pics?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
we kregen n pamflet in de bus van denk waar ik niks van kan maken omdat ik geen Turks kan lezen.
ik snap het vooral ook nietquote:
Ik gok iets christelijks.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar de uitslag.
Dit is toch al zo sinds de jaren 90?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
we kregen n pamflet in de bus van denk waar ik niks van kan maken omdat ik geen Turks kan lezen.
Doe dan in ieder geval twee-/drie-/viertalig ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb t al weggegooid.quote:
Lotquote:
volledig Turks? Volgens mij meestal wel beide toch? Of t zelfde aanplakbiljet in twee talen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is toch al zo sinds de jaren 90?
Ook aanplakbiljetten in het Turks.
Super!quote:
o gefeli! Pics?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Super!
Gister 'even' een huis gekocht![]()
Zie appquote:
ahquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zie app![]()
Hoorde gisterochtend ook dat ik per 1 juni uit mn eigen huis moet. Overdracht nu op 24 mei staan dus komt perfect uit
Plek zatquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ahzie de uitnodiging voor de fokhousewarming wel verschijnen he?
Ik wil op de zebrakamer slapenquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Plek zatDat zou een gezellige bedoeling worden
Ja hallowquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zie app![]()
Hoorde gisterochtend ook dat ik per 1 juni uit mn eigen huis moet. Overdracht nu op 24 mei staan dus komt perfect uit
Beetje meteen de master bedroom inpikkenquote:
niks van gemerktquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:51 schreef Weissmania het volgende:
ING heeft de dubbele boekingen al weer terug gestortbest snel nog
jij weet als geen ander dat ik dat verdien, tochquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Beetje meteen de master bedroom inpikken![]()
Jij nooitquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hallow![]()
. Ben ik uit de gratie of wa
Rood, jeukend en soms een licht branderig gevoel. Heel vervelend. Dank je voor je belangstellingquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar de uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |