Uhuh.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja jij deed die in het Duits en gewoon hoogste score he
waarom zou dat nu niet meer lukken?quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:50 schreef Lot88 het volgende:
zo eens kijken of ik mijn haar nog zelf kan invlechtenvroeger kon ik dat
ooit
lang geledenquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zou dat nu niet meer lukken?
jouw haarquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:02 schreef Elvi het volgende:
Ik kan nog steeds niks met mn haarVolgens mij moet het gewoon langer zijn ofzo.
Dinsdag extra hard werken dus.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Waarom denk ik dat het vrijdag is.
Waarom zijn veel bedrijven morgen dicht en hebben ze m'n vragen niet beantwoord over een deadline van dinsdag.
Wij zijn dotjes.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje gelijk heeft ze wel natuurlijk.
Beetje popcorn waardig verhaal?quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jou ookniet hagridquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dat zal ik niet ontkennenquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dotjes op een CAT scan misschien.
We hebben aan je gedacht tijdens de meet. Als je was meegegaan had je tegenover me gezeten.quote:
de stoel was nu leeg?quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben aan je gedacht tijdens de meet. Als je was meegegaan had je tegenover me gezeten.
uur van mijn leven verloren :’)quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Moet altijd zo hard lachen om dit soort compilaties met memes tussendoor.
ik ben caviahokken aan het schoonmaken, geen zin inquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:44 schreef MissMSX het volgende:
De deur nog uit moeten terwijl je liever op de bank gaat vegeteren
Same here, eerste paar weken zomertijd ben ik de weg kwijtquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben helemaal van de leg van dat licht 's avonds.
ik heb sowieso een langer jetlag gevoel dan normaalquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben helemaa van de leg van dat licht 's avonds. Ben nu maar eens aan het eten begonnen.
Je hebt m'n autocorrectfaal verbeterdquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Same here, eerste paar weken zomertijd ben ik de weg kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |