abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177618452
quote:
18s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:22 schreef Befbekje het volgende:

@TT..
Hebben we hier dan toch de kloon van René gevonden
pi_177618476
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:24 schreef Saind het volgende:

[..]

Hebben we hier dan toch de kloon van René gevonden
René zit nu juichend achter z'n bammetjes dat ik MF Doom heb ingekopt..
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 12:42:12 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177618777
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 12:55:56 #80
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177619020
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Niet geklikt.
Begrijpelijk maatje. Zodra er zinsconstructies zijn die meer dan 8 woorden bevatten raak jij het spoor al snel bijster.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177619033
Hm
Ik heb geen hele beste dag
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 12:57:35 #82
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177619046
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:56 schreef Saind het volgende:
Hm
Ik heb geen hele beste dag
Vertel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177619072
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Vertel.
Ziekig
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 12:59:34 #84
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177619079
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:59 schreef Saind het volgende:

[..]

Ziekig
Ik ken iemand die jou een mietje zou noemen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177619105
quote:
7s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ken iemand die jou een mietje zou noemen.
Ja ik mezelf ook
Zwak wel
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 13:01:25 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177619114
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:01 schreef Saind het volgende:

[..]

Ja ik mezelf ook
Zwak wel
Nog wel gestopt met roken?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177619119
quote:
5s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nog wel gestopt met roken?
Jep
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 13:02:06 #88
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177619122
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:01 schreef Saind het volgende:

[..]

Jep
^O^

Baas.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177619133
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

^O^

Baas.
Volgens mijn app 217 dagen gestopt nu

En danku
Hoe lang ben jij al gestopt?
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 13:07:14 #90
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177619214
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:02 schreef Saind het volgende:

[..]

Volgens mijn app 217 dagen gestopt nu

En danku
Hoe lang ben jij al gestopt?
3215 dagen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177619239
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

3215 dagen.
Ai
nice
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 13:09:09 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177619249
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:08 schreef Saind het volgende:

[..]

Ai
nice
Zeker. Beste beslissing uit mijn leven.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177619251
Gestopt op zaterdag 16 mei 2009

Hoezo die dag
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 13:10:19 #94
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177619276
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:09 schreef Saind het volgende:
Gestopt op zaterdag 16 mei 2009

Hoezo die dag
17 mei 2009, 23.10 's avonds.

Ik kreeg hele nare steken rond mijn borststreek, keek dat rokende staafje aan en bedacht ; Waar de fuck ben ik mee bezig?

Ik drukte 'm uit en heb nooit meer een peuk opgestoken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177619283
Krijg er zin in een peuk van
  maandag 5 maart 2018 @ 13:11:04 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177619286
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

17 mei 2009, 23.10 's avonds.

Ik kreeg hele nare steken rond mijn borststreek, keek dat rokende staafje aan en bedacht ; Waar de fuck ben ik mee bezig?

Ik drukte 'm uit en heb nooit meer een peuk opgestoken.
Mietje

Opgever
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 13:11:27 #97
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177619293
Wat was voor jou de trigger dan?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 13:11:42 #98
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177619295
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Mietje

Opgever
Haha. Was jij ook niet gestopt? Of was dat Sjaak?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177619307
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:11 schreef onlogisch het volgende:
Wat was voor jou de trigger dan?
Hoorde de dag ervoor dat moeder van een maatje van me longkanker had. Toen vond ik het wel leuk geweest
pi_177619309
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:09 schreef Saind het volgende:
Gestopt op zaterdag 16 mei 2009

Hoezo die dag
Is dit een app
pi_177619316
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Is dit een app
google opdracht
What day was it 3215 days ago

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2018 13:13:18 ]
  maandag 5 maart 2018 @ 13:17:32 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177619394
quote:
Sirene vandaag niet afgegaan door technische storing
  maandag 5 maart 2018 @ 13:31:17 #103
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177619656
Teeimg rskwffr
graag op anoniem
  maandag 5 maart 2018 @ 13:31:57 #104
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177619667
Ik ben thuis mrkfnsnapen oto mofgen boys
graag op anoniem
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 13:35:22 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177619746
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis mrkfnsnapen oto mofgen boys
Als je wat minder zou eten zou je met die dikke worstenvingers van je beter kunnen typen.
Varken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 5 maart 2018 @ 14:10:01 #106
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177620440
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis mrkfnsnapen oto mofgen boys
Zit je nu al aan de drank?
Oh.
pi_177620456
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:31 schreef KingRoland het volgende:
Teeimg rskwffr
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis mrkfnsnapen oto mofgen boys
Stel je niet aan als een mapima.
BFF met GGMM
pi_177620895
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als je wat minder zou eten zou je met die dikke worstenvingers van je beter kunnen typen.
Varken.
Zo dan!
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie FP maandag 5 maart 2018 @ 14:39:55 #109
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177620984
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Oja verrek, heb niks gehoord :o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177621050
Rare jongen soms die Roland
pi_177621185
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:42 schreef Sked het volgende:
Rare jongen soms die Roland
soms?
Zonder wrijving geen glans
pi_177621274
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

soms?
altijd?
pi_177621466
Iedereen klaar voor Parijs nice
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 15:05:09 #114
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177621480
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen klaar voor Parijs nice
Nice.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177621490
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nice.
Niet echt.
BFF met GGMM
  maandag 5 maart 2018 @ 15:07:50 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177621519
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen klaar voor Parijs nice
ze zijn er zelf al klaar mee
pi_177621544
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:54 schreef Sked het volgende:

[..]

altijd?
:Y
Zonder wrijving geen glans
pi_177621561
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis mrkfnsnapen oto mofgen boys
Dit moet een eerbetoon aan tong80 zijn.
pi_177621576
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen klaar voor Parijs nice
Broekje uit voor de LottoJumboGoden
pi_177621607
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen klaar voor Parijs nice
ik zit er klaar voor
pi_177621770
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Broekje uit voor de LottoJumboGoden
Lars boom zit al af te stoppen
pi_177622221
Jose heeft vandaag de broodjes gekocht
pi_177622499
Jose stond bijna met een lege tank
pi_177622702
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Lars boom zit al af te stoppen
Ik doe de TV aan, zie hem gelijk sleuren aan de kop van het peloton, wat een god
pi_177622750
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik doe de TV aan, zie hem gelijk sleuren aan de kop van het peloton, wat een god
Er zit een knikje omhoog in de laatste 500 meter en classic commentaar op de Belg is dat ondertussen al een alpencol van epische proporties. Het is de vraag of Groenewegen überhaupt boven komt.
pi_177622940
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Er zit een knikje omhoog in de laatste 500 meter en classic commentaar op de Belg is dat ondertussen al een alpencol van epische proporties. Het is de vraag of Groenewegen überhaupt boven komt.
wordt wel vermakelijk
pi_177623200
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Er zit een knikje omhoog in de laatste 500 meter en classic commentaar op de Belg is dat ondertussen al een alpencol van epische proporties. Het is de vraag of Groenewegen überhaupt boven komt.
Belgjes zijn een beetje jelly dat Greenroads nu al Tommeke Boonen is ontstegen
pi_177623279
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:18 schreef Sked het volgende:

[..]

wordt wel vermakelijk
Eens
pi_177623458
Ah van aert is nu al een type LLS :')
pi_177623593
Jose pakte nooit als laatste een stuk vlees
pi_177623647
POOLSE VALPARTIJ
pi_177623739
Jaaaaaaa
pi_177623761
DylanGod
pi_177623766
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTE
pi_177623877
De Belgen hebben een dilemma
pi_177623935
Ik schrijf m voor morgen ook alvast op
  Moderator / Redactie FP maandag 5 maart 2018 @ 17:25:33 #137
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177624397
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes hamburger #viesdik
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177625135
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes hamburger #viesdik
Vanavond cursus dus zal wel maccie worden
blablablabla
  maandag 5 maart 2018 @ 18:08:04 #139
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177625202
ik ben er weer boys
graag op anoniem
  maandag 5 maart 2018 @ 18:08:33 #140
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177625213
Trouwens boys ik heb vandaar dat alarm niet gehoord
graag op anoniem
  maandag 5 maart 2018 @ 18:08:53 #141
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177625217
dat alarm dat altijd wordt getest om maandag 12 uur voor ingeval de Duitsers komen
graag op anoniem
  maandag 5 maart 2018 @ 18:09:27 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177625231
Hebben jullie het plan van claudia de breij gelezen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 maart 2018 @ 18:09:37 #143
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177625235
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 18:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Vanavond cursus dus zal wel maccie worden
nice :)
graag op anoniem
  maandag 5 maart 2018 @ 18:09:51 #144
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177625237
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 18:09 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie het plan van claudia de breij gelezen
ik vind haar niet leuk
graag op anoniem
  Moderator / Redactie FP maandag 5 maart 2018 @ 18:16:51 #145
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177625350
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 18:08 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens boys ik heb vandaar dat alarm niet gehoord
Bijna niemand, er was zowat overal storing.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177625401
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTE
WZNWZDB
BELGEN FIETSEN ALTIJD WEG
pi_177625407
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 18:09 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie het plan van claudia de breij gelezen
Verbaas mij. Een simpele google search leverde enkel de kennis op dat ze Anne Faber haar dood heeft uitgebuit met een nummer maanden terug.
  maandag 5 maart 2018 @ 18:24:22 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177625513
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Verbaas mij. Een simpele google search leverde enkel de kennis op dat ze Anne Faber haar dood heeft uitgebuit met een nummer maanden terug.
http://www.mediacourant.n(...)m-voor-nederlanders/

(lol)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177625585
quote:
Ik had gehoopt om een woedende dialoog met een traan hier en daar om het opnieuw naar voren schuiven van een man door de VVD :{
pi_177625740
Vrienden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')