SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Hoezo?quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:19 schreef Tuned22 het volgende:
Words are very unnecessary
They can only do harm
Ook weer toepasselijk
Vind ik maar een zwak gezegde.quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Omdat spreken doorgaans zilver is en zwijgen goud
Ik was bij de B belandquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
En van de ene Billy naar de andere
Ligt geheel aan de contextquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vind ik maar een zwak gezegde.
"Spreek alleen als hetgeen dat je wil zeggen mooier is dan de stilte." Vind ik dan mooier
Blij voor je meidquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, er komt hierna weer een bulk van mijn verzoekjes
quote:
Je moet wandelen?quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:08 schreef Melting het volgende:
Hier regent het ook.
En ik moet zo nog gaan wandelen.
Dan zet je deze even opquote:Op donderdag 8 maart 2018 12:08 schreef Melting het volgende:
Hier regent het ook.
En ik moet zo nog gaan wandelen.
quote:
Goed plan.quote:
Er bestaan paraplu's gelukkig.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:18 schreef Melting het volgende:
[..]Heb ik mezelf verplicht om mijn hoofd een beetje leeg te maken.
[..]
Goed plan.
Goed bezig.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk wandelmuziekje voor Melting
quote:
Die doet al heel de morgen verzoekjes.quote:
Geen idee welk liedje je bedoelt.quote:
Die indruk had ik al wel!quote:Op donderdag 8 maart 2018 14:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Die doet al heel de morgen verzoekjes.
Ja die was nog wel van mijquote:Op donderdag 8 maart 2018 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Die indruk had ik al wel!
Maar Banküberfal kwam net langs!
En hee man!
Cool Banküberfal !quote:Op donderdag 8 maart 2018 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Die indruk had ik al wel!
Maar Banküberfal kwam net langs!
En hee man!
Ik herkende het bij de eerste tonen al hihiquote:Op donderdag 8 maart 2018 15:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor degene die nog niet wisten dat Ghostbusters gejat was van dit nummer
A New Drug van Joewie Loewis...quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor degene die nog niet wisten dat Ghostbusters gejat was van dit nummer
Voor eeuwig verpest door die Bette Midler versiequote:
Kloptquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voor eeuwig verpest door die Bette Midler versie
Welke was dat?quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna even muten
Wie dat toch steeds aanvraagt
If I had wordsquote:
Dat nummer vind ik echt verschrikkelijk, sorryquote:
Gelijk maar wat van Queen aangevraagdquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik echt verschrikkelijk, sorry
Luister ik nog liever naar het slechte werk van Queen
quote:
31 nummers in de wachtrijquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gup zal wel denken: "Wat een aandacht krijg ik vandaag!"
damnquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:42 schreef ToT het volgende:
In Memoriam: dekatophetspek (1966-2018) THE FUCK????
quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:42 schreef ToT het volgende:
* OscarMopperkont is hier even stil vanquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:42 schreef ToT het volgende:
hem kennende zal hij je juist aanmoedigen om muziek te draaien...quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik had mezelf eigenlijk net ingeroosterd om wat muziekjes te draaien...
Ik twijfel een beetje om dat door te laten gaan.
Ik ga kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
hem kennende zal hij je juist aanmoedigen om muziek te draaien...
Dat is wel even schrikken!quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:42 schreef ToT het volgende:
Was ooit vaste bezoeker hierquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
Wat heftig zeg... Ik had zelf nog nooit van deze user gehoord.
Uhuquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij heeft een aantal keren shows gedaan hier.
Enig idee wat voor muziek hij mooi vond?quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij heeft een aantal keren shows gedaan hier.
Hij had een label in stoner rockquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Enig idee wat voor muziek hij mooi vond?
Sowieso oldies, volgens mij vooral de echte goede '70s nummers enzo die je niet zo gek vaak op de radio hoort.quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Enig idee wat voor muziek hij mooi vond?
Heel erg breedquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar hij had wel een brede smaak ook.
Aangepastquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:45 schreef D. het volgende:
Oja, ik heb alles op een rijtje gezet en 3 uur aan muziek voor zaterdag
Kan iemand van de planning mijn programmering aanpassen naar 20:30u - 23:30u?
Dank u
Gewoon lekker draaien waar je zin in hebt!quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee welke muziek ik moet draaien; het bericht kwam binnen toen ik net wat nummers bij elkaar sprokkelde voor een spontaan showtje.
preciesquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon lekker draaien waar je zin in hebt!
Bedankt. Ik ben eerlijk gezegd een beetje dwalende. Ik kijk of ik de aangekondigde zendtijd (tot 19:00 uur) kan vullen.quote:
Jou kennende komt dat ongetwijfeld goed!quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben eerlijk gezegd een beetje dwalende. Ik kijk of ik de aangekondigde zendtijd (tot 19:00 uur) kan vullen.
Prima toch? Gewoon doen waar jij je nu goed bij voelt. Wij zijn ondertussen bezig met het eten (maken) dus weinig reactie hier van mij.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben eerlijk gezegd een beetje dwalende. Ik kijk of ik de aangekondigde zendtijd (tot 19:00 uur) kan vullen.
Bedankt. Het volgende nummer gaat erover dat je NU de dingen moet doen die je wilt doen. Je wordt er namelijk niet jonger op.quote:
Okee, ik tune uit en ga naar een tropisch eilandquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Het volgende nummer gaat erover dat je NU de dingen moet doen die je wilt doen. Je wordt er namelijk niet jonger op.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, ik tune uit en ga naar een tropisch eiland
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, ik tune uit en ga naar een tropisch eiland
Is goed.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is goed.
livelink
p.a. Radiostraat 49
1111AA FOK!dorp
Leuke postcodequote:Op donderdag 8 maart 2018 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is goed.
livelink
p.a. Radiostraat 49
1111AA FOK!dorp
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Het origineel van de Venga Boys is beter.
Graag gedaan. Eet smakelijkquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:50 schreef livelink het volgende:
Ik ga eten. Dank je wel 11. Ik vond het toepasselijke en mooie muziek.
No problem. We redden het wel.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:52 schreef DJ11 het volgende:
Helaas moet ik straks weg, anders zou ik het gat tot 20:30 uur vullen...
Wow! We're going to Ibiza!quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:57 schreef DJ11 het volgende:
Hierna leg ik met muziek uit waarom de show niet langer kan doorgaan...
quote:
Goedenavond. Hier moet ik natuurlijk wel bij zijn.quote:
Ja, de juf was zeer tevreden. Lennon is af en toe wat te serieus, wat terug getrokken en komt niet altijd voor zichzelf op. Maar dat is ook zijn karakter.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Kind weer goedgekeurd? En jullie als ouders ook?
quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, de juf was zeer tevreden. Lennon is af en toe wat te serieus en wat terug getrokken. Maar dat is ook zijn karakter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |