Zonder TCP is het ook maar een asshole.quote:
Ezelsbruggetje: Frau Höllequote:Op woensdag 21 maart 2018 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Hölle is vrouwelijk (whehehe) dus je hebt gelijk.
Huehuequote:Op woensdag 21 maart 2018 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zonder TCP is het ook maar een asshole.
Ik ga dan niet huilen, maar anderenquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Huilen van liefde is misschien niet zo best voor je ruige mannelijke imago, maar het laat ook een kwetsbare kant zien. Dat mag er ook zijn toch
Snap ik, ik bedoelde met je ook niet jou zeg maar. Misschien moet ik uit gaan loggen ofzo, vandaag is niet mijn helderste dag qua overkomen geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga dan niet huilen, maar anderen
Wat ga je stemmen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap ik, ik bedoelde met je ook niet jou zeg maar. Misschien moet ik uit gaan loggen ofzo, vandaag is niet mijn helderste dag qua overkomen geloof ikEn ik moet nog stemmen, dat ook nog
Ditoquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lokale partij en natuurlijk een nee. En jij?
GMquote:
Zou ik ook moeten doen eigenlijk. Google net wat kandidaten en er zit toch ook wel de nodige soapachtige taferelen bij zegquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:13 schreef MissMSX het volgende:
Vandeweek lekker m'n Twitter bijwerken met de nieuwe raadsleden enzo en dan weer genieten van de lokale politiek
Het is tragisch en vermakelijk tegelijk. Net FOK!quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
GM
[..]
Zou ik ook moeten doen eigenlijk. Google net wat kandidaten en er zit toch ook wel de nodige soapachtige taferelen bij zeg
Is het een leuk meisje? Dan loket. Is het geen leuk meisje? Dan, kan Harman hem niet in bewaring houden?quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:39 schreef Californium het volgende:
Ik heb een USB stick gevonden dus ik wilde het meisje mailen dat ik m gevonden heb maar ga morgen weer naar Groningen. Zou ik m aan een loket bij de NS kunnen geven ofzo?
Maar Fok! is niet mijn volksvertegenwoordigingquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is tragisch en vermakelijk tegelijk. Net FOK!
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 21 maart 2018 17:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar Fok! is niet mijn volksvertegenwoordiging
ik heb even rondgezocht op de USB op zoek naar info maar ze is nog geen 22 dusquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het een leuk meisje? Dan loket. Is het geen leuk meisje? Dan, kan Harman hem niet in bewaring houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |