Ja ik begrijp ook niet waarom hij elke 2 weken niet ff overvliegt vanuit USA. En Tilburg is nog vlakbij eindhoven ook!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Successupporter ben je dus. En niet in het stadion, niet eens Fox, nee gewoon nog streamen ook.Maar wel de grootste klager over PSV.
5 hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu nog 4 maken.
Dat zou wat zijn he jongens.
In een land wonen waar de doodstraf ingevoerd is, vind ik best belachelijk ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja ik begrijp ook niet waarom hij elke 2 weken niet ff overvliegt vanuit USA. En Willem is nog vlakbij eindhoven ook!
Belachelijk!
Alles om Ajax kampioen te maken!11!!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
Mooie is dat Willem II ook na de 3-0 gewoon door bleef gaan voor de vierde.
Nee man, gewoon karakter die gasten. Die willen in de Eredivisie blijven en daar horen ze ook thuis. Mooie club.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alles om Ajax kampioen te maken!11!!
nooitquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alles om Ajax kampioen te maken!11!!
Van der Looi, keer neer en zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
Mooie is dat Willem II ook na de 3-0 gewoon door bleef gaan voor de vierde.
Voor het eerst dit seizoen wel hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee man, gewoon karakter die gasten. Die willen in de Eredivisie blijven en daar horen ze ook thuis. Mooie club.
Ajax gaat niet winnen in Eindhoven.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:30 schreef Scarface88 het volgende:
On the bright side. Mochten we de titel nu weg geven is dit hopelijk het einde van het Brands, Topsport Toon en Cocu tijdperk.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee man, gewoon karakter die gasten. Die willen in de Eredivisie blijven en daar horen ze ook thuis. Mooie club.
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Die Lewis is toch tig keer beter dan Brenet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |