Ze gooit hem er op het eind wel uit, uit haar spic and span huis.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel weer actueel, dit liedje vam Joss Stone
ja goede strot wel. Was destijds ook een leuk optreden op Rock Werchter.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze gooit hem er op het eind wel uit, uit haar spic and span huis.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:12 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik zo'n bijzonder nummer. Ik heb de hele tijd het gevoel dat ze het niet gaat redden in de haar beschikbare tijd, maar ze komt toch telkens weer goed uit.
dat zou ook solo kunnen hoor...quote:
Nee, dat kan niet. Gewoon Nee.quote:
Het kan wel, maar je hebt geluk.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Gewoon Nee.
Dit is toch zijn favoriete nummer?quote:
oh is dat zo?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit is toch zijn favoriete nummer?
Geen whisky?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont pakt er even een gin-tonic bij
Misschien straks. Gin-tonic drink je wat makkelijker/sneller weg als je dorst hebtquote:
Ja, geen whiskey. Gin-tonic, zegt ie. Le-zen.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, geen whiskey. Gin-tonic, zegt ie. Le-zen.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vond hem nog wat onduidelijk..quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk ik ook wel.quote:
Je kunt beter een Liquor 43 ofzo pakken. Een echt vrouwendrankjequote:Op donderdag 8 maart 2018 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het ligt niet aan ons, het ligt aan Oscar.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk ik ook wel.
Ik dacht dat ie een wodka-jus ging pakken.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ligt niet aan ons, het ligt aan Oscar.
Eens.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dit mocht dus nietquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt beter een Liquor 43 ofzo pakken. Een echt vrouwendrankje
gewoon duwen... of bedoel je liedjes?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Hee, bij wie moet ik eigenlijk smeken om wat lidjes in de Gup-keuzelijst te krijgen?
Maar zeggen dat glazen wassen mannenwerk is mag dan weer wel? Tsskquote:
Doen we niet aan, anders wil iedereen zijn liedjes in Gup.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Hee, bij wie moet ik eigenlijk smeken om wat lidjes in de Gup-keuzelijst te krijgen?
gofferquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
gewoon duwen... of bedoel je liedjes?
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
quote:
Bah... daar ben ik zo ziek van geweestquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt beter een Liquor 43 ofzo pakken. Een echt vrouwendrankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |