Die CL miljoenen moet je ergens aan spenderen. Nu hoeven jullie tenminste niet de lucht boven het stadion te verkopen lol.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Deze zomer zullen we ook wel weer voor miljoenen spenderen in Alkmaar. Niet gek ook met een staff dat compleet ex-AZ is. Elk jaar geld over de balk voor B-garnituur.
Ingecalculeerd. Cocu is een goede vriend van Robbemond en gunt hem dat.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zit even te bedenken maar dit is toch echt de schandaligste nederlaag in een jaar of 10? Je speelt wel tegen Willem 2 he..
quote:Willem II bezorgde PSV de grootste nederlaag sinds 1964 (5-0 tegen Ajax)
Denken dat je er al bent.quote:
Dat bedoel ik er ook mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit lijkt me juist niet goed voor het moraal.
Oh ok sorry dat ik je verkeerd begreep.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hahahahahahahaha
Tering noob
Kut saai dood uitvak ook. Ik heb ze alleen gehoord voordat de wedstrijd begonnen was.
Als PSV alsnog kampioen wordt neem jij voor een jaar een PSV UI.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Na Ajax-thuis sta je met wat geluk nog 1 punt voor, waarna het definitief verspeeld kan worden.
Met beide beentjes op de grond.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAR IS BADDERHARRYYY
IN IN ZIJN HOLLETJE GEKROGEN OFZO.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal niet gelfatteerdquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Denken dat je er al bent.
Luckassen opstellen.
Inhouden in de duels op beslissende momenten.
Brenet.
Uitslag is geflatteerd, maar op een punt had je geen moment recht.
Nee hoor Klaas die us er gewoon. Al de hele avond. Hij draagt zijn verlies als een echte kerel.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAR IS BADDERHARRYYY
IN IN ZIJN HOLLETJE GEKROGEN OFZO.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Simpel: iedereen was slap. De eerste goal kan omdat Van Ginkel zijn man laat lopen. De tweede omdat Pereiro zijn been intrekt. Ja, en dat was de gehele wedstrijd zo.quote:
Dan nog is dit wel heel extreem hoor. 2-0, 3-0 maar 5-0???quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Denken dat je er al bent.
Luckassen opstellen.
Inhouden in de duels op beslissende momenten.
Brenet.
Uitslag is geflatteerd, maar op een punt had je geen moment recht.
Helemaal mee eensch (als psv fan). En dit maal echt schijtbakkenvoetbal.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
helemaal niet gelfatteerd
lekker denken dat je op de counter kan gaan voetballen elke wedstrijd
het pakte nu is een keer goed verkeerd uit...
deze wedstrijd had psv kunnen winnen als ze gelijk bij start gewoon waren gaan voetballen
schijtbakkenvoetbal
Wil je nog even terugkomen op je Luckassen uitspraak?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:41 schreef Buitendam het volgende:
Kampioenschap vieren vreet gewoon energie. Kan gebeuren.
Klopt. Het was ook wat geflatteerd. Maar ja, gemakzuchtig.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan nog is dit wel heel extreem hoor. 2-0, 3-0 maar 5-0???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |