Okee, dan blijf ik de DJs stalken met verzoekjes voor Reina del Cidquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doen we niet aan, anders wil iedereen zijn liedjes in Gup.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bah... daar ben ik zo ziek van geweest
Poeh, we zitten weer min of meer op de sexe-neutrale drankjes.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:30 schreef peaceman het volgende:
Deze plaat wordt overigens mede mogelijk gemaakt door Coca Cola.
En wij maar denken dat je écht ziek was.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bah... daar ben ik zo ziek van geweest
Wij zitten nog aan de thee.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Poeh, we zitten weer min of meer op de sexe-neutrale drankjes.
quote:
Dat was 5 jaar geleden ongeveerquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je écht ziek was.
Heeft ze gewoon een vette kater![]()
Valensia met Gaia?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:32 schreef peaceman het volgende:
dit is mooi![]()
overigens gaan we na dit liedje 1 nummer vreemd. als je het hoort, snap je wel waarom.
Dat weten we.quote:
Conchita Wurst? Gerard Joling?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:32 schreef peaceman het volgende:
dit is mooi![]()
overigens gaan we na dit liedje 1 nummer vreemd. als je het hoort, snap je wel waarom.
James Brown met it's a man's world?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:32 schreef peaceman het volgende:
dit is mooi![]()
Ik gok op John Lennonquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:32 schreef peaceman het volgende:
dit is mooi![]()
Nou een hele avond Safari puur drinken en dan vanaf 23:30 uur overgaan op likeur 43 was geen verstandige keuze.quote:
Niet mijn genre, maar ze kan idd zingen. En ik krijg er geen braakneigingen van zoals bij Mariah.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:34 schreef peaceman het volgende:
Je kan er van houden of niet, maar deze dame kan wel zingen hoor
Het is alleen een ontzettende zeikplaat.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:34 schreef peaceman het volgende:
Je kan er van houden of niet, maar deze dame kan wel zingen hoor
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou een hele avond Safari puur drinken en dan vanaf 23:30 uur overgaan op likeur 43 was geen verstandige keuze.
Dus was je niet ziek van 43, maar van de safariquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou een hele avond Safari puur drinken en dan vanaf 23:30 uur overgaan op likeur 43 was geen verstandige keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |