Jawel hoor. Dat mag best.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:35 schreef peaceman het volgende:
deze mag niet ontbreken op internationale vrouwendag.
Internationale vrouwendag mag ook best ontbrekenquote:
Nee 43, want van Safari word ik nooit ziek. En ik kan sindsdien geen 43 meer ruiken.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dus was je niet ziek van 43, maar van de safari
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:37 schreef livelink het volgende:
Diaan is tegenwoordig een vrouw aan de macht, toch?
Vrouwenlogicaquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee 43, want van Safari word ik nooit ziek. En ik kan sindsdien geen 43 meer ruiken.
Ik vind het allebei niet te zuipenquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee 43, want van Safari word ik nooit ziek. En ik kan sindsdien geen 43 meer ruiken.
Ze deelt de lakens uit, maar ja, dat doen schoonmakers ook.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:37 schreef livelink het volgende:
op haar werk ja, thuis gewoon aan de ketting.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:37 schreef livelink het volgende:
Dat snap ik wel. Safari dronk ik vroeger al gemixt, met cola. Maar op een gegeven moment puur met veel ijs en glaasje water erbij gaan drinken. Dan is het wel lekker. Maar ik drink tegenwoordig liever cola Malibu. En in de zomer Radler.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
op haar werk ja, thuis gewoon aan de ketting.
Je lacht hem nu keihard uit he?quote:
ik heb cashewnoten hier in de kast gevondenquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb liever paprika of bolognese ipv naturel....
Oh chips! Wacht!
Gevonden nog wel....quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb cashewnoten hier in de kast gevonden
Hallo zuiplapquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:40 schreef Charlotte3 het volgende:
Hallo hallo mensen van de radio!
[..]
Lekker, lust het allebei wel
Naturel met cola. En dan wel Lays.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb liever paprika of bolognese ipv naturel....
Oh chips! Wacht!
voor de eerlijke vinderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |