maar dan ga je meestal blootquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil een keer een badmeet met jou. Bad wat meer dan groot genoeg is voor twee en dan soaken en relaxen.
Oh nee. De eerste barstjes in de relatiequote:Op woensdag 21 maart 2018 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga me niet scheren vandaag.
En ik moet nog stemmenAdo is al geweest
we doen dat altijd samen
nee, het was juist de lijm die ons samen hieldquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh nee. De eerste barstjes in de relatie
Je zei dat je niet helemaal helder was vandaagquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is het niet causaal, dan maar stichting correlatie
Belachelijk dat dit kan. Ik ga nu stemmen, dus geniet van je bad en tot laterquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom was de pamflet van DENK alleen in het Turks? Ik kan het dan niet lezen
Misschien gaat hij stemvreemdquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga me niet scheren vandaag.
En ik moet nog stemmenAdo is al geweest
we doen dat altijd samen
Whut?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom was de pamflet van DENK alleen in het Turks? Ik kan het dan niet lezen
überhaupt niet, maar eindelijk heb ik dan 1 succesje geboekt vandaag whooptidooquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zei dat je niet helemaal helder was vandaag
Hij is goed te pruimen (huehue) naakt hoorquote:
Waarom lokaal eigenlijk?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
überhaupt niet, maar eindelijk heb ik dan 1 succesje geboekt vandaag whooptidooIk ga toch maar voor andere lokale partij stemmen btw
Heb je op Richard gestemd?quote:
dat geloof ik wel, maar... naakt!quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is goed te pruimen (huehue) naakt hoor
we kregen n pamflet in de bus van denk waar ik niks van kan maken omdat ik geen Turks kan lezen.quote:
Lekker toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat geloof ik wel, maar... naakt!
Ernstig welquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
we kregen n pamflet in de bus van denk waar ik niks van kan maken omdat ik geen Turks kan lezen.
ik moet volgens de stemwijzer op de sp stemmenquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik kots een beetje op de landelijke partijen die campagne gaan voeren voor lokale verkiezingen
dan kunnen jullie beter samen gaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker toch?
Sauna erbij. Samen lekker zweten...
Ik word er spontaan opgewonden van
quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hey you, wat fijn dat je er ook weer eens bent
Daarom op een lokale partij stemmenquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik kots een beetje op de landelijke partijen die campagne gaan voeren voor lokale verkiezingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |