Natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt m'n autocorrectfaal verbeterd![]()
Oh die heb ik ook gezien ja! Dat ene meisje is zo sneu; dat niemand haar komt ophalenquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben n docu serie aan het kijken over een of andere correctional facility voor meisjes.
e moeten respect leren hebben en niet vechten en schelden enzo.
En ze krijgen goedsdienstles van een of andere troel die steeds zegt dat God geen homo’s heeft geschapen en dat ze in zonde leven als ze wat met een vrouw krijgen enzo
ja, vind ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook gezien ja! Dat ene meisje is zo sneu; dat niemand haar komt ophalen
Ja bizar toch? Dat er dan geen pleeggezin is ofzo. Je kan dr toch niet vasthouden tot ze 18 is? En dan ineens loslaten en verwachten dat het wel goed komtquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, vind ik ook![]()
Dus dan blijf je maar langer vastzitten..
zoiets zat ik idd ook te denken...quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja bizar toch? Dat er dan geen pleeggezin is ofzo. Je kan dr toch niet vasthouden tot ze 18 is? En dan ineens loslaten en verwachten dat het wel goed komt
He wat? Je luistert Netflix?!quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoiets zat ik idd ook te denken...
Ik luister overigens alleen, als ik op de fiets zit, dus ik heb geen idee hoe iedereen eruit ziet
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben aan je gedacht tijdens de meet. Als je was meegegaan had je tegenover me gezeten.
Elvi wilde apart met Zwabber zittenquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]wat niemand die tegenover een van de leukste fokchicks wilde zitten?
Waren er hotelkamers geboekt?quote:
Neequote:Op donderdag 29 maart 2018 20:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]wat niemand die tegenover een van de leukste fokchicks wilde zitten?
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee![]()
Waarschijnlijk omdat ik eten jat. Gelukkig zat ik tussen Fax en Sting gesandwicht.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan ik noch ontkennen, noch bevestigen.
oeh heb je wel een wens gedaan?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee![]()
Waarschijnlijk omdat ik eten jat. Gelukkig zat ik tussen Fax en Sting gesandwicht.
elvi met zweepjequote:Op donderdag 29 maart 2018 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik laat graag wat over aan de fantasie.
zin in slagroom nu.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:46 schreef STING het volgende:
Keuringsdienst van waarde gaat over room
Verkopen ze dat gewoon in de supermarkt? Spuitbussen?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja ik woon dicht bij duitsland en vind slagroom zonder suiker gewoon lekkerder
Gewoon een boerka eroverquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je al meer over je cover-up?
Maar is neem ik aan alsnog wel zoet toch? Ik vind de slagroom in Duitsland nu niet anders smaken dan hier in Nederland ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja ik woon dicht bij duitsland en vind slagroom zonder suiker gewoon lekkerder
zwarte censuur balkquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja 5 uur zittenquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf nog nooit gezien in ieder geval.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verkopen ze dat gewoon in de supermarkt? Spuitbussen?
geen idee koop altijd zelfopklopquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verkopen ze dat gewoon in de supermarkt? Spuitbussen?
zonder suiker. Dus stuk minder zoet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Maar is neem ik aan alsnog wel zoet toch? Ik vind de slagroom in Duitsland nu niet anders smaken dan hier in Nederland ofzo
Vijf uur zitten en tien uur vozen?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja 5 uur zittenkrijg als het goed is aankomende week een voorstel tekening op de mail. Hij heeft een foto gemaakt van mijn huidige en opgeschreven wat ik wil
Hij mag wel 10 uur aan mij zitten
klinkt goedquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf uur zitten en tien uur vozen?
Ze betaald in naturaquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf uur zitten en tien uur vozen?
Geile donderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |