twitter:troostjohn twitterde op zaterdag 10-03-2018 om 18:47:01#WILpsv Gaat W2 zoals eerder vooraf aangekondigd bij Ajax -W2 1-2 de eerste overwinning ooit in de arena, zorgen voor de mega verrassing tegen PSV waardoor alles weer open is? De verbinding met de onzichtbare goddelijke geest bepaalt dat! Wie heeft de FLOW? 'Mijn' psv of W2. reageer retweet
Is het ooit bij je opgekomen dat zulke dingen elke club kan overkomen?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:20 schreef Cherni het volgende:
man man 4-0. Schandalig als je op de eerste plaats staat en dit tegen Willem 4. Kom op zeg.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
twitter:troostjohn twitterde op zaterdag 10-03-2018 om 18:47:01#WILpsv Gaat W2 zoals eerder vooraf aangekondigd bij Ajax -W2 1-2 de eerste overwinning ooit in de arena, zorgen voor de mega verrassing tegen PSV waardoor alles weer open is? De verbinding met de onzichtbare goddelijke geest bepaalt dat! Wie heeft de FLOW? 'Mijn' psv of W2. reageer retweet
4-0 kan echt niet, daar zijn geen excuses voor. En het kan nog erger wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Is het ooit bij je opgekomen dat zulke dingen elke club kan overkomen?
Ik je moederquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Fran Sol pakt PSV keihard van achteren boys
Die onzichtbare goddelijke geest, heet die toevallig Pereiro?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
Tja, de Eredivisie. Zeker dit seizoen is eigenlijk geen team waardig om kampioen te worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:20 schreef Cherni het volgende:
man man 4-0. Schandalig als je op de eerste plaats staat en dit tegen Willem 4. Kom op zeg.
Nig erger dan 0 punten? Tsjonge!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4-0 kan echt niet, daar zijn geen excuses voor. En het kan nog erger worden
Ik ben naar WIDM over gegaan ivm tijdsbeperkingen om allebei te kunnen zien vanavond. Anders had ik het wel uit gezetenquote:
Successupporter ben je dus. En niet in het stadion, niet eens Fox, nee gewoon nog streamen ook.quote:
Jamaar hij woont in Amerika.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Successupporter ben je dus. En niet in het stadion, niet eens Fox, nee gewoon nog streamen ook.Maar wel de grootste klager over PSV.
Ja ik begrijp ook niet waarom hij elke 2 weken niet ff overvliegt vanuit USA. En Tilburg is nog vlakbij eindhoven ook!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Successupporter ben je dus. En niet in het stadion, niet eens Fox, nee gewoon nog streamen ook.Maar wel de grootste klager over PSV.
5 hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu nog 4 maken.
Dat zou wat zijn he jongens.
In een land wonen waar de doodstraf ingevoerd is, vind ik best belachelijk ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja ik begrijp ook niet waarom hij elke 2 weken niet ff overvliegt vanuit USA. En Willem is nog vlakbij eindhoven ook!
Belachelijk!
Alles om Ajax kampioen te maken!11!!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
Mooie is dat Willem II ook na de 3-0 gewoon door bleef gaan voor de vierde.
Nee man, gewoon karakter die gasten. Die willen in de Eredivisie blijven en daar horen ze ook thuis. Mooie club.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alles om Ajax kampioen te maken!11!!
nooitquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alles om Ajax kampioen te maken!11!!
Van der Looi, keer neer en zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
Mooie is dat Willem II ook na de 3-0 gewoon door bleef gaan voor de vierde.
Voor het eerst dit seizoen wel hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee man, gewoon karakter die gasten. Die willen in de Eredivisie blijven en daar horen ze ook thuis. Mooie club.
Ajax gaat niet winnen in Eindhoven.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:30 schreef Scarface88 het volgende:
On the bright side. Mochten we de titel nu weg geven is dit hopelijk het einde van het Brands, Topsport Toon en Cocu tijdperk.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee man, gewoon karakter die gasten. Die willen in de Eredivisie blijven en daar horen ze ook thuis. Mooie club.
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Die Lewis is toch tig keer beter dan Brenet?
Weer strafschopquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer. What happened?
Wedstrijdje of 15 laten staan aldus Buitendam.quote:
Nee, ik gun ze deze drie punten niet. Ik gun het ze dat ze in de Eredivisie blijven.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:31 schreef Vasion het volgende:
[..]Afgedroogd worden en dan maar roepen ''ach gun het ze wel hoor, mooi club!!''
Damn. Nou die kunnen we wel afschrijven. 6 miljoen weg. AZ lacht zich kapot.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, ik gun ze deze drie punten niet. Ik gun het ze dat ze in de Eredivisie blijven.
Proficiat met de punten!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]![]()
En Tilburg hoopt dat jullie alsnog kampioen worden
Bedankt Paraquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]![]()
En Tilburg hoopt dat jullie alsnog kampioen worden
Bedankt dat jullie de "Jaarlijke AZ-aankoop" traditie van ons hebben overgenomen haha. HAHAHA.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Damn. Nou die kunnen we wel afschrijven. 6 miljoen weg. AZ lacht zich kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |