Hoezo zou je een hekel hebben aan zulke dagen.quote:Op zondag 4 maart 2018 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dit soort dagen.
Ik heb een blaar aan de binnenkant van m'n grote teen, LR.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die mensen snappen zo ontzettend weinig van het leven.
Rare plek voor een blaar. Hoe komt dat zo?quote:Op zondag 4 maart 2018 20:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een blaar aan de binnenkant van m'n grote teen, LR.
En ik heb hem zojuist opengeprikt.
Ik kan je vertellen dat dat een geweldig gevoel geeft als dat vocht eruit loopt.
Nieuwe schoenenquote:Op zondag 4 maart 2018 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare plek voor een blaar. Hoe komt dat zo?
Nieuwe schoenen ingelopen, en ik denk eigenlijk dat ze toch net een tikkie te klein zijnquote:Op zondag 4 maart 2018 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare plek voor een blaar. Hoe komt dat zo?
Online gekocht? Ik moet er ook weer eens aan met mijn lekke schoenen.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen ingelopen, en ik denk eigenlijk dat ze toch net een tikkie te klein zijn
Niet eens.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Online gekocht? Ik moet er ook weer eens aan met mijn lekke schoenen.
Ik heb sinds net een grote blaar onder mijn grote teen.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een blaar aan de binnenkant van m'n grote teen, LR.
En ik heb hem zojuist opengeprikt.
Ik kan je vertellen dat dat een geweldig gevoel geeft als dat vocht eruit loopt.
Puisten uitknijpen ook, maar het gevoel niet minder lekker.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wil eigenlijk het vocht ook eruit laten, maar schijnt slecht te zijn toch?
Ik ga straks kijken. Was ie leuk?quote:Op zondag 4 maart 2018 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Na de luizenmoeders maar naar bed gegaan.
Mee eens.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
Aflevering 1 was nog de beste. Oh en die over neukende kleuters.
Je hebt het dus wel een keer gezien?quote:Op zondag 4 maart 2018 21:20 schreef Caland het volgende:
Mensen die de luizenmoeder echt leuk vinden hebben een ernstig gebrek aan humor.
Ik heb het een kans gegeven maar vond het maar erg matigquote:Op zondag 4 maart 2018 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt het dus wel een keer gezien?
Vertelquote:Op zondag 4 maart 2018 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Net echt heel lekker gegeten op sterrenniveau.
Heb hem toch opengemaakt. Vond het ook maar vervelend lopen. Dat gevoel als dat vocht eruit vliegtquote:Op zondag 4 maart 2018 20:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Puisten uitknijpen ook, maar het gevoel niet minder lekker.
Dat geloof ik graag. Hoor er ook veel over, maar ik heb nog geen enkele behoefte gehad om er naar te gaan kijken.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het een kans gegeven maar vond het maar erg matig
Tevens word ik inmiddels aardig gek van mensen die dus dat schrijnende gebrek aan humor hebben en dus zelf steeds maar die bekende zinnetjes reproduceren.
Heerlijk hequote:Op zondag 4 maart 2018 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb hem toch opengemaakt. Vond het ook maar vervelend lopen. Dat gevoel als dat vocht eruit vliegt
Nieuw restaurant in Den Haag. Viergangen van de chef, voorafje met krab en lever, daarna skrei, vervolgens supermals runderstaartstuk en tot slot een dessert met O.a. bloedsinaassappel. Goede wijn er bij.quote:
Dit doen pijn.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Jammer dat onze vriend opper ons in de steek laat.
Klinkt goed.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nieuw restaurant in Den Haag. Viergangen van de chef, voorafje met krab en lever, daarna skrei, vervolgens supermals runderstaartstuk en tot slot een dessert met O.a. bloedsinaassappel. Goede wijn er bij.
het was goed dus? Leukquote:Op zondag 4 maart 2018 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nieuw restaurant in Den Haag. Viergangen van de chef, voorafje met krab en lever, daarna skrei, vervolgens supermals runderstaartstuk en tot slot een dessert met O.a. bloedsinaassappel. Goede wijn er bij.
Ja, mijn vader houdt niet van vis, maar ook hij kreeg een mooi alternatief met steak tartaar met crème van oude kaas en een tweede gang met zwezerik. Bediening kan nog wel wat leren, maar ze zijn pas 2 maanden open.quote:
Librije's Zusje vond ik wel het beste, erna Bord'Eau maar die hebben net een nieuwe kok dus dat is nu weer andersquote:Op zondag 4 maart 2018 22:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
wat is jouw favoriete restaurant in amsterdam
Hoe vind je ciel bleu?quote:Op zondag 4 maart 2018 22:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Librije's Zusje vond ik wel het beste, erna Bord'Eau maar die hebben net een nieuwe kok dus dat is nu weer anders
last minute boeken, dus ga uiteraard geen business betalen daarvoor lolquote:
was ook goed, alleen qua gasten is dat wel een beetje new money, was een gast die een bouquet van 2 meter doorsnee aan z'n neukertje gaf, die vroeg ook teveel aandacht en dat is dan toch wat minderquote:
dat doet af aan de sfeer hequote:Op zondag 4 maart 2018 22:52 schreef Tarado het volgende:
alleen qua gasten is dat wel een beetje new money,
Zelf nooit geweest, maar mijn vrouw was er erg enthousiast over.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
was ook goed, alleen qua gasten is dat wel een beetje new money, was een gast die een bouquet van 2 meter doorsnee aan z'n neukertje gaf, die vroeg ook teveel aandacht en dat is dan toch wat minder
qua eten was er ook niets op aan te merkenquote:Op zondag 4 maart 2018 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelf nooit geweest, maar mijn vrouw was er erg enthousiast over.
Ze gaat in mei naar Joël Robuchon in Monaco met een goede vriendin van haar.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua eten was er ook niets op aan te merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |