wordt wel vermakelijkquote:Op maandag 5 maart 2018 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zit een knikje omhoog in de laatste 500 meter en classic commentaar op de Belg is dat ondertussen al een alpencol van epische proporties. Het is de vraag of Groenewegen überhaupt boven komt.
Belgjes zijn een beetje jelly dat Greenroads nu al Tommeke Boonen is ontstegenquote:Op maandag 5 maart 2018 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zit een knikje omhoog in de laatste 500 meter en classic commentaar op de Belg is dat ondertussen al een alpencol van epische proporties. Het is de vraag of Groenewegen überhaupt boven komt.
Vanavond cursus dus zal wel maccie wordenquote:Op maandag 5 maart 2018 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes hamburger #viesdik
nicequote:Op maandag 5 maart 2018 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanavond cursus dus zal wel maccie worden
ik vind haar niet leukquote:Op maandag 5 maart 2018 18:09 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie het plan van claudia de breij gelezen
Bijna niemand, er was zowat overal storing.quote:Op maandag 5 maart 2018 18:08 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens boys ik heb vandaar dat alarm niet gehoord
WZNWZDBquote:Op maandag 5 maart 2018 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTE
Verbaas mij. Een simpele google search leverde enkel de kennis op dat ze Anne Faber haar dood heeft uitgebuit met een nummer maanden terug.quote:Op maandag 5 maart 2018 18:09 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie het plan van claudia de breij gelezen
http://www.mediacourant.n(...)m-voor-nederlanders/quote:Op maandag 5 maart 2018 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verbaas mij. Een simpele google search leverde enkel de kennis op dat ze Anne Faber haar dood heeft uitgebuit met een nummer maanden terug.
Ik had gehoopt om een woedende dialoog met een traan hier en daar om het opnieuw naar voren schuiven van een man door de VVDquote:Op maandag 5 maart 2018 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)m-voor-nederlanders/
(lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |