Kan ze nog steeds ernstig onaantrekkelijk zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:43 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb even rondgezocht op de USB op zoek naar info maar ze is nog geen 22 dus
Zie editquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ze nog steeds ernstig onaantrekkelijk zijn
Ik moet ineens denken aan dat verhaal over die Amerikaanse en zijn collega's, dus slecht idee...quote:
Meer gentleman dan Hosti zich toen gedroeg, krijg je het niet hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat verhaal over die Amerikaanse en zijn collega's, dus slecht idee...
Welk verhaalquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat verhaal over die Amerikaanse en zijn collega's, dus slecht idee...
Horny Hosti stories.quote:
True truequote:Op woensdag 21 maart 2018 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer gentleman dan Hosti zich toen gedroeg, krijg je het niet hoor.
Ook wel bekend als Hosti Cocktalesquote:
De pener van Hosti met een kruimel vergelijkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:13 schreef MissMSX het volgende:
Man, je gooit een kruimel worst en de honden vliegen erop af
Zonder uitzondering smeuïg... Als pimolkaas...quote:
De bloedlul der bloedlullen hèquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De pener van Hosti met een kruimel vergelijken
Eerst denk je dat het een bloedlul is, en dan blijkt het een vleeslul. Zo groot!quote:
Ingewikkeldquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst denk je dat het een bloedlul is, en dan blijkt het een vleeslul. Zo groot!
Hopelijk toch niet met een verbandjequote:Op woensdag 21 maart 2018 18:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel zo veilig dat ie ingepakt is, better safe than sorry
Is het niet causaal, dan maar stichting correlatiequote:Op woensdag 21 maart 2018 18:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hopelijk toch niet met een verbandje
Fuck.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is het niet causaal, dan maar stichting correlatie
quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik wil een keer een badmeet met jou. Bad wat meer dan groot genoeg is voor twee en dan soaken en relaxen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bad![]()
Lavendel![]()
Lang weekend![]()
Ik heb teruggemopperd tegen collega/manager en hij zei sorry tegen me omdat ie eerst mopperde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |