Past mooi bij Air's paarse, eenogige bangmaker.quote:
Niks mis mee.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Komt hier een of andere Europese zakenman met een geblondeerde Armeense het hotel binnenlopen. Even de timer op een uur en dan is het meisje weer beneden.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Past mooi bij Air's paarse, eenogige bangmaker.
Jij dus.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Komt hier een of andere Europese zakenman met een geblondeerde Armeense het hotel binnenlopen. Even de timer op een uur en dan is het meisje weer beneden.
Ooo. Dan lijkt het me iig wel veilig om te drinken.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Gekregen met Sinterklaas.Komt uit Duitsland.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hou het vanavond wel even bij de wijn.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ooo. Dan lijkt het me iig wel veilig om te drinken.
Verrassing als de broek uitgaat...quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets. Ongemakkelijk hoge hakken.
Kalende man. Dus snelle knipbeurt.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat meisje komt gewoon even zijn haren knippen.
heb niet gezegd welke harenquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kalende man. Dus snelle knipbeurt.
Ah. 1 van de gedeelde interessesquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verrassing als de broek uitgaat...
quote:
Ja hoi.quote:Healthy Fest is hét festival in Nederland waar sport, mind, food én friends samenkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |