twitter:troostjohn twitterde op zaterdag 10-03-2018 om 18:47:01#WILpsv Gaat W2 zoals eerder vooraf aangekondigd bij Ajax -W2 1-2 de eerste overwinning ooit in de arena, zorgen voor de mega verrassing tegen PSV waardoor alles weer open is? De verbinding met de onzichtbare goddelijke geest bepaalt dat! Wie heeft de FLOW? 'Mijn' psv of W2. reageer retweet
Is het ooit bij je opgekomen dat zulke dingen elke club kan overkomen?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:20 schreef Cherni het volgende:
man man 4-0. Schandalig als je op de eerste plaats staat en dit tegen Willem 4. Kom op zeg.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
twitter:troostjohn twitterde op zaterdag 10-03-2018 om 18:47:01#WILpsv Gaat W2 zoals eerder vooraf aangekondigd bij Ajax -W2 1-2 de eerste overwinning ooit in de arena, zorgen voor de mega verrassing tegen PSV waardoor alles weer open is? De verbinding met de onzichtbare goddelijke geest bepaalt dat! Wie heeft de FLOW? 'Mijn' psv of W2. reageer retweet
4-0 kan echt niet, daar zijn geen excuses voor. En het kan nog erger wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Is het ooit bij je opgekomen dat zulke dingen elke club kan overkomen?
Ik je moederquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Fran Sol pakt PSV keihard van achteren boys
Die onzichtbare goddelijke geest, heet die toevallig Pereiro?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
Tja, de Eredivisie. Zeker dit seizoen is eigenlijk geen team waardig om kampioen te worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:20 schreef Cherni het volgende:
man man 4-0. Schandalig als je op de eerste plaats staat en dit tegen Willem 4. Kom op zeg.
Nig erger dan 0 punten? Tsjonge!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4-0 kan echt niet, daar zijn geen excuses voor. En het kan nog erger worden
Ik ben naar WIDM over gegaan ivm tijdsbeperkingen om allebei te kunnen zien vanavond. Anders had ik het wel uit gezetenquote:
Successupporter ben je dus. En niet in het stadion, niet eens Fox, nee gewoon nog streamen ook.quote:
Jamaar hij woont in Amerika.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Successupporter ben je dus. En niet in het stadion, niet eens Fox, nee gewoon nog streamen ook.Maar wel de grootste klager over PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |