Zonder TCP is het ook maar een asshole.quote:
Ezelsbruggetje: Frau Höllequote:Op woensdag 21 maart 2018 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Hölle is vrouwelijk (whehehe) dus je hebt gelijk.
Huehuequote:Op woensdag 21 maart 2018 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zonder TCP is het ook maar een asshole.
Ik ga dan niet huilen, maar anderenquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Huilen van liefde is misschien niet zo best voor je ruige mannelijke imago, maar het laat ook een kwetsbare kant zien. Dat mag er ook zijn toch
Snap ik, ik bedoelde met je ook niet jou zeg maar. Misschien moet ik uit gaan loggen ofzo, vandaag is niet mijn helderste dag qua overkomen geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga dan niet huilen, maar anderen
Wat ga je stemmen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap ik, ik bedoelde met je ook niet jou zeg maar. Misschien moet ik uit gaan loggen ofzo, vandaag is niet mijn helderste dag qua overkomen geloof ikEn ik moet nog stemmen, dat ook nog
Ditoquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lokale partij en natuurlijk een nee. En jij?
GMquote:
Zou ik ook moeten doen eigenlijk. Google net wat kandidaten en er zit toch ook wel de nodige soapachtige taferelen bij zegquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:13 schreef MissMSX het volgende:
Vandeweek lekker m'n Twitter bijwerken met de nieuwe raadsleden enzo en dan weer genieten van de lokale politiek
Het is tragisch en vermakelijk tegelijk. Net FOK!quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
GM
[..]
Zou ik ook moeten doen eigenlijk. Google net wat kandidaten en er zit toch ook wel de nodige soapachtige taferelen bij zeg
Is het een leuk meisje? Dan loket. Is het geen leuk meisje? Dan, kan Harman hem niet in bewaring houden?quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:39 schreef Californium het volgende:
Ik heb een USB stick gevonden dus ik wilde het meisje mailen dat ik m gevonden heb maar ga morgen weer naar Groningen. Zou ik m aan een loket bij de NS kunnen geven ofzo?
Maar Fok! is niet mijn volksvertegenwoordigingquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is tragisch en vermakelijk tegelijk. Net FOK!
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 21 maart 2018 17:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar Fok! is niet mijn volksvertegenwoordiging
ik heb even rondgezocht op de USB op zoek naar info maar ze is nog geen 22 dusquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het een leuk meisje? Dan loket. Is het geen leuk meisje? Dan, kan Harman hem niet in bewaring houden?
Kan ze nog steeds ernstig onaantrekkelijk zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:43 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb even rondgezocht op de USB op zoek naar info maar ze is nog geen 22 dus
Zie editquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ze nog steeds ernstig onaantrekkelijk zijn
Ik moet ineens denken aan dat verhaal over die Amerikaanse en zijn collega's, dus slecht idee...quote:
Meer gentleman dan Hosti zich toen gedroeg, krijg je het niet hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat verhaal over die Amerikaanse en zijn collega's, dus slecht idee...
Welk verhaalquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat verhaal over die Amerikaanse en zijn collega's, dus slecht idee...
Horny Hosti stories.quote:
True truequote:Op woensdag 21 maart 2018 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer gentleman dan Hosti zich toen gedroeg, krijg je het niet hoor.
Ook wel bekend als Hosti Cocktalesquote:
De pener van Hosti met een kruimel vergelijkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:13 schreef MissMSX het volgende:
Man, je gooit een kruimel worst en de honden vliegen erop af
Zonder uitzondering smeuïg... Als pimolkaas...quote:
De bloedlul der bloedlullen hèquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De pener van Hosti met een kruimel vergelijken
Eerst denk je dat het een bloedlul is, en dan blijkt het een vleeslul. Zo groot!quote:
Ingewikkeldquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst denk je dat het een bloedlul is, en dan blijkt het een vleeslul. Zo groot!
Hopelijk toch niet met een verbandjequote:Op woensdag 21 maart 2018 18:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel zo veilig dat ie ingepakt is, better safe than sorry
Is het niet causaal, dan maar stichting correlatiequote:Op woensdag 21 maart 2018 18:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hopelijk toch niet met een verbandje
Fuck.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is het niet causaal, dan maar stichting correlatie
quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik wil een keer een badmeet met jou. Bad wat meer dan groot genoeg is voor twee en dan soaken en relaxen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bad![]()
Lavendel![]()
Lang weekend![]()
Ik heb teruggemopperd tegen collega/manager en hij zei sorry tegen me omdat ie eerst mopperde
maar dan ga je meestal blootquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil een keer een badmeet met jou. Bad wat meer dan groot genoeg is voor twee en dan soaken en relaxen.
Oh nee. De eerste barstjes in de relatiequote:Op woensdag 21 maart 2018 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga me niet scheren vandaag.
En ik moet nog stemmenAdo is al geweest
we doen dat altijd samen
nee, het was juist de lijm die ons samen hieldquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh nee. De eerste barstjes in de relatie
Je zei dat je niet helemaal helder was vandaagquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Belachelijk dat dit kan. Ik ga nu stemmen, dus geniet van je bad en tot laterquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom was de pamflet van DENK alleen in het Turks? Ik kan het dan niet lezen
Misschien gaat hij stemvreemdquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga me niet scheren vandaag.
En ik moet nog stemmenAdo is al geweest
we doen dat altijd samen
Whut?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom was de pamflet van DENK alleen in het Turks? Ik kan het dan niet lezen
überhaupt niet, maar eindelijk heb ik dan 1 succesje geboekt vandaag whooptidooquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zei dat je niet helemaal helder was vandaag
Hij is goed te pruimen (huehue) naakt hoorquote:
Waarom lokaal eigenlijk?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
überhaupt niet, maar eindelijk heb ik dan 1 succesje geboekt vandaag whooptidooIk ga toch maar voor andere lokale partij stemmen btw
Heb je op Richard gestemd?quote:
dat geloof ik wel, maar... naakt!quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is goed te pruimen (huehue) naakt hoor
we kregen n pamflet in de bus van denk waar ik niks van kan maken omdat ik geen Turks kan lezen.quote:
Lekker toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat geloof ik wel, maar... naakt!
Ernstig welquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
we kregen n pamflet in de bus van denk waar ik niks van kan maken omdat ik geen Turks kan lezen.
ik moet volgens de stemwijzer op de sp stemmenquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik kots een beetje op de landelijke partijen die campagne gaan voeren voor lokale verkiezingen
dan kunnen jullie beter samen gaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker toch?
Sauna erbij. Samen lekker zweten...
Ik word er spontaan opgewonden van
quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hey you, wat fijn dat je er ook weer eens bent
Daarom op een lokale partij stemmenquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik kots een beetje op de landelijke partijen die campagne gaan voeren voor lokale verkiezingen
pics?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
we kregen n pamflet in de bus van denk waar ik niks van kan maken omdat ik geen Turks kan lezen.
ik snap het vooral ook nietquote:
Ik gok iets christelijks.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar de uitslag.
Dit is toch al zo sinds de jaren 90?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe dan in ieder geval twee-/drie-/viertalig ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb t al weggegooid.quote:
Lotquote:
volledig Turks? Volgens mij meestal wel beide toch? Of t zelfde aanplakbiljet in twee talen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is toch al zo sinds de jaren 90?
Ook aanplakbiljetten in het Turks.
Super!quote:
o gefeli! Pics?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Super!
Gister 'even' een huis gekocht![]()
Zie appquote:
ahquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zie app![]()
Hoorde gisterochtend ook dat ik per 1 juni uit mn eigen huis moet. Overdracht nu op 24 mei staan dus komt perfect uit
Plek zatquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ahzie de uitnodiging voor de fokhousewarming wel verschijnen he?
Ik wil op de zebrakamer slapenquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Plek zatDat zou een gezellige bedoeling worden
Ja hallowquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zie app![]()
Hoorde gisterochtend ook dat ik per 1 juni uit mn eigen huis moet. Overdracht nu op 24 mei staan dus komt perfect uit
Beetje meteen de master bedroom inpikkenquote:
niks van gemerktquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:51 schreef Weissmania het volgende:
ING heeft de dubbele boekingen al weer terug gestortbest snel nog
jij weet als geen ander dat ik dat verdien, tochquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Beetje meteen de master bedroom inpikken![]()
Jij nooitquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hallow![]()
. Ben ik uit de gratie of wa
Rood, jeukend en soms een licht branderig gevoel. Heel vervelend. Dank je voor je belangstellingquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar de uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |