Nee, dit is een nieuwe ondergrensquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje te vroeg gejuicht jongens?
mwah dat vind ik niet maar dit is wel de slechtste wedstrijd in de competitie, zwakker dan Heerenveen uitquote:
En daarna nog Malen erin waar je bij zo'n potje geen ene tyfus aan hebt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:08 schreef TehRocks het volgende:
Krijgen we zo ook nog Sam Lammers genot, die in een nog lager tempo speelt dan Pereiro
Het is gewoon ook een erg slechte scheidsrechter. Waarom hij door de KNVB als topscheids gezien wordt ontgaat mij volledig.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:11 schreef BadderHaring het volgende:
Totaal belachelijk deze pingel, totaal belachelijk.
Niet dat het er wat toe doet.
Nou ja, nu is wel alle spanning eruit.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was geen pingel maar ja ook zonder had je nooit gewonnen dus tis maar goed dat ie dan nu komt
Welke spanning?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, nu is wel alle spanning eruit.
had inderdaad niet het idee dat PSV nog kans maaktequote:
Jij zag het aankomen, waarom kwam je met het Cocu-statement niet ook toen meteen aan?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:15 schreef Scarface88 het volgende:
Dit is het keerpunt in de titelstrijd. Cocu out.
Wellicht is deze wedstrijd, met deze opstelling en ploeg met deze instelling niet het moment om de scheidsrechter de schuld te geven.quote:
Als PSV een treffer had gemaakt bij 2-0 had er nog wat kunnen gebeuren. Nu is het hoe dan ook klaar.quote:
Kan gebeuren dit. Gaat echt niet zo tegen die twee ploegenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Met dit voetbal mag je blij zijn als je thuis van VVV en NAC gaat winnen
misschien is dit wel effe goed om de boys op scherp te zettenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Met dit voetbal mag je blij zijn als je thuis van VVV en NAC gaat winnen
Nou Den Haag uit, AZ, Ajax, NAC.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:14 schreef hiburg het volgende:
Ondanks dit worden ze nog wel kampioen hoor... was zeker geen penalty net.
Penalty of niet, alsnog heb je twee goals meer tegen gekregen en zelf er geen gemaakt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als PSV een treffer had gemaakt bij 2-0 had er nog wat kunnen gebeuren. Nu is het hoe dan ook klaar.
Maar ongeacht: als je op deze manier een penalty geeft ben je ongeschikt om op dit niveau te mogen fluiten.
Dit zet ze juist op scherp denk ikquote:
Dat zijn er maar een paarquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:18 schreef Vasion het volgende:
De arrogantie zal hier ook stukken minder zijn nu jullie weer heerlijk met beide benen op de grond zijn gezet
Het is te hopen. Dit is geen tikkie, maar een flinke beuk hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zet ze juist op scherp denk ik
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat hij gewoon ook wel had moeten weten dat hij deze niet had mogen geven. Of het nou 2-0 is, 4-0, of 0-4.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Penalty of niet, alsnog heb je twee goals meer tegen gekregen en zelf er geen gemaakt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:19 schreef Scarface88 het volgende:
Had niks anders verwacht van de satellietclub van Ajax.
Nog steeds 487 punten voor op Feyenoord en ook zoiets op Ajax. Nog altijd de allerallerbeste van de hele wereld. KAMPIOENEN OLEE OLEEE!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:18 schreef Vasion het volgende:
De arrogantie zal hier ook stukken minder zijn nu jullie weer heerlijk met beide benen op de grond zijn gezet
No shit. Ommekeer in de titelstrijd tenzij Ajax morgen verliest maar die winnen altijd 5-0 van Heerenveen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:18 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, dit is een tik. En dit gaat doorwerken.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:19 schreef Scarface88 het volgende:
Had niks anders verwacht van de satellietclub van Ajax.
Onzin.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:18 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, dit is een tik. En dit gaat doorwerken.
Lijkt me ook, zeg ik als Willem II'er met PSV sympathiequote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zet ze juist op scherp denk ik
twitter:troostjohn twitterde op zaterdag 10-03-2018 om 18:47:01#WILpsv Gaat W2 zoals eerder vooraf aangekondigd bij Ajax -W2 1-2 de eerste overwinning ooit in de arena, zorgen voor de mega verrassing tegen PSV waardoor alles weer open is? De verbinding met de onzichtbare goddelijke geest bepaalt dat! Wie heeft de FLOW? 'Mijn' psv of W2. reageer retweet
Is het ooit bij je opgekomen dat zulke dingen elke club kan overkomen?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:20 schreef Cherni het volgende:
man man 4-0. Schandalig als je op de eerste plaats staat en dit tegen Willem 4. Kom op zeg.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
twitter:troostjohn twitterde op zaterdag 10-03-2018 om 18:47:01#WILpsv Gaat W2 zoals eerder vooraf aangekondigd bij Ajax -W2 1-2 de eerste overwinning ooit in de arena, zorgen voor de mega verrassing tegen PSV waardoor alles weer open is? De verbinding met de onzichtbare goddelijke geest bepaalt dat! Wie heeft de FLOW? 'Mijn' psv of W2. reageer retweet
4-0 kan echt niet, daar zijn geen excuses voor. En het kan nog erger wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Is het ooit bij je opgekomen dat zulke dingen elke club kan overkomen?
Ik je moederquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Fran Sol pakt PSV keihard van achteren boys
Die onzichtbare goddelijke geest, heet die toevallig Pereiro?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
Tja, de Eredivisie. Zeker dit seizoen is eigenlijk geen team waardig om kampioen te worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:20 schreef Cherni het volgende:
man man 4-0. Schandalig als je op de eerste plaats staat en dit tegen Willem 4. Kom op zeg.
Nig erger dan 0 punten? Tsjonge!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4-0 kan echt niet, daar zijn geen excuses voor. En het kan nog erger worden
Ik ben naar WIDM over gegaan ivm tijdsbeperkingen om allebei te kunnen zien vanavond. Anders had ik het wel uit gezetenquote:
Successupporter ben je dus. En niet in het stadion, niet eens Fox, nee gewoon nog streamen ook.quote:
Jamaar hij woont in Amerika.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Successupporter ben je dus. En niet in het stadion, niet eens Fox, nee gewoon nog streamen ook.Maar wel de grootste klager over PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |