Gewoon lekker draaien waar je zin in hebt!quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee welke muziek ik moet draaien; het bericht kwam binnen toen ik net wat nummers bij elkaar sprokkelde voor een spontaan showtje.
preciesquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon lekker draaien waar je zin in hebt!
Bedankt. Ik ben eerlijk gezegd een beetje dwalende. Ik kijk of ik de aangekondigde zendtijd (tot 19:00 uur) kan vullen.quote:
Jou kennende komt dat ongetwijfeld goed!quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben eerlijk gezegd een beetje dwalende. Ik kijk of ik de aangekondigde zendtijd (tot 19:00 uur) kan vullen.
Prima toch? Gewoon doen waar jij je nu goed bij voelt. Wij zijn ondertussen bezig met het eten (maken) dus weinig reactie hier van mij.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben eerlijk gezegd een beetje dwalende. Ik kijk of ik de aangekondigde zendtijd (tot 19:00 uur) kan vullen.
Bedankt. Het volgende nummer gaat erover dat je NU de dingen moet doen die je wilt doen. Je wordt er namelijk niet jonger op.quote:
Okee, ik tune uit en ga naar een tropisch eilandquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Het volgende nummer gaat erover dat je NU de dingen moet doen die je wilt doen. Je wordt er namelijk niet jonger op.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, ik tune uit en ga naar een tropisch eiland
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, ik tune uit en ga naar een tropisch eiland
Is goed.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is goed.
livelink
p.a. Radiostraat 49
1111AA FOK!dorp
Leuke postcodequote:Op donderdag 8 maart 2018 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is goed.
livelink
p.a. Radiostraat 49
1111AA FOK!dorp
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Het origineel van de Venga Boys is beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |