen die kleuterplaatjes niet achterwege blijven? Lijkt net alsof hier een zeker persoon weer is
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
Kunnen die kleuterplaatjes niet achterwege blijven? Lijkt net alsof hier een zeker persoon weer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |