zal ongetwijfeld goed zijn al zijn ze in Frankrijk wel makkelijker met sterren uitdelen heb ik het ideequote:Op zondag 4 maart 2018 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze gaat in mei naar Joël Robuchon in Monaco met een goede vriendin van haar.
ze hebben een slight biasquote:Op zondag 4 maart 2018 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal ongetwijfeld goed zijn al zijn ze in Frankrijk wel makkelijker met sterren uitdelen heb ik het idee
ze zijn anti iedereenquote:Op zondag 4 maart 2018 23:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
(wat uiteindelijk neerkomt op anti-engeland)
Ik gok niet meer, makkerquote:Op zondag 4 maart 2018 23:04 schreef KingRoland het volgende:
inso gaan we dit jaar samen bank zetten op ESF
Ligt eraan, ik kan niet eten bij de sterrentent in mijn dorp. Die koken zoveel met schaaldierenquote:Op zondag 4 maart 2018 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
Tegelijkertijd is een sterrenrestaurant zelden teleurstellend.
Als je genoegen neemt met die kleine kut beetjes die je daar krijgt....quote:Op zondag 4 maart 2018 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is echt een misvatting. Ga nooit met trek naar huis.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je genoegen neemt met die kleine kut beetjes die je daar krijgt....
Veel mensen stellen uit eten gelijk aan veel te veel eten.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is echt een misvatting. Ga nooit met trek naar huis.
dat is waar maar in Azië worden ze betaald om die gids te maken, dat is toch wel jammerquote:Op zondag 4 maart 2018 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
zou die streetfood verkoopster in bangkok ook betaald hebbenquote:Op zondag 4 maart 2018 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar in Azië worden ze betaald om die gids te maken, dat is toch wel jammer
Apicius?quote:Op zondag 4 maart 2018 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik kan niet eten bij de sterrentent in mijn dorp. Die koken zoveel met schaaldieren
si.quote:
nee het zijn de steden die er voor betalen, dan krijg je dit soort dingenquote:Op zondag 4 maart 2018 23:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
zou die streetfood verkoopster in bangkok ook betaald hebben
hoe werkt ditquote:Op zondag 4 maart 2018 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee het zijn de steden die er voor betalen, dan krijg je dit soort dingen
Moet zeggen dat 4 euro voor een fles earth water nog goed mee viel in het restaurant waar ik vanavond was.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
Karaf duinwater
![]()
Dat heet gewoon kraanwater.
Kreeg bij de Vrienden van Jacob gratis water omdat ik de bob was.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet zeggen dat 4 euro voor een fles earth water nog goed mee viel in het restaurant waar ik vanavond was.
quote:Already renowned as a street food destination, Bangkok -- the seventh Asian territory to be rated by Michelin -- has now risen up the culinary ranks to join the likes of Tokyo, Singapore and Hong Kong/Macau -- even if the Tourism Authority of Thailand did have to dangle a reported 144 million Thai baht ($4.4 million) partnership to get them there.
Wat een luxequote:Op zondag 4 maart 2018 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kreeg bij de Vrienden van Jacob gratis water omdat ik de bob was.
Kraanwater moet sowieso altijd gratis zijn.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kreeg bij de Vrienden van Jacob gratis water omdat ik de bob was.
Ja achquote:
het water wel maar de service nietquote:Op zondag 4 maart 2018 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kraanwater moet sowieso altijd gratis zijn.
gister nog 1 pond per persoon voor onbeperkt kraanwater betaald maatquote:Op zondag 4 maart 2018 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen culinair kenner hoor, dus achquote:Op zondag 4 maart 2018 23:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar kan je die sterren dus ook met een korreltje zout nemen
Daar kan ik nog wel mee leven om de door Tarado aangehaalde reden. Aan de andere kant, met het water wat ze brengen komen waarschijnlijk andere bestellingen mee terug.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
gister nog 1 pond per persoon voor onbeperkt kraanwater betaald maat
ik vind dat mensen die alleen water drinken er voor zouden moeten betalen, als je wijn drinkt dan kan het er wel bijquote:Op zondag 4 maart 2018 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook voor de service wel eigenlijk. 1 karafje wassen lijkt mij het probleem niet.
Of dat je moet betalen voor je glasje water bij je espresso/koffiequote:Op zondag 4 maart 2018 23:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat mensen die alleen water drinken er voor zouden moeten betalen, als je wijn drinkt dan kan het er wel bij
Ja, maar ik ken eigenlijk niemand die in de horeca gaat zitten en alleen kraanwater besteld.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat mensen die alleen water drinken er voor zouden moeten betalen, als je wijn drinkt dan kan het er wel bij
Ik wel, die kleine hapjes... al is het een 10 gangen menu, word het alleen maar kleiner en je moet langer wachten.. Drama in mijn ogen. Dan ga ik liever naar een lokaal restaurant waarbij ik weet wat ik krijg voor veel minder maar vol zit, dan dat ik uren moet doen over een diner en achteraf nog trek heb...quote:Op zondag 4 maart 2018 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is echt een misvatting. Ga nooit met trek naar huis.
Bij veel goedkopere restaurants krijg je veel te veel en dan vooral goedkope garnituur als patat, rijst etc.
Dankzij jou zitten de restaurants van de Beren nog vol. Wees trots op je zelf.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wel, die kleine hapjes... al is het een 10 gangen menu, word het alleen maar kleiner en je moet langer wachten.. Drama in mijn ogen. Dan ga ik liever naar een lokaal restaurant waarbij ik weet wat ik krijg voor veel minder maar vol zit, dan dat ik uren moet doen over een diner en achteraf nog trek heb...
Gewoon naar een vreetschuur gaan, zo'n pauper all you can eat wok ofzoquote:Op zondag 4 maart 2018 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wel, die kleine hapjes... al is het een 10 gangen menu, word het alleen maar kleiner en je moet langer wachten.. Drama in mijn ogen. Dan ga ik liever naar een lokaal restaurant waarbij ik weet wat ik krijg voor veel minder maar vol zit, dan dat ik uren moet doen over een diner en achteraf nog trek heb...
Jammer van dit stigma weer.quote:Op maandag 5 maart 2018 09:49 schreef napoleonfour het volgende:
Sir Bradley Wiggins DID take drug to win 2012 Tour de France: MPs accuse Olympic hero of doping offence while Sir David Brailsford is slammed as 'unethical' and could lose his job
http://www.dailymail.co.u(...)012-Tour-France.html
Nou kom maar door.
quote:Op maandag 5 maart 2018 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[quote]Jammer van dit stigma weer.
Dit had namelijk net zo goed een volleyballer kunnen zijn.
http://www.volleybalkrant(...)ie-betrapt-op-dopingquote:Nadat afgelopen week een speelster van het nationale team van Italië werd betrapt op doping is er opnieuw een dopingzaak aan het licht komen. Bij een speelster van het Servische team, spelverdeelster Ana Antonijevic, werd clenbuterol in het bloed gevonden.
Of een Jamaicaans bobslee-persoon.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer van dit stigma weer.
Dit had namelijk net zo goed een volleyballer kunnen zijn.
Uitermate goede comeback.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
http://www.volleybalkrant(...)ie-betrapt-op-doping
René zit nu juichend achter z'n bammetjes dat ik MF Doom heb ingekopt..quote:Op maandag 5 maart 2018 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Hebben we hier dan toch de kloon van René gevonden
Niet geklikt.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/offside(...)pen-zwaait~a698519f/
(lol)
Begrijpelijk maatje. Zodra er zinsconstructies zijn die meer dan 8 woorden bevatten raak jij het spoor al snel bijster.quote:
Ja ik mezelf ookquote:Op maandag 5 maart 2018 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken iemand die jou een mietje zou noemen.
3215 dagen.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgens mijn app 217 dagen gestopt nu
En danku
Hoe lang ben jij al gestopt?
17 mei 2009, 23.10 's avonds.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:09 schreef Saind het volgende:
Gestopt op zaterdag 16 mei 2009
Hoezo die dag
Mietjequote:Op maandag 5 maart 2018 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
17 mei 2009, 23.10 's avonds.
Ik kreeg hele nare steken rond mijn borststreek, keek dat rokende staafje aan en bedacht ; Waar de fuck ben ik mee bezig?
Ik drukte 'm uit en heb nooit meer een peuk opgestoken.
Hoorde de dag ervoor dat moeder van een maatje van me longkanker had. Toen vond ik het wel leuk geweestquote:
Is dit een appquote:Op maandag 5 maart 2018 13:09 schreef Saind het volgende:
Gestopt op zaterdag 16 mei 2009
Hoezo die dag
google opdrachtquote:
Als je wat minder zou eten zou je met die dikke worstenvingers van je beter kunnen typen.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis mrkfnsnapen oto mofgen boys
Zit je nu al aan de drank?quote:Op maandag 5 maart 2018 13:31 schreef KingRoland het volgende:
quote:
Stel je niet aan als een mapima.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:31 schreef KingRoland het volgende:
Zo dan!quote:Op maandag 5 maart 2018 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je wat minder zou eten zou je met die dikke worstenvingers van je beter kunnen typen.
Varken.
Oja verrek, heb niks gehoordquote:
Dit moet een eerbetoon aan tong80 zijn.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:31 schreef KingRoland het volgende:
Lars boom zit al af te stoppenquote:Op maandag 5 maart 2018 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Broekje uit voor de LottoJumboGoden
Er zit een knikje omhoog in de laatste 500 meter en classic commentaar op de Belg is dat ondertussen al een alpencol van epische proporties. Het is de vraag of Groenewegen überhaupt boven komt.quote:Op maandag 5 maart 2018 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe de TV aan, zie hem gelijk sleuren aan de kop van het peloton, wat een god
wordt wel vermakelijkquote:Op maandag 5 maart 2018 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zit een knikje omhoog in de laatste 500 meter en classic commentaar op de Belg is dat ondertussen al een alpencol van epische proporties. Het is de vraag of Groenewegen überhaupt boven komt.
Belgjes zijn een beetje jelly dat Greenroads nu al Tommeke Boonen is ontstegenquote:Op maandag 5 maart 2018 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zit een knikje omhoog in de laatste 500 meter en classic commentaar op de Belg is dat ondertussen al een alpencol van epische proporties. Het is de vraag of Groenewegen überhaupt boven komt.
Vanavond cursus dus zal wel maccie wordenquote:Op maandag 5 maart 2018 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes hamburger #viesdik
nicequote:Op maandag 5 maart 2018 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanavond cursus dus zal wel maccie worden
ik vind haar niet leukquote:Op maandag 5 maart 2018 18:09 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie het plan van claudia de breij gelezen
Bijna niemand, er was zowat overal storing.quote:Op maandag 5 maart 2018 18:08 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens boys ik heb vandaar dat alarm niet gehoord
WZNWZDBquote:Op maandag 5 maart 2018 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTE
Verbaas mij. Een simpele google search leverde enkel de kennis op dat ze Anne Faber haar dood heeft uitgebuit met een nummer maanden terug.quote:Op maandag 5 maart 2018 18:09 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie het plan van claudia de breij gelezen
http://www.mediacourant.n(...)m-voor-nederlanders/quote:Op maandag 5 maart 2018 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verbaas mij. Een simpele google search leverde enkel de kennis op dat ze Anne Faber haar dood heeft uitgebuit met een nummer maanden terug.
Ik had gehoopt om een woedende dialoog met een traan hier en daar om het opnieuw naar voren schuiven van een man door de VVDquote:Op maandag 5 maart 2018 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)m-voor-nederlanders/
(lol)
quote:Op maandag 5 maart 2018 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)m-voor-nederlanders/
(lol)
quote:Op maandag 5 maart 2018 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WZNWZDB
BELGEN FIETSEN ALTIJD WEG
kapoquote:
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
goeie troll op facebook ik had ook gestemdquote:Op maandag 5 maart 2018 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Robben heeft de oscar voor het beste kapsel gewonnen.
Doerakquote:Op maandag 5 maart 2018 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
goeie troll op facebook ik had ook gestemd
we moesten vandaag onze cv laten nakijken komt mijn docent opeens klagen dat ik hbo niet met hoofdletters heb geschreven, dus ik heb hem op zijn plek gezet Jojoquote:
Klasse Roland.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we moesten vandaag onze cv laten nakijken komt mijn docent opeens klagen dat ik hbo niet met hoofdletters heb geschreven, dus ik heb hem op zijn plek gezet Jojo
In de goede oude tijd stak je zo iemand nog gewoon neer.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we moesten vandaag onze cv laten nakijken komt mijn docent opeens klagen dat ik hbo niet met hoofdletters heb geschreven, dus ik heb hem op zijn plek gezet Jojo
quote:Op maandag 5 maart 2018 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de goede oude tijd stak je zo iemand nog gewoon neer.
Marketing is hbo?quote:Op maandag 5 maart 2018 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 5 maart 2018 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de goede oude tijd stak je zo iemand nog gewoon neer.
Fargo gewoon hè. Of Bladerunner.quote:
Die moet ik nog gaan zien.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Oeh Blade Runner op netflix? Die ga ik deze week weer 's kijken dan
wat vond je van 2049?
yoquote:Op maandag 5 maart 2018 20:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
L_L,
Saind,
Roland,
Knut,
Opper,
Nap,
Jojo,
Drizzt,
Haags,
Hoe is het met mijn favoriete Poolse Londenaar?quote:Op maandag 5 maart 2018 20:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
L_L,
Saind,
Roland,
Knut,
Opper,
Nap,
Jojo,
Drizzt,
Haags,
Ik kan zeggen, top.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn favoriete Poolse Londenaar?
Ik reis net terug uit Brussel. Ik ga de komende weekenden flyeren voor de goede zaak.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan zeggen, top.
Twee weekenden leuke tripjes voor de boeg.
Ik dit weekend dus naar Jersey.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik reis net terug uit Brussel. Ik ga de komende weekenden flyeren voor de goede zaak.
Leuk, ook tegen de sleepwet?quote:Op maandag 5 maart 2018 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik reis net terug uit Brussel. Ik ga de komende weekenden flyeren voor de goede zaak.
Mijn moeder is er ook ooit geweest toen ze jouw leeftijd had. Is er nog steeds enthousiast over.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik dit weekend dus naar Jersey.
Helaas nog niet echt lekker weer.
Ik weet sinds gisteren dat er een directe vlucht tussen London City en Jersey gaat.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn moeder is er ook ooit geweest toen ze jouw leeftijd had. Is er nog steeds enthousiast over.
goed zoquote:Op maandag 5 maart 2018 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
Of zou Typisch doelen op de wet op de inlichtingen- en veiligheidsheidsdienst?
Niet raar voor een belastingparadijs.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet sinds gisteren dat er een directe vlucht tussen London City en Jersey gaat.
Vind ik mooi.
Ja, de belasting schijnt daar goed mee te vallen.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet raar voor een belastingparadijs.
Wat ga je er doen?quote:Op maandag 5 maart 2018 21:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja, de belasting schijnt daar goed mee te vallen.
ik snap dat je als voorstander van een monarchie dat zegtquote:Op maandag 5 maart 2018 21:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Verstandige mensen doen zowel actief als passief niet mee aan referenda.
Ik twijfel nog een beetje of ik ga stemmen. In principe ben ik tegen raadgevende referenda, maar als er kans is op een opkomst van 30% (en dat schat ik in gezien de combinatie met de gemeenteraadsverkiezingen) zal ik toch maar voor stemmen.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Verstandige mensen doen zowel actief als passief niet mee aan referenda.
En voorstander van representieve democratiequote:Op maandag 5 maart 2018 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap dat je als voorstander van een monarchie dat zegt
Alsof de meerderheid van Nederland tegen de monarchie is.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap dat je als voorstander van een monarchie dat zegt
Goede troll dit.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje of ik ga stemmen. In principe ben ik tegen raadgevende referenda, maar als er kans is op een opkomst van 30% (en dat schat ik in gezien de combinatie met de gemeenteraadsverkiezingen) zal ik toch maar voor stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |