René zit nu juichend achter z'n bammetjes dat ik MF Doom heb ingekopt..quote:Op maandag 5 maart 2018 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Hebben we hier dan toch de kloon van René gevonden
Niet geklikt.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/offside(...)pen-zwaait~a698519f/
(lol)
Begrijpelijk maatje. Zodra er zinsconstructies zijn die meer dan 8 woorden bevatten raak jij het spoor al snel bijster.quote:
Ja ik mezelf ookquote:Op maandag 5 maart 2018 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken iemand die jou een mietje zou noemen.
3215 dagen.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgens mijn app 217 dagen gestopt nu
En danku
Hoe lang ben jij al gestopt?
17 mei 2009, 23.10 's avonds.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:09 schreef Saind het volgende:
Gestopt op zaterdag 16 mei 2009
Hoezo die dag
Mietjequote:Op maandag 5 maart 2018 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
17 mei 2009, 23.10 's avonds.
Ik kreeg hele nare steken rond mijn borststreek, keek dat rokende staafje aan en bedacht ; Waar de fuck ben ik mee bezig?
Ik drukte 'm uit en heb nooit meer een peuk opgestoken.
Hoorde de dag ervoor dat moeder van een maatje van me longkanker had. Toen vond ik het wel leuk geweestquote:
Is dit een appquote:Op maandag 5 maart 2018 13:09 schreef Saind het volgende:
Gestopt op zaterdag 16 mei 2009
Hoezo die dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |