Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Die Lewis is toch tig keer beter dan Brenet?
Weer strafschopquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer. What happened?
Wedstrijdje of 15 laten staan aldus Buitendam.quote:
Nee, ik gun ze deze drie punten niet. Ik gun het ze dat ze in de Eredivisie blijven.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:31 schreef Vasion het volgende:
[..]Afgedroogd worden en dan maar roepen ''ach gun het ze wel hoor, mooi club!!''
Damn. Nou die kunnen we wel afschrijven. 6 miljoen weg. AZ lacht zich kapot.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, ik gun ze deze drie punten niet. Ik gun het ze dat ze in de Eredivisie blijven.
Proficiat met de punten!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]![]()
En Tilburg hoopt dat jullie alsnog kampioen worden
Bedankt Paraquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]![]()
En Tilburg hoopt dat jullie alsnog kampioen worden
Bedankt dat jullie de "Jaarlijke AZ-aankoop" traditie van ons hebben overgenomen haha. HAHAHA.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Damn. Nou die kunnen we wel afschrijven. 6 miljoen weg. AZ lacht zich kapot.
Na uitschakeling in de eerste Europese voorronde, een selectie samengesteld van gemeentegeld en een seizoen lang ruk voetbal. Toppertjes hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:35 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ach we staan gelukkig eerste en niet vijfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |