Gewoon lekker draaien waar je zin in hebt!quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee welke muziek ik moet draaien; het bericht kwam binnen toen ik net wat nummers bij elkaar sprokkelde voor een spontaan showtje.
preciesquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon lekker draaien waar je zin in hebt!
Bedankt. Ik ben eerlijk gezegd een beetje dwalende. Ik kijk of ik de aangekondigde zendtijd (tot 19:00 uur) kan vullen.quote:
Jou kennende komt dat ongetwijfeld goed!quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben eerlijk gezegd een beetje dwalende. Ik kijk of ik de aangekondigde zendtijd (tot 19:00 uur) kan vullen.
Prima toch? Gewoon doen waar jij je nu goed bij voelt. Wij zijn ondertussen bezig met het eten (maken) dus weinig reactie hier van mij.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben eerlijk gezegd een beetje dwalende. Ik kijk of ik de aangekondigde zendtijd (tot 19:00 uur) kan vullen.
Bedankt. Het volgende nummer gaat erover dat je NU de dingen moet doen die je wilt doen. Je wordt er namelijk niet jonger op.quote:
Okee, ik tune uit en ga naar een tropisch eilandquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Het volgende nummer gaat erover dat je NU de dingen moet doen die je wilt doen. Je wordt er namelijk niet jonger op.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, ik tune uit en ga naar een tropisch eiland
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, ik tune uit en ga naar een tropisch eiland
Is goed.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is goed.
livelink
p.a. Radiostraat 49
1111AA FOK!dorp
Leuke postcodequote:Op donderdag 8 maart 2018 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is goed.
livelink
p.a. Radiostraat 49
1111AA FOK!dorp
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Het origineel van de Venga Boys is beter.
Eerder deze show draaide ik al nieuw werk van Jimi Charles Moody. Op zijn EP staat nog een nieuw nummer...
Graag gedaan. Eet smakelijkquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:50 schreef livelink het volgende:
Ik ga eten. Dank je wel 11. Ik vond het toepasselijke en mooie muziek.
No problem. We redden het wel.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:52 schreef DJ11 het volgende:
Helaas moet ik straks weg, anders zou ik het gat tot 20:30 uur vullen...
Normaal zou dit de afsluiting zijn, maar ik wil hierna nog één ander liedje draaien. Reserveer voor FINNEAS maar alvast een plek in de Top 10 van mijn jaarlijst van dit jaar.
Wow! We're going to Ibiza!quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:57 schreef DJ11 het volgende:
Hierna leg ik met muziek uit waarom de show niet langer kan doorgaan...
quote:
Goedenavond. Hier moet ik natuurlijk wel bij zijn.quote:
Ja, de juf was zeer tevreden. Lennon is af en toe wat te serieus, wat terug getrokken en komt niet altijd voor zichzelf op. Maar dat is ook zijn karakter.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Kind weer goedgekeurd? En jullie als ouders ook?
quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, de juf was zeer tevreden. Lennon is af en toe wat te serieus en wat terug getrokken. Maar dat is ook zijn karakter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |