Nee, dit is een nieuwe ondergrensquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje te vroeg gejuicht jongens?
mwah dat vind ik niet maar dit is wel de slechtste wedstrijd in de competitie, zwakker dan Heerenveen uitquote:
En daarna nog Malen erin waar je bij zo'n potje geen ene tyfus aan hebt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:08 schreef TehRocks het volgende:
Krijgen we zo ook nog Sam Lammers genot, die in een nog lager tempo speelt dan Pereiro
Het is gewoon ook een erg slechte scheidsrechter. Waarom hij door de KNVB als topscheids gezien wordt ontgaat mij volledig.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:11 schreef BadderHaring het volgende:
Totaal belachelijk deze pingel, totaal belachelijk.
Niet dat het er wat toe doet.
Nou ja, nu is wel alle spanning eruit.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was geen pingel maar ja ook zonder had je nooit gewonnen dus tis maar goed dat ie dan nu komt
Welke spanning?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, nu is wel alle spanning eruit.
had inderdaad niet het idee dat PSV nog kans maaktequote:
Jij zag het aankomen, waarom kwam je met het Cocu-statement niet ook toen meteen aan?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:15 schreef Scarface88 het volgende:
Dit is het keerpunt in de titelstrijd. Cocu out.
Wellicht is deze wedstrijd, met deze opstelling en ploeg met deze instelling niet het moment om de scheidsrechter de schuld te geven.quote:
Als PSV een treffer had gemaakt bij 2-0 had er nog wat kunnen gebeuren. Nu is het hoe dan ook klaar.quote:
Kan gebeuren dit. Gaat echt niet zo tegen die twee ploegenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Met dit voetbal mag je blij zijn als je thuis van VVV en NAC gaat winnen
misschien is dit wel effe goed om de boys op scherp te zettenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Met dit voetbal mag je blij zijn als je thuis van VVV en NAC gaat winnen
Nou Den Haag uit, AZ, Ajax, NAC.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:14 schreef hiburg het volgende:
Ondanks dit worden ze nog wel kampioen hoor... was zeker geen penalty net.
Penalty of niet, alsnog heb je twee goals meer tegen gekregen en zelf er geen gemaakt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als PSV een treffer had gemaakt bij 2-0 had er nog wat kunnen gebeuren. Nu is het hoe dan ook klaar.
Maar ongeacht: als je op deze manier een penalty geeft ben je ongeschikt om op dit niveau te mogen fluiten.
Dit zet ze juist op scherp denk ikquote:
Dat zijn er maar een paarquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:18 schreef Vasion het volgende:
De arrogantie zal hier ook stukken minder zijn nu jullie weer heerlijk met beide benen op de grond zijn gezet
Het is te hopen. Dit is geen tikkie, maar een flinke beuk hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zet ze juist op scherp denk ik
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat hij gewoon ook wel had moeten weten dat hij deze niet had mogen geven. Of het nou 2-0 is, 4-0, of 0-4.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Penalty of niet, alsnog heb je twee goals meer tegen gekregen en zelf er geen gemaakt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:19 schreef Scarface88 het volgende:
Had niks anders verwacht van de satellietclub van Ajax.
Nog steeds 487 punten voor op Feyenoord en ook zoiets op Ajax. Nog altijd de allerallerbeste van de hele wereld. KAMPIOENEN OLEE OLEEE!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:18 schreef Vasion het volgende:
De arrogantie zal hier ook stukken minder zijn nu jullie weer heerlijk met beide benen op de grond zijn gezet
No shit. Ommekeer in de titelstrijd tenzij Ajax morgen verliest maar die winnen altijd 5-0 van Heerenveen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:18 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, dit is een tik. En dit gaat doorwerken.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:19 schreef Scarface88 het volgende:
Had niks anders verwacht van de satellietclub van Ajax.
Onzin.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:18 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, dit is een tik. En dit gaat doorwerken.
Lijkt me ook, zeg ik als Willem II'er met PSV sympathiequote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zet ze juist op scherp denk ik
twitter:troostjohn twitterde op zaterdag 10-03-2018 om 18:47:01#WILpsv Gaat W2 zoals eerder vooraf aangekondigd bij Ajax -W2 1-2 de eerste overwinning ooit in de arena, zorgen voor de mega verrassing tegen PSV waardoor alles weer open is? De verbinding met de onzichtbare goddelijke geest bepaalt dat! Wie heeft de FLOW? 'Mijn' psv of W2. reageer retweet
Is het ooit bij je opgekomen dat zulke dingen elke club kan overkomen?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:20 schreef Cherni het volgende:
man man 4-0. Schandalig als je op de eerste plaats staat en dit tegen Willem 4. Kom op zeg.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
twitter:troostjohn twitterde op zaterdag 10-03-2018 om 18:47:01#WILpsv Gaat W2 zoals eerder vooraf aangekondigd bij Ajax -W2 1-2 de eerste overwinning ooit in de arena, zorgen voor de mega verrassing tegen PSV waardoor alles weer open is? De verbinding met de onzichtbare goddelijke geest bepaalt dat! Wie heeft de FLOW? 'Mijn' psv of W2. reageer retweet
4-0 kan echt niet, daar zijn geen excuses voor. En het kan nog erger wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Is het ooit bij je opgekomen dat zulke dingen elke club kan overkomen?
Ik je moederquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Fran Sol pakt PSV keihard van achteren boys
Die onzichtbare goddelijke geest, heet die toevallig Pereiro?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
Tja, de Eredivisie. Zeker dit seizoen is eigenlijk geen team waardig om kampioen te worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:20 schreef Cherni het volgende:
man man 4-0. Schandalig als je op de eerste plaats staat en dit tegen Willem 4. Kom op zeg.
Nig erger dan 0 punten? Tsjonge!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4-0 kan echt niet, daar zijn geen excuses voor. En het kan nog erger worden
Ik ben naar WIDM over gegaan ivm tijdsbeperkingen om allebei te kunnen zien vanavond. Anders had ik het wel uit gezetenquote:
Successupporter ben je dus. En niet in het stadion, niet eens Fox, nee gewoon nog streamen ook.quote:
Jamaar hij woont in Amerika.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Successupporter ben je dus. En niet in het stadion, niet eens Fox, nee gewoon nog streamen ook.Maar wel de grootste klager over PSV.
Ja ik begrijp ook niet waarom hij elke 2 weken niet ff overvliegt vanuit USA. En Tilburg is nog vlakbij eindhoven ook!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Successupporter ben je dus. En niet in het stadion, niet eens Fox, nee gewoon nog streamen ook.Maar wel de grootste klager over PSV.
5 hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu nog 4 maken.
Dat zou wat zijn he jongens.
In een land wonen waar de doodstraf ingevoerd is, vind ik best belachelijk ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja ik begrijp ook niet waarom hij elke 2 weken niet ff overvliegt vanuit USA. En Willem is nog vlakbij eindhoven ook!
Belachelijk!
Alles om Ajax kampioen te maken!11!!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
Mooie is dat Willem II ook na de 3-0 gewoon door bleef gaan voor de vierde.
Nee man, gewoon karakter die gasten. Die willen in de Eredivisie blijven en daar horen ze ook thuis. Mooie club.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alles om Ajax kampioen te maken!11!!
nooitquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alles om Ajax kampioen te maken!11!!
Van der Looi, keer neer en zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
Mooie is dat Willem II ook na de 3-0 gewoon door bleef gaan voor de vierde.
Voor het eerst dit seizoen wel hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee man, gewoon karakter die gasten. Die willen in de Eredivisie blijven en daar horen ze ook thuis. Mooie club.
Ajax gaat niet winnen in Eindhoven.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:30 schreef Scarface88 het volgende:
On the bright side. Mochten we de titel nu weg geven is dit hopelijk het einde van het Brands, Topsport Toon en Cocu tijdperk.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee man, gewoon karakter die gasten. Die willen in de Eredivisie blijven en daar horen ze ook thuis. Mooie club.
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Die Lewis is toch tig keer beter dan Brenet?
Weer strafschopquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer. What happened?
Wedstrijdje of 15 laten staan aldus Buitendam.quote:
Nee, ik gun ze deze drie punten niet. Ik gun het ze dat ze in de Eredivisie blijven.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:31 schreef Vasion het volgende:
[..]Afgedroogd worden en dan maar roepen ''ach gun het ze wel hoor, mooi club!!''
Damn. Nou die kunnen we wel afschrijven. 6 miljoen weg. AZ lacht zich kapot.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, ik gun ze deze drie punten niet. Ik gun het ze dat ze in de Eredivisie blijven.
Proficiat met de punten!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]![]()
En Tilburg hoopt dat jullie alsnog kampioen worden
Bedankt Paraquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]![]()
En Tilburg hoopt dat jullie alsnog kampioen worden
Bedankt dat jullie de "Jaarlijke AZ-aankoop" traditie van ons hebben overgenomen haha. HAHAHA.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Damn. Nou die kunnen we wel afschrijven. 6 miljoen weg. AZ lacht zich kapot.
Na uitschakeling in de eerste Europese voorronde, een selectie samengesteld van gemeentegeld en een seizoen lang ruk voetbal. Toppertjes hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:35 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ach we staan gelukkig eerste en niet vijfde
5-0quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:36 schreef TLC het volgende:
Dadelijk kampioen worden maar dan heb je toch met 4-0 verloren van Willem II
Ik zou t in stilte vieren
Sterkte met het verwerken van deze klap, makker.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:36 schreef BadderHaring het volgende:
Brenet NOOIT MEER
Luckassen NOOIT MEER
Dit voelt als het tegenovergestelde van de 10-0 tegen Feyenoord destijds.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zit even te bedenken maar dit is toch echt de schandaligste nederlaag in een jaar of 10? Je speelt wel tegen Willem 2 he..
Ze winnen maar mooi ff van de kampioenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zit even te bedenken maar dit is toch echt de schandaligste nederlaag in een jaar of 10? Je speelt wel tegen Willem 2 he..
Ik kan me zo een wedstrijd eerlijk gezegd niet herinneren.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
ja ja 5-0 En weer rood. Goed voor de moraal ook. Gewoon een vernedering.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Is het ooit bij je opgekomen dat zulke dingen elke club kan overkomen?
Deze zomer zullen we ook wel weer voor miljoenen spenderen in Alkmaar. Niet gek ook met een staff dat compleet ex-AZ is. Elk jaar geld over de balk voor B-garnituur.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt dat jullie de "Jaarlijke AZ-aankoop" traditie van ons hebben overgenomen haha. HAHAHA.
Dit lijkt me juist niet goed voor het moraal.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:38 schreef Cherni het volgende:
[..]
ja ja 5-0 En weer rood. Goed voor de moraal ook.
Die CL miljoenen moet je ergens aan spenderen. Nu hoeven jullie tenminste niet de lucht boven het stadion te verkopen lol.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Deze zomer zullen we ook wel weer voor miljoenen spenderen in Alkmaar. Niet gek ook met een staff dat compleet ex-AZ is. Elk jaar geld over de balk voor B-garnituur.
Ingecalculeerd. Cocu is een goede vriend van Robbemond en gunt hem dat.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Willem II bezorgde PSV de grootste nederlaag sinds 1964 (5-0 tegen Ajax)
Denken dat je er al bent.quote:
Dat bedoel ik er ook mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit lijkt me juist niet goed voor het moraal.
Oh ok sorry dat ik je verkeerd begreep.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hahahahahahahaha
Tering noob
Kut saai dood uitvak ook. Ik heb ze alleen gehoord voordat de wedstrijd begonnen was.
Als PSV alsnog kampioen wordt neem jij voor een jaar een PSV UI.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Na Ajax-thuis sta je met wat geluk nog 1 punt voor, waarna het definitief verspeeld kan worden.
Met beide beentjes op de grond.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAR IS BADDERHARRYYY
IN IN ZIJN HOLLETJE GEKROGEN OFZO.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal niet gelfatteerdquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Denken dat je er al bent.
Luckassen opstellen.
Inhouden in de duels op beslissende momenten.
Brenet.
Uitslag is geflatteerd, maar op een punt had je geen moment recht.
Nee hoor Klaas die us er gewoon. Al de hele avond. Hij draagt zijn verlies als een echte kerel.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAR IS BADDERHARRYYY
IN IN ZIJN HOLLETJE GEKROGEN OFZO.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Simpel: iedereen was slap. De eerste goal kan omdat Van Ginkel zijn man laat lopen. De tweede omdat Pereiro zijn been intrekt. Ja, en dat was de gehele wedstrijd zo.quote:
Dan nog is dit wel heel extreem hoor. 2-0, 3-0 maar 5-0???quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Denken dat je er al bent.
Luckassen opstellen.
Inhouden in de duels op beslissende momenten.
Brenet.
Uitslag is geflatteerd, maar op een punt had je geen moment recht.
Helemaal mee eensch (als psv fan). En dit maal echt schijtbakkenvoetbal.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
helemaal niet gelfatteerd
lekker denken dat je op de counter kan gaan voetballen elke wedstrijd
het pakte nu is een keer goed verkeerd uit...
deze wedstrijd had psv kunnen winnen als ze gelijk bij start gewoon waren gaan voetballen
schijtbakkenvoetbal
Wil je nog even terugkomen op je Luckassen uitspraak?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:41 schreef Buitendam het volgende:
Kampioenschap vieren vreet gewoon energie. Kan gebeuren.
Klopt. Het was ook wat geflatteerd. Maar ja, gemakzuchtig.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan nog is dit wel heel extreem hoor. 2-0, 3-0 maar 5-0???
Sterkte met de nederlaag, Lans. Bij dezen bied ik ook mijn excuses aan voor mijn uitspraken vorige week.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor Klaas die us er gewoon. Al de hele avond. Hij draagt zijn verlies als een echte kerel.
Doemdenker. Dit zou een keer gaan gebeuren. Als je vask zo ruk speelt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Na Ajax-thuis sta je met wat geluk nog 1 punt voor, waarna het definitief verspeeld kan worden.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:42 schreef PSVCL het volgende:
kijk ze blij zijn dan
PSV staat nog steeds gewoon met 10 punten los
De beste heeft gewonnen vandaag.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterkte met de nederlaag, Lans. Bij dezen bied ik ook mijn excuses aan voor mijn uitspraken vorige week.
Klopt.quote:
Mag ik stellen dat het deels inzet was? Normaal ben ik fel tegenstander van dat soort excuses, maar als je bijvoorbeeld die 2-0 van Sol zag.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De beste heeft gewonnen vandaag.
Na 1 wedstrijdje? Te opportunistisch. Maar dat het tot nu toe nergens op lijkt is duidelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wil je nog even terugkomen op je Luckassen uitspraak?
Vooral inzet. Hoe Pereiro inhoudt bij die 4e(?) Echt genant.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik stellen dat het deels inzet was? Normaal ben ik fel tegenstander van dat soort excuses, maar als je bijvoorbeeld die 2-0 van Sol zag.
Inzet is sowieso altijd belangrijk, vandaag weinig gezienquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik stellen dat het deels inzet was? Normaal ben ik fel tegenstander van dat soort excuses, maar als je bijvoorbeeld die 2-0 van Sol zag.
Dat en Brenet en Luckassen. Dit had vorige week tegen Utrecht natuurlijk ook al kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu huilie huilie doen in feedback.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor Klaas die us er gewoon. Al de hele avond. Hij draagt zijn verlies als een echte kerel.
Ik beschouw inzet als een basisprincipe.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Inzet is sowieso altijd belangrijk, vandaag weinig gezien
Wel grappig dat uitgerekend jij daar iets over zegt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
En nu huilie huilie doen in feedback.Hypocriet mannetje ook hoor die Badder
Kom op man!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijdje? Te opportunistisch. Maar dat het tot nu toe nergens op lijkt is duidelijk.
Jij bent echt gefrustreerd hequote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel grappig dat uitgerekend jij daar iets over zegt.
Reageer er nu gewoon niet op.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel grappig dat uitgerekend jij daar iets over zegt.
Oke, waar komt dit vandaan?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:46 schreef TLC het volgende:
Volgend seizoen Danny Blind als nieuwe trainer
Eens, zonder inzet kom je nergensquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik beschouw inzet als een basisprincipe.
Vrijheid van posten heet dat he, wie ben jij om te bepalen wie hier wel en niet mag posten dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:47 schreef tompsv18 het volgende:
Vasion is hier al de hele avond aan het trollen, wat een treurwilg
Luckassen en Brenet hadden hun dag niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Niet om te trollen ofzo, heb ook niet gekeken. Maar wtf is hier gebeurd??
Als in het lukte niet meer om te lopen?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Luckassen en Brenet hadden hun dag niet.
Dat weet niemand, ik denk dat de KVNB een onderzoek moet instellen. Contr-doping wellicht.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Matchfixing?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet niemand, ik denk dat de KVNB een onderzoek moet instellen. Contr-doping wellicht.
Enorme zelfoverschatting, iets wat ook vaak terug te lezen was in dit topic de afgelopen weken.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Als ze stil waren gaan staan was het waarschijnlijk beter geweest.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als in het lukte niet meer om te lopen?
quote:maikelklaassen, za 10 maart 2018 om 21:35
voetbalhoofdstad van nederland!! weggespeeld in heerenveen, weggespeeld in zwolle, weggespeeld in almelo, weggespeeld in Amsterdam, weggespeeld in eigen huis door 10 kakkerlakken, weggespeeld in tilburg!! kampioen (als ze het worden) zit zo ontzettend veel geluk bij
Het was een gewone dag dus?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Luckassen en Brenet hadden hun dag niet.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
Kijk ze los gaan op Ajax Showtime
[..]
Dat je na zo’n vernedering op Ajax Showtime gaat zitten koekeloeren..quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat heet 'het Lourdes gevoel'.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat je na zo’n vernedering op Ajax Showtime gaat zitten koekeloeren..
Kijk scarface zelfs nu ajaxshowtime afstruinenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Satellietclub van Ajax en minderwaardigheidscomplex.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:53 schreef zoekeenleven het volgende:
Ziet Willem II jullie ook als een concurrent of zo iets? Dan is het voor hun wel lollig natuurlijk.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:53 schreef zoekeenleven het volgende:
Ziet Willem II jullie ook als een concurrent of zo iets? Dan is het voor hun wel lollig natuurlijk.
Het was en niet tegen Groningen en niet met carnaval.quote:
Kijk ze gelijk hebben bij Ajax Showtime.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja en als je van AZ en Ajax verliest nog maar 1 punt. Dat is niet genoeg. Na vandaag hebben we ook nog het doelsaldo verneukt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:56 schreef BadderHaring het volgende:
Prachtig. En nog altijd 7 punten los als Ajax wint morgen.
Hahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was en niet tegen Groningen en niet met carnaval.
Wat ben je toch ook enorm dom he.
Maar wel treurige PSV-clowns, wat jullie allemaal zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was en niet tegen Groningen en niet met carnaval.
Wat ben je toch ook enorm dom he.
nog uit naar ado en rodaquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:56 schreef BadderHaring het volgende:
Prachtig. En nog altijd 7 punten los als Ajax wint morgen.
Hahahahahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar wel treurige PSV-clowns, wat jullie allemaal zijn.
Nee. NAK is onze concurrent. PSV boeit ons niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:53 schreef zoekeenleven het volgende:
Ahh drink er maar lekker één op!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. NAK is onze concurrent. PSV boeit ons niet.
Nog steeds wel lollig natuurlijk.
Ik ben geen zwever konijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beide benen weer op de grond en op naar het kampioenschap, clown
Bij Willem 2 zijn de meeste toch ook voor Ajax?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. NAK is onze concurrent. PSV boeit ons niet.
Nog steeds wel lollig natuurlijk.
Gelukkig geen 10-0. Anders zouden we er over 50 jaar nog aan herinnerd worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan nog is dit wel heel extreem hoor. 2-0, 3-0 maar 5-0???
Het zijn in ieder geval allemaal stoere jongens.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Willem 2 zijn de meeste toch ook voor Ajax?
Wat een rollercoaster deze post.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:05 schreef Cherni het volgende:
Verliezen kan altijd. Maar dit is bizar en je speelt niet eens tegen een topploeg.
7-1 of 7-2 tegen St.Eteinne begin jaren 80 geloof ik dat het was. Dat was een dik verlies van PSV in Frankrijk.
Maar goed het erge is dat ik nu maandenlang het gezeur kan aanhoren van mijn vader die is over de 80 maar Ajax fan. Daar ben ik mooi klaar mee
Nee. Wij zijn voor 1 club, en dat is Willem II.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Willem 2 zijn de meeste toch ook voor Ajax?
Waarom schrijf je niet gewoon NAC? Is dit Tilburgse humor?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Wij zijn voor 1 club, en dat is Willem II.
Het boeit ons echt niet zoveel wie er kampioen wordt. We strijden om de rechter rij. 1 concurrent en dat is NAK.
Wel super leuk dat je steeds NAK ipv NAC zegt. Zal niet bewust zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Wij zijn voor 1 club, en dat is Willem II.
Het boeit ons echt niet zoveel wie er kampioen wordt. We strijden om de rechter rij. 1 concurrent en dat is NAK.
Ach in Breda strepen ze verkeersborden met Tilburg erop door.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom schrijf je niet gewoon NAC? Is dit Tilburgse humor?
Hoi Napper. Feestje aan het vieren?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach in Breda strepen ze verkeersborden met Tilburg erop door.
Wellicht niet geheel ontopic maar zou Napo Frank Evenblij zijn gezien zijn diehard Willem II fanschap?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Napper. Feestje aan het vieren?
Daar geloof ik niet in. Napo heeft eergevoel en zou zichzelf nooit zo dik laten worden als Evenblij, tevens is Evenblij van de schijtlol en daar zou ik Napo geen meester van noemen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht niet geheel ontopic maar zou Napo Frank Evenblij zijn gezien zijn diehard Willem II fanschap?
Aparte zin. Twee keer moeten lezen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht niet geheel ontopic maar zou Napo Frank Evenblij zijn gezien zijn diehard Willem II fanschap?
Ik heb mijn alcoholtolerantie verneukt de afgelopen maanden.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aparte zin. Twee keer moeten lezen.
Wat een pandoering hè Stijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Napo heeft eergevoel en zou zichzelf nooit zo dik laten worden als Evenblij, tevens is Evenblij van de schijtlol en daar zou ik Napo geen meester van noemen.
Dit is ontopic aangezien het om een Willem II-fan gaat en Willem II de tegenstander van PSV was vanavond.
Kan hier uiteraard wel van genieten.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Napper. Feestje aan het vieren?
Het is gewoon bizar dat PSV opeens in speelronde 27 stopt met nadenken, bewegen en voetballen nadat ze wedstrijd na wedstrijd hun taken volbrachten. Ik ben normaal niet van het schreeuwen ''WERKEN VOOR JE CHELD INZET MENTALITEIT PASSIE'' maar vandaag kan ik er moeilijk omheen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een pandoering hè Stijn.
Ik kan me niet herinneren dit ooit eerder meegemaakt te hebben. Dochterlief vanmorgen ook al verloren. 3000 euro schuld. Wijf weg. Baan kwijt. Vermoeden van matchfixing.
Knotsgek. Welkom in de eredivisie.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon bizar dat PSV opeens in speelronde 27 stopt met nadenken, bewegen en voetballen nadat ze wedstrijd na wedstrijd hun taken volbrachten. Ik ben normaal niet van het schreeuwen ''WERKEN VOOR JE CHELD INZET MENTALITEIT PASSIE'' maar vandaag kan ik er moeilijk omheen.
Je hebt mij door. sjit.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien is het beter als we geen essays, voorspellingen of discussies meer voeren over de Eredivisie. Slechts met de duim in de mond voor de buis zitten en kijken wat zich voltrekt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knotsgek. Welkom in de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |