SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Hoezo?quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:19 schreef Tuned22 het volgende:
Words are very unnecessary
They can only do harm
Ook weer toepasselijk
Vind ik maar een zwak gezegde.quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Omdat spreken doorgaans zilver is en zwijgen goud
Ik was bij de B belandquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
En van de ene Billy naar de andere
Ligt geheel aan de contextquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vind ik maar een zwak gezegde.
"Spreek alleen als hetgeen dat je wil zeggen mooier is dan de stilte." Vind ik dan mooier
Blij voor je meidquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, er komt hierna weer een bulk van mijn verzoekjes
quote:
Je moet wandelen?quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:08 schreef Melting het volgende:
Hier regent het ook.
En ik moet zo nog gaan wandelen.
Dan zet je deze even opquote:Op donderdag 8 maart 2018 12:08 schreef Melting het volgende:
Hier regent het ook.
En ik moet zo nog gaan wandelen.
quote:
Goed plan.quote:
Er bestaan paraplu's gelukkig.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:18 schreef Melting het volgende:
[..]Heb ik mezelf verplicht om mijn hoofd een beetje leeg te maken.
[..]
Goed plan.
Goed bezig.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk wandelmuziekje voor Melting
quote:
Die doet al heel de morgen verzoekjes.quote:
Geen idee welk liedje je bedoelt.quote:
Die indruk had ik al wel!quote:Op donderdag 8 maart 2018 14:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Die doet al heel de morgen verzoekjes.
Ja die was nog wel van mijquote:Op donderdag 8 maart 2018 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Die indruk had ik al wel!
Maar Banküberfal kwam net langs!
En hee man!
Cool Banküberfal !quote:Op donderdag 8 maart 2018 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Die indruk had ik al wel!
Maar Banküberfal kwam net langs!
En hee man!
Ik herkende het bij de eerste tonen al hihiquote:Op donderdag 8 maart 2018 15:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor degene die nog niet wisten dat Ghostbusters gejat was van dit nummer
A New Drug van Joewie Loewis...quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor degene die nog niet wisten dat Ghostbusters gejat was van dit nummer
Voor eeuwig verpest door die Bette Midler versiequote:
Kloptquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voor eeuwig verpest door die Bette Midler versie
Welke was dat?quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna even muten
Wie dat toch steeds aanvraagt
If I had wordsquote:
Dat nummer vind ik echt verschrikkelijk, sorryquote:
Gelijk maar wat van Queen aangevraagdquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik echt verschrikkelijk, sorry
Luister ik nog liever naar het slechte werk van Queen
quote:
31 nummers in de wachtrijquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gup zal wel denken: "Wat een aandacht krijg ik vandaag!"
damnquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:42 schreef ToT het volgende:
In Memoriam: dekatophetspek (1966-2018) THE FUCK????
quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:42 schreef ToT het volgende:
* OscarMopperkont is hier even stil vanquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:42 schreef ToT het volgende:
hem kennende zal hij je juist aanmoedigen om muziek te draaien...quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik had mezelf eigenlijk net ingeroosterd om wat muziekjes te draaien...
Ik twijfel een beetje om dat door te laten gaan.
Ik ga kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
hem kennende zal hij je juist aanmoedigen om muziek te draaien...
Dat is wel even schrikken!quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:42 schreef ToT het volgende:
Was ooit vaste bezoeker hierquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
Wat heftig zeg... Ik had zelf nog nooit van deze user gehoord.
Uhuquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij heeft een aantal keren shows gedaan hier.
Enig idee wat voor muziek hij mooi vond?quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij heeft een aantal keren shows gedaan hier.
Hij had een label in stoner rockquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Enig idee wat voor muziek hij mooi vond?
Sowieso oldies, volgens mij vooral de echte goede '70s nummers enzo die je niet zo gek vaak op de radio hoort.quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Enig idee wat voor muziek hij mooi vond?
Heel erg breedquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar hij had wel een brede smaak ook.
Aangepastquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:45 schreef D. het volgende:
Oja, ik heb alles op een rijtje gezet en 3 uur aan muziek voor zaterdag
Kan iemand van de planning mijn programmering aanpassen naar 20:30u - 23:30u?
Dank u
Gewoon lekker draaien waar je zin in hebt!quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee welke muziek ik moet draaien; het bericht kwam binnen toen ik net wat nummers bij elkaar sprokkelde voor een spontaan showtje.
preciesquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon lekker draaien waar je zin in hebt!
Bedankt. Ik ben eerlijk gezegd een beetje dwalende. Ik kijk of ik de aangekondigde zendtijd (tot 19:00 uur) kan vullen.quote:
Jou kennende komt dat ongetwijfeld goed!quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben eerlijk gezegd een beetje dwalende. Ik kijk of ik de aangekondigde zendtijd (tot 19:00 uur) kan vullen.
Prima toch? Gewoon doen waar jij je nu goed bij voelt. Wij zijn ondertussen bezig met het eten (maken) dus weinig reactie hier van mij.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben eerlijk gezegd een beetje dwalende. Ik kijk of ik de aangekondigde zendtijd (tot 19:00 uur) kan vullen.
Bedankt. Het volgende nummer gaat erover dat je NU de dingen moet doen die je wilt doen. Je wordt er namelijk niet jonger op.quote:
Okee, ik tune uit en ga naar een tropisch eilandquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Het volgende nummer gaat erover dat je NU de dingen moet doen die je wilt doen. Je wordt er namelijk niet jonger op.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, ik tune uit en ga naar een tropisch eiland
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, ik tune uit en ga naar een tropisch eiland
Is goed.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is goed.
livelink
p.a. Radiostraat 49
1111AA FOK!dorp
Leuke postcodequote:Op donderdag 8 maart 2018 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is goed.
livelink
p.a. Radiostraat 49
1111AA FOK!dorp
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Het origineel van de Venga Boys is beter.
Graag gedaan. Eet smakelijkquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:50 schreef livelink het volgende:
Ik ga eten. Dank je wel 11. Ik vond het toepasselijke en mooie muziek.
No problem. We redden het wel.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:52 schreef DJ11 het volgende:
Helaas moet ik straks weg, anders zou ik het gat tot 20:30 uur vullen...
Wow! We're going to Ibiza!quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:57 schreef DJ11 het volgende:
Hierna leg ik met muziek uit waarom de show niet langer kan doorgaan...
quote:
Goedenavond. Hier moet ik natuurlijk wel bij zijn.quote:
Ja, de juf was zeer tevreden. Lennon is af en toe wat te serieus, wat terug getrokken en komt niet altijd voor zichzelf op. Maar dat is ook zijn karakter.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Kind weer goedgekeurd? En jullie als ouders ook?
quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, de juf was zeer tevreden. Lennon is af en toe wat te serieus en wat terug getrokken. Maar dat is ook zijn karakter.
Zolang hij er zelf niet te veel last van heeft, lijkt het me niet problematisch. Fijn dat de juf tevreden is in ieder geval.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, de juf was zeer tevreden. Lennon is af en toe wat te serieus, wat terug getrokken en komt niet altijd voor zichzelf op. Maar dat is ook zijn karakter.
Op zich goed natuurlijk, maar hang daar niet alles aan op. Dat is een momentopname en zegt bv niks over gedrag e.d.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en hij had goede resultaten op de CITO-toetsen.
Nee precies. Zo wil hij ook niet graag in de belangstelling staan en zal niet snel zijn vinger opsteken om een antwoord te geven. Maar als hij de beurt kijgt, weet hij wel het antwoord en heeft dan goed opgelet.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Zolang hij er zelf niet te veel last van heeft, lijkt het me niet problematisch. Fijn dat de juf tevreden is in ieder geval.
Nee we hebben ook beide besproken hoor. Maar hij is een voorbeeldige leerling in de klas. Eerder te serieus dan irritant.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op zich goed natuurlijk, maar hang daar niet alles aan op. Dat is een momentopname en zegt bv niks over gedrag e.d.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee we hebben ook beide besproken hoor. Maar hij is een voorbeeldige leerling in de klas. Eerder te serieus dan irritant.
hmm je kan het proberen, maar heb zo als gebruikelijk weer veel te veel... graag wel via dm, maar ik beloof niets...quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:40 schreef livelink het volgende:
Is er ook ruimte voor verzoekjes, Peaceman?
probleem is vooral dat ik die niet heb..quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb eerder vanavond een verzoekje ingediend, maar ik denk dat die in /dev/null terecht is gekomen
Jij wil natuurlijk Katzenjammerquote:Op donderdag 8 maart 2018 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb eerder vanavond een verzoekje ingediend, maar ik denk dat die in /dev/null terecht is gekomen
Ja sjeeses..quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
probleem is vooral dat ik die niet heb..
Oh, ook wel een goeie. Niet aan gedacht.quote:
als je m mij binnenkort even stuurt hou je m van me te goed.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja sjeeses..
Ik heb zelfs schriftelijk toestemming van de schrijver/uitvoerende om haar liedjes (binnen de perken) te verspreiden ter promotie
Dealquote:Op donderdag 8 maart 2018 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je m mij binnenkort even stuurt hou je m van me te goed.
Hij gaat wel weer naar school, maar is nog alles behalve opgeknapt. Slaapt nog veel en eet weinig. Ziet nog witjes en zo. Ik probeerde hem vandaag weer over te halen om toch thuis te blijven, maar hij wil graag naar school. En fietst dus ook weer 15 km. heen en 15 km. terug.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe gaat het met je zoon livelink? Is hij alweer opgeknapt? En jij zelf?
Luisteren mag, maar ik betwijfel of negatief commentaar gewaardeerd wordtquote:Op donderdag 8 maart 2018 20:51 schreef cafca het volgende:
Mag ik ook luisteren? Of is het alleen voor vrouwen?
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op donderdag 8 maart 2018 20:51 schreef cafca het volgende:
Alleen voor vrouwen!quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:51 schreef cafca het volgende:
Ja het heeft nog best een nasleep... wel goed van hem dat hij wil. Lekker laten slapen dus.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij gaat wel weer naar school, maar is nog alles behalve opgeknapt. Slaapt nog veel en eet weinig. Ziet nog witjes en zo. Ik probeerde hem vandaag weer over te halen om toch thuis te blijven, maar hij wil graag naar school. En fietst dus ook weer 15 km. heen en 15 km. terug.
Gisteren sliep hij binnen 5 minuten nadat hij uit school kwam.
Ik ben wel weer behoorlijk opgeknapt gelukkig.
eerst de ketting dat iets langer maken, anders kan ze er niet bij...quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Steamy windows? Maak ze eens schoon dan, Tina
Natuurlijk mag je luisterenquote:Op donderdag 8 maart 2018 20:51 schreef cafca het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Glazen wassen is echt een mannenklusje vind ikquote:Op donderdag 8 maart 2018 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Die maakt al jaren geen ramen meer schoon denk ik. Qua leeftijd hoeft ze dat ook niet meer. Ze wordt volgend jaar 80!quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Sexist!quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Glazen wassen is echt een mannenklusje vind ik
Mijn man is het helaas niet met me eens. Ik probeer nu mijn zoon zover te krijgen.quote:
Toch doe ik het wel, alhoewel. Mijn moeder doet het ook af en toe binnen en voor buiten - boven en beneden - hebben we een ramenwasser.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Glazen wassen is echt een mannenklusje vind ik
Ik vind dit wel een mooi nummer eigenlijkquote:
Dat mag hoorquote:Op donderdag 8 maart 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een mooi nummer eigenlijk
quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Luisteren mag, maar ik betwijfel of negatief commentaar gewaardeerd wordt
Ik kan dat - ik weet de officiële term niet - snel veranderen van toonhoogte (oh-OH-OH-oh-OH-oh-OH-OH-oh) niet aan. Vre-se-lijk.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
ik vond het voor een keer ook wel weer leuk eigenlijkquote:Op donderdag 8 maart 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dit is ook gewoon mooiquote:
quote:
Ze gooit hem er op het eind wel uit, uit haar spic and span huis.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel weer actueel, dit liedje vam Joss Stone
ja goede strot wel. Was destijds ook een leuk optreden op Rock Werchter.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze gooit hem er op het eind wel uit, uit haar spic and span huis.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:12 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik zo'n bijzonder nummer. Ik heb de hele tijd het gevoel dat ze het niet gaat redden in de haar beschikbare tijd, maar ze komt toch telkens weer goed uit.
dat zou ook solo kunnen hoor...quote:
Nee, dat kan niet. Gewoon Nee.quote:
Het kan wel, maar je hebt geluk.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Gewoon Nee.
Dit is toch zijn favoriete nummer?quote:
oh is dat zo?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit is toch zijn favoriete nummer?
Geen whisky?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont pakt er even een gin-tonic bij
Misschien straks. Gin-tonic drink je wat makkelijker/sneller weg als je dorst hebtquote:
Ja, geen whiskey. Gin-tonic, zegt ie. Le-zen.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, geen whiskey. Gin-tonic, zegt ie. Le-zen.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vond hem nog wat onduidelijk..quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk ik ook wel.quote:
Je kunt beter een Liquor 43 ofzo pakken. Een echt vrouwendrankjequote:Op donderdag 8 maart 2018 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het ligt niet aan ons, het ligt aan Oscar.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk ik ook wel.
Ik dacht dat ie een wodka-jus ging pakken.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ligt niet aan ons, het ligt aan Oscar.
Eens.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dit mocht dus nietquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt beter een Liquor 43 ofzo pakken. Een echt vrouwendrankje
gewoon duwen... of bedoel je liedjes?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Hee, bij wie moet ik eigenlijk smeken om wat lidjes in de Gup-keuzelijst te krijgen?
Maar zeggen dat glazen wassen mannenwerk is mag dan weer wel? Tsskquote:
Doen we niet aan, anders wil iedereen zijn liedjes in Gup.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Hee, bij wie moet ik eigenlijk smeken om wat lidjes in de Gup-keuzelijst te krijgen?
gofferquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
gewoon duwen... of bedoel je liedjes?
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
quote:
Bah... daar ben ik zo ziek van geweestquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt beter een Liquor 43 ofzo pakken. Een echt vrouwendrankje
/mierenneukmodus aanquote:
Okee, dan blijf ik de DJs stalken met verzoekjes voor Reina del Cidquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doen we niet aan, anders wil iedereen zijn liedjes in Gup.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bah... daar ben ik zo ziek van geweest
Poeh, we zitten weer min of meer op de sexe-neutrale drankjes.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:30 schreef peaceman het volgende:
Deze plaat wordt overigens mede mogelijk gemaakt door Coca Cola.
En wij maar denken dat je écht ziek was.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bah... daar ben ik zo ziek van geweest
Wij zitten nog aan de thee.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Poeh, we zitten weer min of meer op de sexe-neutrale drankjes.
quote:
Dat was 5 jaar geleden ongeveerquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je écht ziek was.
Heeft ze gewoon een vette kater![]()
Valensia met Gaia?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:32 schreef peaceman het volgende:
dit is mooi![]()
overigens gaan we na dit liedje 1 nummer vreemd. als je het hoort, snap je wel waarom.
Dat weten we.quote:
Conchita Wurst? Gerard Joling?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:32 schreef peaceman het volgende:
dit is mooi![]()
overigens gaan we na dit liedje 1 nummer vreemd. als je het hoort, snap je wel waarom.
James Brown met it's a man's world?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:32 schreef peaceman het volgende:
dit is mooi![]()
Ik gok op John Lennonquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:32 schreef peaceman het volgende:
dit is mooi![]()
Nou een hele avond Safari puur drinken en dan vanaf 23:30 uur overgaan op likeur 43 was geen verstandige keuze.quote:
Niet mijn genre, maar ze kan idd zingen. En ik krijg er geen braakneigingen van zoals bij Mariah.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:34 schreef peaceman het volgende:
Je kan er van houden of niet, maar deze dame kan wel zingen hoor
Het is alleen een ontzettende zeikplaat.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:34 schreef peaceman het volgende:
Je kan er van houden of niet, maar deze dame kan wel zingen hoor
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou een hele avond Safari puur drinken en dan vanaf 23:30 uur overgaan op likeur 43 was geen verstandige keuze.
Dus was je niet ziek van 43, maar van de safariquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou een hele avond Safari puur drinken en dan vanaf 23:30 uur overgaan op likeur 43 was geen verstandige keuze.
Jawel hoor. Dat mag best.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:35 schreef peaceman het volgende:
deze mag niet ontbreken op internationale vrouwendag.
Internationale vrouwendag mag ook best ontbrekenquote:
Nee 43, want van Safari word ik nooit ziek. En ik kan sindsdien geen 43 meer ruiken.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dus was je niet ziek van 43, maar van de safari
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:37 schreef livelink het volgende:
Diaan is tegenwoordig een vrouw aan de macht, toch?
Vrouwenlogicaquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee 43, want van Safari word ik nooit ziek. En ik kan sindsdien geen 43 meer ruiken.
Ik vind het allebei niet te zuipenquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee 43, want van Safari word ik nooit ziek. En ik kan sindsdien geen 43 meer ruiken.
Ze deelt de lakens uit, maar ja, dat doen schoonmakers ook.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:37 schreef livelink het volgende:
op haar werk ja, thuis gewoon aan de ketting.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:37 schreef livelink het volgende:
Dat snap ik wel. Safari dronk ik vroeger al gemixt, met cola. Maar op een gegeven moment puur met veel ijs en glaasje water erbij gaan drinken. Dan is het wel lekker. Maar ik drink tegenwoordig liever cola Malibu. En in de zomer Radler.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
op haar werk ja, thuis gewoon aan de ketting.
Je lacht hem nu keihard uit he?quote:
ik heb cashewnoten hier in de kast gevondenquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb liever paprika of bolognese ipv naturel....
Oh chips! Wacht!
Gevonden nog wel....quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb cashewnoten hier in de kast gevonden
Hallo zuiplapquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:40 schreef Charlotte3 het volgende:
Hallo hallo mensen van de radio!
[..]
Lekker, lust het allebei wel
Naturel met cola. En dan wel Lays.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb liever paprika of bolognese ipv naturel....
Oh chips! Wacht!
voor de eerlijke vinderquote:
Zekerquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je lacht hem nu keihard uit he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |