Kut voor jequote:Op donderdag 29 maart 2018 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
Kotsen als mensen mij zien is inderdaad wel een redelijk voorkomend probleem.
Altijd een goede naam.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Nieuwe vis voor in het aquarium gekocht vandaag.
Hij heet Bob.
Ligt eraan hoe dichtbij ze staanquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lullig voor de anderen eigenlijk
Bob is altijd een toffe naam.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:17 schreef HostiMeister het volgende:
Bob is wel een toffe naam voor een vis.
Je bent zelf een Bob, Miranda.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bob is altijd een toffe naam.
Ik vind jou ook wel een Bob btw.
Ook altijd jaquote:
Prima hoor. Zou wel een Bob willen zijn, Henk.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent zelf een Bob, Miranda.
BONJOUR!quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben aan een online cursus Frans begonnen.Ik had ook gewoon op kunnen letten vroeger.
Oui.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben aan een online cursus Frans begonnen.Ik had ook gewoon op kunnen letten vroeger.
Voulez vous... *wink wink* ?quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:24 schreef Myraela het volgende:
Hon hon hon hon. Avec mon baguette? Tres explosive, non?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
Hon hon hon hon. Avec mon baguette? Tres explosive, non?
Houd jij het maar bij Duits. Met je Bratwurst.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ich habe das mit der Deutschen sprache. Lesen und verstehen ist nicht so schwierig.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al m'n talen meteen laten vallen.Ik begrijp nog best veel in het Frans, maar schrijven is echt een drama.
Die quiz in het museum.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ich habe das mit der Deutschen sprache. Lesen und verstehen ist nicht so schwierig.
En dan random hoofdletters en shit
Betty is your aunt...quote:
es tut mir leit, ich spreche keine Deutsch.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ich habe das mit der Deutschen sprache. Lesen und verstehen ist nicht so schwierig.
En dan random hoofdletters en shit
soixante-neuf!quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
filmpje van weis gevonden?quote:
Leedvermaak is helemaal jouw ding hè?quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Moet altijd zo hard lachen om dit soort compilaties met memes tussendoor.
Nee nog nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:45 schreef Trashcanman het volgende:
Elvi Garth Marenghi's darkplace al gecheckt?
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leedvermaak is helemaal jouw ding hè?
Ehm nee... Maar mocht dat zo zijn, good for youquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee nog nietstaat nog op m'n lijst. Nog 1 aflevering IT Crowd kijken en dan kijk ik of ik wat op YouTube kan vinden
Ik dacht trouwens even dat je vroeg of m'n dark place al gedekt was
Uhuh.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja jij deed die in het Duits en gewoon hoogste score he
waarom zou dat nu niet meer lukken?quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:50 schreef Lot88 het volgende:
zo eens kijken of ik mijn haar nog zelf kan invlechtenvroeger kon ik dat
ooit
lang geledenquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zou dat nu niet meer lukken?
jouw haarquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:02 schreef Elvi het volgende:
Ik kan nog steeds niks met mn haarVolgens mij moet het gewoon langer zijn ofzo.
Dinsdag extra hard werken dus.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Waarom denk ik dat het vrijdag is.
Waarom zijn veel bedrijven morgen dicht en hebben ze m'n vragen niet beantwoord over een deadline van dinsdag.
Wij zijn dotjes.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje gelijk heeft ze wel natuurlijk.
Beetje popcorn waardig verhaal?quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jou ookniet hagridquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dat zal ik niet ontkennenquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dotjes op een CAT scan misschien.
We hebben aan je gedacht tijdens de meet. Als je was meegegaan had je tegenover me gezeten.quote:
de stoel was nu leeg?quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben aan je gedacht tijdens de meet. Als je was meegegaan had je tegenover me gezeten.
uur van mijn leven verloren :’)quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Moet altijd zo hard lachen om dit soort compilaties met memes tussendoor.
ik ben caviahokken aan het schoonmaken, geen zin inquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:44 schreef MissMSX het volgende:
De deur nog uit moeten terwijl je liever op de bank gaat vegeteren
Same here, eerste paar weken zomertijd ben ik de weg kwijtquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben helemaal van de leg van dat licht 's avonds.
ik heb sowieso een langer jetlag gevoel dan normaalquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben helemaa van de leg van dat licht 's avonds. Ben nu maar eens aan het eten begonnen.
Je hebt m'n autocorrectfaal verbeterdquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Same here, eerste paar weken zomertijd ben ik de weg kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |